[D2 99 4.2PB/LPG ] Uszkodzony FIS
- Nyku
- Super Klubowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 11 sty 2015, 17:17
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Radek
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
[D2 99 4.2PB/LPG ] Uszkodzony FIS
Przegrzebałem forum ale nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania.
Mianowicie chce się wziąć w końcu za tego mojego FISa.
Mam jednak kilka pytań czy opłaca się kupować i zmieniać zegary? Nie będzie później problemów z jakimś programowaniem czy coś, powinno wyjść taniej bo z tego co się orientowałem to sama regeneracja to jakieś +/- 300zł, w tej cenie można już coś kupić a stare zegary jeszcze sprzedać
*Czy przy jakiś tam zdolnościach manualnych jest się w stanie wymienić sam wyświetlacz na sprawny czy również trzeba coś później programować itp .Zegary w ogóle są rozbieralne czy są jakoś klejone od tyłu?
*Czy ktoś już wysyłał komuś zegary do regeneracji i ma jakieś pewne źródełko gdzie można oddać komuś je w ręce?
*Gdybym wybrał opcje wysyłki komuś zegarów do regeneracji to czy da się przez te kilka dni śmigać autem bez nich czy jednak komputer będzie świrował ?
Załączam zdjęcie podglądowe jak to u mnie się podziało. Połowa FISa straciła jakby kontrast, nie wiem jak to nazwać:
Mianowicie chce się wziąć w końcu za tego mojego FISa.
Mam jednak kilka pytań czy opłaca się kupować i zmieniać zegary? Nie będzie później problemów z jakimś programowaniem czy coś, powinno wyjść taniej bo z tego co się orientowałem to sama regeneracja to jakieś +/- 300zł, w tej cenie można już coś kupić a stare zegary jeszcze sprzedać
*Czy przy jakiś tam zdolnościach manualnych jest się w stanie wymienić sam wyświetlacz na sprawny czy również trzeba coś później programować itp .Zegary w ogóle są rozbieralne czy są jakoś klejone od tyłu?
*Czy ktoś już wysyłał komuś zegary do regeneracji i ma jakieś pewne źródełko gdzie można oddać komuś je w ręce?
*Gdybym wybrał opcje wysyłki komuś zegarów do regeneracji to czy da się przez te kilka dni śmigać autem bez nich czy jednak komputer będzie świrował ?
Załączam zdjęcie podglądowe jak to u mnie się podziało. Połowa FISa straciła jakby kontrast, nie wiem jak to nazwać:
W FL jest problem ponieważ musisz kodować immo po zamontowaniu nowych zegarów.
Są firmy co zajmują się naprawą wyświetlaczy - wymianą np http://www.aceef.pl
Jeśli zdecydujesz się na kupno drugich zegarów poproś sprzedającego by zrobił zdjęcie zegarów z włączonym FIS-em.
Ze zwrotem może być różnie gdyż po zamontowaniu nowych liczników musisz zaingerować w kodowanie ich i wklepać swoje klucze, VIN i przebieg pojazdu.
Są firmy co zajmują się naprawą wyświetlaczy - wymianą np http://www.aceef.pl
Jeśli zdecydujesz się na kupno drugich zegarów poproś sprzedającego by zrobił zdjęcie zegarów z włączonym FIS-em.
Ze zwrotem może być różnie gdyż po zamontowaniu nowych liczników musisz zaingerować w kodowanie ich i wklepać swoje klucze, VIN i przebieg pojazdu.
...w a4 b5 zdecydowałem się na wymiane na nowy wyświetlacz,
robiła to firma z żor "naprawalicznikow" ,
niby można było w tej cenie kupic cały licznik , ale to nigdy nie wiadomo ile wytrzyma i w jakim stanie jest fis, na zimnym może byc ok, a po nagrzaniu może blaknąc,
akurat tak mam w d2 tylko że tu blaknie wyświetlacz od godziny,
Wyświetlacz jest podzespołem który się zużywa, także po 10 latach ma prawo podlegać wymianie
robiła to firma z żor "naprawalicznikow" ,
niby można było w tej cenie kupic cały licznik , ale to nigdy nie wiadomo ile wytrzyma i w jakim stanie jest fis, na zimnym może byc ok, a po nagrzaniu może blaknąc,
akurat tak mam w d2 tylko że tu blaknie wyświetlacz od godziny,
Wyświetlacz jest podzespołem który się zużywa, także po 10 latach ma prawo podlegać wymianie
hej
Nie odpalisz auta bez zegarów bo masz w nich IMMO
Pozdrawiam
Pozdrawiam
"Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"
Jak kiedyś walczyłem z podobnym problemem sprzedali mi taki emulator, który nie pasował, nie wiedzieli jak podłaczyć i właściwie do A8 to nie przerabiali tematu. To było ze 3 lata temu, może teraz jest z tym lepiej. Kupiłem nowy licznik, ale parę magików poległo przy immobilizerze, w końcu znalazłem człowieka który mi usunął immobilizer ze sterownika silnika, kodowanie zegarów sam zrobiłem i wszystko działa.