Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 preFL ALL ] Cylindry - kolejność zapłonu

Awatar użytkownika
glinka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 292
Rejestracja: 27 lip 2009, 22:03
Lokalizacja: morąg

[D2 preFL ALL ] Cylindry - kolejność zapłonu

Post autor: glinka » 20 lip 2010, 21:19

witam mam pytanko jaka jest kolejnosc cylindrow w 4.2 jakis schemacik bym prosił
Ostatnio zmieniony 29 mar 2015, 08:06 przez glinka, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2295
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 20 lip 2010, 21:43

1-5-4-8-6-3-7-2 to jest kolejność zapłonu
1szy cyl na lewej głowicy z przodu, ósmy na prawej z tyłu.

Ale lepiej jak ktoś to potwierdzi bo nie jestem pewien na 100%
Ostatnio zmieniony 20 lip 2010, 22:03 przez pioter, łącznie zmieniany 1 raz.
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Awatar użytkownika
glinka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 292
Rejestracja: 27 lip 2009, 22:03
Lokalizacja: morąg

Post autor: glinka » 20 lip 2010, 21:53

na vagu sprawdzałem inst. gazową i pokazało mi przerwe zapłonu na 1,2,3 cyl, czyli to bedą od przodu na lewym bloku 12i3 czy sie myle

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2295
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 20 lip 2010, 21:59

A cewki masz dobre? Bo moduły to raczej nie powinny być - 1,4,6,7 - czarna wtyczka
2,3,5,8 - brązowa wtyczka
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Awatar użytkownika
glinka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 292
Rejestracja: 27 lip 2009, 22:03
Lokalizacja: morąg

Post autor: glinka » 20 lip 2010, 23:00

na benzynie jest oki tylko na gazie wywala mi 123 cyl. i dlatego sie pytałem jaka jest kolejnosc :-P

jaano
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 84
Rejestracja: 03 lut 2010, 22:15
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: jaano » 21 lip 2010, 00:03

ja wymienilem oba moduly na wszelki wypadek i u mnie wszystko wrocilo do normy..
Obrazek

Awatar użytkownika
paulo79
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 632
Rejestracja: 16 maja 2009, 09:15
Lokalizacja: Lubin

Post autor: paulo79 » 21 lip 2010, 17:16

z tego co pamietam to czarna wtyczka-1,4,6,7
brazowa wtyczka- 2,3,5,8

Awatar użytkownika
Mrozu76
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 255
Rejestracja: 23 lis 2015, 06:28
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Mrozu76 » 16 lis 2016, 14:27

wiem, ze odkopuje, ale nie chce zakladac nowego tematu :)

czyli jak komp pokazal mi wypdanie na 5, 6, 7 i 8 to beda ewentualnie cewki, ale na 100% nie moduly? najgorsze, ze skasowalem bledy, przyjechalem dzis do pracy (zaplon wypadal), ale na kompie juz bledow brak :( ogolnie to szarpac zaczyna jak sie nagrzeje :(

ernesto

Post autor: ernesto » 18 lis 2016, 22:49

Mrozu76 pisze:czyli jak komp pokazal mi wypdanie na 5, 6, 7 i 8 to beda ewentualnie cewki, ale na 100% nie moduly
Nie do końca. Z tego względu, że mało jest prawdopodobne by w jednym czasie padły cewki po jednej stronie. Równie dobrze może być problem z sondą, pompą paliwa, lpg itp.
Mrozu76 pisze: skasowalem bledy, przyjechalem dzis do pracy (zaplon wypadal), ale na kompie juz bledow brak ogolnie to szarpac zaczyna jak sie nagrzeje
Ja bym się tu czepił regulacji lpg. Tak sporadyczne wypadanie zapłonu jeśli nie jest odnotowane przez ECU będzie ciężkie do zdiagnozowania.
Serwis lpg kiedy robiłeś ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl