Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 preFL ALL ] Przekaznik j299 -Kłopot z pompą Sai

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

[D3 preFL ALL ] Przekaznik j299 -Kłopot z pompą Sai

Post autor: dracus6662 » 10 wrz 2015, 21:23

Prosze o pomoc w lokalizacji przekaznika pompy wtórnego powietrza J299 <prosze>
Ostatnio zmieniony 16 wrz 2015, 23:06 przez dracus6662, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
orkaskawina
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 628
Rejestracja: 25 lis 2012, 11:57
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2008
Silnik: W12 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Skawina

Post autor: orkaskawina » 10 wrz 2015, 21:34

Wygląda na to że pod kierą



Obrazek
Odis Ellsa 5.3 baza 2016
http://chomikuj.pl/orkaskawina
VCDS , ODIS-s -e

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 10 wrz 2015, 21:45

Krzysiek bo mnie już szlag trafia Maf wymienilem i nic z tego

wymieniłem przekaznik 373 pod ecu i to nie to

łączny koszt to juz okolo 100e a jak mam short to ground tak mam dalej <onie>

a powiedz mi jezeli dasz rady pod ecu pod maska sa 2 przekazniki i jeden bezp 30a bodajze

powiedz od czego one sa jeden to 373 a drugi to 219

rozumiem ze zaden z nich to nie jest od pompy sai <hmm>

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 10 wrz 2015, 22:06

Może poniższy screen pomoże ;) ...sprawdź wszystkie cztery!

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 10 wrz 2015, 22:14

te przekazniki sa tez pod kiera tak jak Krzysiek mówił?

bo kurcze kazdy po 26e to z torbami pójde a w A8 jest ich troche <boisie>


VCDS Version: Release 12.12.0

Address 01: Engine Labels: 077-910-560-BFM.lbl
Control Module Part Number: 4E0 910 560 E HW: 4E0 907 560
Component and/or Version: 4.2L V8/5V G 0040
Software Coding: 0011773
Work Shop Code: WSC 07981 995 83717
VCID: 23450907E2202306A91-8076
7 Faults Found:

17980 - Left Engine Mount Solenoid Valve (N144)
P1572 - 002 - Short to Ground
17833 - EVAP Purge Valve (N80)
P1425 - 002 - Short to Ground
17984 - Right Engine Mount Solenoid Valve (N145)
P1576 - 002 - Short to Ground
17843 - Secondary Air Pump Relay (J299)
P1435 - 002 - Short to Ground
17829 - Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112)
P1421 - 002 - Short to Ground
17475 - Intake Air Switch-Over Valve (N335)
P1067 - 002 - Short to Ground
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70)
P0102 - 002 - Signal too Low

Readiness: 0110 1101


takimi błędami pluje po wymianie przekaznika 373 pod ecu , jest tam jeszcze prekaznik 219 wymiana przekaznika 373 na nowy nic nie zmienila czyli to nie byl ten

od czego sa te pod ecu bo nie od Sai napewno

Awatar użytkownika
orkaskawina
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 628
Rejestracja: 25 lis 2012, 11:57
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2008
Silnik: W12 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Skawina

Post autor: orkaskawina » 10 wrz 2015, 22:18

dracus6662 pisze:rozumiem ze zaden z nich to nie jest od pompy sai
Chyba raczej nie choć ręki sobie nie dam odciąć
Odis Ellsa 5.3 baza 2016
http://chomikuj.pl/orkaskawina
VCDS , ODIS-s -e

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 10 wrz 2015, 22:21

dracus6662, od SAI jest R1, R2 lub R3 ze screenu który zamieściłem, w zależności od silnika i wyposażenia ... miejsce R4 zapewne puste.

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 10 wrz 2015, 22:23

a ui by to trafil 26e w plecy i dalej po ruszeniu piep piiiiiiiiiiiiiiii i zólta esp na blacie

zatem poszukiwanie prZekaznika pompy sai rozpoczete rozumiem ze ma on własnie oznaczenie j299 czy jakos inaczej?

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 10 wrz 2015, 22:29

dracus6662 pisze:rozumiem ze ma on własnie oznaczenie j299
Niekoniecznie, najlepiej wyciągnij i rozbierz każdy przekaźnik jaki znajdziesz :D

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 10 wrz 2015, 22:29

Daniel i Krzysiek kurde podpowiedzcie bo swira dostane

Tak jak wczesniej nasuwaliscie mysli wszystkie te bledy sa zwiazane własnie nie ze zwarciem a wychodzi na to ze brakiem zasilania +12 które własnie sterowane jest przez ecu i prad podawany dalej

a ten przekaznik j299 to innymi slowy 373? czyli taki roboczy zwykly czy to jekies inne ustrojstwo?

bo bede musiał zamówic pewnie i chce własciwy <hmm>

orzesz teraz mi doradziłeś rozpierduche zrobic ze wszystkimi przekaznikami <boisie>

nie no musze wiedziec jak wyglada ten konkretny j299 <hmm>

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 10 wrz 2015, 22:53

W nogach kierowcy (pod kierą) i w nogach pasażera masz kilka przekaźników, któryś z nich nawala i nie podaje zasilania do kilku czujników (te z listy błędów). Niestety nie mam schematu by móc przybliżyć poszukiwania <bezradny>

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 10 wrz 2015, 23:00

a fakt slyszalem jakies pikanie czeste pewnie przegrzany albo spalony bede szukal

jak cos sobie przypomnicie albo znajdziecie to wrzuccie bo ostatecznie pozostanie mi aso brryyy

;)

duzo pracy zeby rozebrac te polke pod kiera? jak to ugryzc

rav85
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 281
Rejestracja: 26 sty 2015, 11:08
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: rav85 » 11 wrz 2015, 08:54

hej,

demontaż półki pod kierownicą

1. ściągasz dekor z lewej i prawej strony listwe z przyciskami od rolety mmi esp itd
2. odkręcasz śrubki
3 ściągasz osłonę deski tam gdzie sa bezpieczniki odkręcasz śrubkę od osłony
4. od spodu masz chyba 2 śrubki

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 11 wrz 2015, 18:30

dekory sa na wcisk?

ten srebrny dekor gdzie guziki esp i roleta wychodzi razem z przyciskami ?

lukasz88
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 250
Rejestracja: 26 wrz 2014, 10:16
Lokalizacja: michałowo

Post autor: lukasz88 » 12 wrz 2015, 07:04

Cześć. Tak dekory masz na wcisk. Poważ je czymś plastikowym aby nie porysować. A tak z innej beczki Cię zapytam czy te pikanie pojawia się może ok 2000 /obr i coś Ci się załącza?? bo u mnie tak jest ale u mnie to sprężarka (pierścionek wymieniłem ale nic nie pomogło) dalej mam traktorek pod maską hehe
łukasz88

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl