Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 02 4.2PB/LPG ] Łapie temperaturę powyżej 90 stopni

longd2
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 121
Rejestracja: 18 gru 2013, 15:25
Lokalizacja: Swietokrzyskie

[D2 02 4.2PB/LPG ] Łapie temperaturę powyżej 90 stopni

Post autor: longd2 » 31 sie 2015, 15:46

Witam Panowie nowy wentylator klimy 4 miesiace temu i visco tez a teraz mi temp. lapie wczoraj wracalem z wladyslawowa i skakalo ponad 90stopni potem sie uspokoilo i za jakies 300km powtorka to samo, przez lodz caly czas 90 stopni i dzis po miescie spowrotem ponad 90 stopni co moze byc ?
Ostatnio zmieniony 31 sie 2015, 16:35 przez longd2, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Unknown
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 244
Rejestracja: 14 sie 2010, 13:32
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Unknown » 31 sie 2015, 19:35

czujnik temp może wariowac, u mnie zaś było na odwrót.

Pokazywało na liczniku raz 70, raz 90, czasami mniej, a temp rzeczywista była stała.

Kup OE razem z sprężynką, która lubi sie łamać oraz oringiem. całośc w ASO ok 130zł.


nawiasem mowiac jak stoje w korkach po miescie to temp tez mi rośnie ponad 90 stopni, przy ciagłym ruchu maleje do rowno 90.

longd2
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 121
Rejestracja: 18 gru 2013, 15:25
Lokalizacja: Swietokrzyskie

lapie temp

Post autor: longd2 » 31 sie 2015, 20:10

Witam no walsnie wczesnie takich wahan nie mialem a podkusilo mnie o wymiane viska

Awatar użytkownika
Peter-s8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 111
Rejestracja: 29 maja 2010, 19:59
Lokalizacja: mazowiecki

Post autor: Peter-s8 » 01 wrz 2015, 08:01

Może Visco swiruje muszisz sprawdzić jakiej firmy masz Visco
Ewentualnie termostat działa niepoprawnie




Pozdrawiam
"Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"

SenatorS8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 gru 2013, 12:42
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: SenatorS8 » 01 wrz 2015, 09:12

No i jeszcze droznosc powietrzna chlodnicy.
Przedmuchaj pod prad ja.

longd2
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 121
Rejestracja: 18 gru 2013, 15:25
Lokalizacja: Swietokrzyskie

lapie temp

Post autor: longd2 » 01 wrz 2015, 11:45

to juz zrobilem

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 01 wrz 2015, 12:10

sprawdź termostat , dzieje się to podczas jazdy czy tylko na postoju??

longd2
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 121
Rejestracja: 18 gru 2013, 15:25
Lokalizacja: Swietokrzyskie

lapie temp

Post autor: longd2 » 01 wrz 2015, 14:40

podczas jazdy a dzis u mnie w miescie 36 stopni i wskazowka nie drgnie caly czas 90stopni

Gość

Post autor: Gość » 01 wrz 2015, 15:23

Ja wczoraj w Lubinie miałem na fisie 41stopni i tez trzymało ok. Czułem tylko po pracy podzespołów jak wszelkie oleje sie zrobiły rzadkie jak woda :)

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 01 wrz 2015, 18:47

longd2 pisze:podczas jazdy a dzis u mnie w miescie 36 stopni i wskazowka nie drgnie caly czas 90stopni
ale jesteś pewien że temp. rośnie czy tylko na wskaźniku ??
Bo może rzeczywiście czujnik temp ten na głowicy

longd2
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 121
Rejestracja: 18 gru 2013, 15:25
Lokalizacja: Swietokrzyskie

lapie temp

Post autor: longd2 » 01 wrz 2015, 21:06

tak na cdf na postoju ma caly czas 99 stopni i idzie do gory chyba ze jeszcze moze ten czujnik w chlodnicy nie zalacza 2 biegu wentylatora od klimy

ernesto

Post autor: ernesto » 01 wrz 2015, 21:30

U mnie drugi bieg załącz się ponad 100 dopiero.

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 02 wrz 2015, 02:59

Nie wiem na ile to istotne ale po rozbiorce mojego silnika ostatnio zauwazylem pewna ciekawa rzecz. Pompa wody hepu (nowa, oryginalnie pakowana) ma zupelnie inna konstrukcje lopatek niz zamiennik ktory ktos wczesniej wsadzil. Ten zamiennik ma duzo wieksze lopatki i znacznie mniejszy przeswit miedzy nimi. Zaczalem sie zastanawiac dlaczego zamiennik wyglada na wirniku duzo lepiej (wiecie, tak sie wydaje bo im wiekszy wiatrak tym teoretycznie lepiej pompuje) niz to hepu co kupilem. Jak zobaczylem jaki jest otwor w bloku i chwile sie zastanowilem to doszedlem do wniosku ze jednak te wieksze lopatki moga stanowic problem przy przeplywie. Pomimo tego ze teoretycznie lepiej podają płyn w obieg (bo sa wieksze) to jednoczesnie moga blokowac dopływ płynu do samej pompy. Ja z przegrzewaniem tez mialem problemy. Kupilem nowa wiskoze behra, nowa porzadna pompe i jeszcze przedmucham chlodnicę. Jak to nie rozwiaze problemu to kompletnie nie mam pomyslu co jeszcze moze byc ......
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl