![]() |
![]() |
![]() |
[D2 preFL ALL ] Cylindry - kolejność zapłonu
[D2 preFL ALL ] Cylindry - kolejność zapłonu
witam mam pytanko jaka jest kolejnosc cylindrow w 4.2 jakis schemacik bym prosił
Ostatnio zmieniony 29 mar 2015, 08:06 przez glinka, łącznie zmieniany 3 razy.
- pioter
- Moderator
- Posty: 2295
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
1-5-4-8-6-3-7-2 to jest kolejność zapłonu
1szy cyl na lewej głowicy z przodu, ósmy na prawej z tyłu.
Ale lepiej jak ktoś to potwierdzi bo nie jestem pewien na 100%
1szy cyl na lewej głowicy z przodu, ósmy na prawej z tyłu.
Ale lepiej jak ktoś to potwierdzi bo nie jestem pewien na 100%
Ostatnio zmieniony 20 lip 2010, 22:03 przez pioter, łącznie zmieniany 1 raz.
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
wiem, ze odkopuje, ale nie chce zakladac nowego tematu 
czyli jak komp pokazal mi wypdanie na 5, 6, 7 i 8 to beda ewentualnie cewki, ale na 100% nie moduly? najgorsze, ze skasowalem bledy, przyjechalem dzis do pracy (zaplon wypadal), ale na kompie juz bledow brak
ogolnie to szarpac zaczyna jak sie nagrzeje 

czyli jak komp pokazal mi wypdanie na 5, 6, 7 i 8 to beda ewentualnie cewki, ale na 100% nie moduly? najgorsze, ze skasowalem bledy, przyjechalem dzis do pracy (zaplon wypadal), ale na kompie juz bledow brak


Nie do końca. Z tego względu, że mało jest prawdopodobne by w jednym czasie padły cewki po jednej stronie. Równie dobrze może być problem z sondą, pompą paliwa, lpg itp.Mrozu76 pisze:czyli jak komp pokazal mi wypdanie na 5, 6, 7 i 8 to beda ewentualnie cewki, ale na 100% nie moduly
Ja bym się tu czepił regulacji lpg. Tak sporadyczne wypadanie zapłonu jeśli nie jest odnotowane przez ECU będzie ciężkie do zdiagnozowania.Mrozu76 pisze: skasowalem bledy, przyjechalem dzis do pracy (zaplon wypadal), ale na kompie juz bledow brak ogolnie to szarpac zaczyna jak sie nagrzeje
Serwis lpg kiedy robiłeś ?