
![]() |
![]() |
![]() |
A8 D4 4.2 TDI
- stillbadboy
- Super Klubowicz
- Posty: 378
- Rejestracja: 25 cze 2014, 17:08
- Lokalizacja: Rzeszów
-
- Forum Audi A8
- Posty: 259
- Rejestracja: 09 wrz 2011, 15:28
- Lokalizacja: RZuwary
- cerbera
- Forum Audi A8
- Posty: 231
- Rejestracja: 04 wrz 2009, 21:53
- Lokalizacja: kraków
- Nyku
- Super Klubowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 11 sty 2015, 17:17
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Radek
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
-
- Forum Audi A8
- Posty: 259
- Rejestracja: 09 wrz 2011, 15:28
- Lokalizacja: RZuwary
Nyku, matrix to poezja
ale jak się naczytałem ile trzeba zmienić to praktycznie prawie cały przód na polifta a jak przód to i tył pasuje więc ta zabawa odpada( zresztą na blacharce by się nie skończyło bo układ matrix ma wgl inną elektronikę i moduły itd ) , doszedłem do wniosku że lepiej kalkuluje się zmienić auto na nowsze niż to rzeźbić
W tej D4 jak już to zmiana na pełne ledy .
W planach na przyszły rok mam zrobić mu pełen pakiet detailingu i cieszyć się bezawaryjną jazdą


W planach na przyszły rok mam zrobić mu pełen pakiet detailingu i cieszyć się bezawaryjną jazdą
