Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 95 3.7PB/LPG ] skrzynia 5hp19 problem

Awatar użytkownika
oliwier30
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 233
Rejestracja: 11 gru 2014, 06:28
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: oliwier30 » 08 wrz 2015, 21:13

Spokojnie mam znajomego co sie zadeklarował że wytarga mi tą skrzynie za 150zł :]

Zastanawiam się co by jeszcze można zrobić przy okazji..czy wymiana konwertera ma sens?
Chce tam ogarnąć co się da żeby był już spokój na jakiś czas

Gość

Post autor: Gość » 08 wrz 2015, 22:25

Możesz wymienić jesli masz chęć. Wymeiń też uszczelniacz w silniku :)

Awatar użytkownika
oliwier30
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 233
Rejestracja: 11 gru 2014, 06:28
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: oliwier30 » 08 wrz 2015, 22:42

To właśnie puścił uszczelniacz silnika ;)
Apophis skrzynia mi działała dobrze ale wiadomo że konwerter lubi się skończyć z dnia na dzień,dlatego myśle nad wymianą, tymbardziej że ceny nowych są do przełknięcia ;)

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 08 wrz 2015, 22:43

oliwier30 pisze:czy wymiana konwertera ma sens?
Wymiana może i nie ale wysyłka do sprawdzania i ewentualna regeneracja już tak ;)

Awatar użytkownika
oliwier30
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 233
Rejestracja: 11 gru 2014, 06:28
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: oliwier30 » 08 wrz 2015, 22:52

Czyli wymiana na regenerowany,o tym właśnie myślałem ;) Koszt z tego co pamiętam to 1200-1400zł

P.S A w sprawdzenie to ja raczej nie wierze,znając życie będzie szmelc <jezyk>
Naczytałem się tematów na różnych forach gdzie za jakiś wyciek ze skrzyni bez dokładniejszej diagnozy z góry wołali 3 tyś zł ;)

Awatar użytkownika
oliwier30
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 233
Rejestracja: 11 gru 2014, 06:28
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: oliwier30 » 14 wrz 2015, 19:16

Jednak radość była przedwczesna,dzisiaj audi trafiło na lawecie do kolegi i z tego co mi powiedział przez telefon to że ze skrzyni zleciało tylko 1,5 litra oleju i obstawia zatartą panewke na konwerterze <boisie>

Dziwi mnie to,bo do garażu dojechałem tak jakby się nic nie stało pozatym że gubiłem olej <hmm>
Ale nie ma co gdybać,pojutrze skrzynia będzie na wierzchu to się okaże.
Wstępnie nastawiam się na nową pompe i regeneracje sprzęgła,tylko powiedzcie Panowie gdzie najlepiej wysłać ten konwerter?Koszt prawie wszędzie taki sami i opinie o każdym zakładzie różne.. <bezradny>

Gość

Post autor: Gość » 14 wrz 2015, 21:52

Że co ? Ze skrzyni zleciało ci półtora litra? Moja w tym stanie juz miała agonie...

Jak nie chcesz wywalać kasy na remonty to może zastanów się nad swapem skrzynki :)

Awatar użytkownika
oliwier30
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 233
Rejestracja: 11 gru 2014, 06:28
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: oliwier30 » 15 wrz 2015, 14:27

Apophis,tak jak pisałem stało mi się to niedaleko od garażu,jadąc gubiłem olej i potem jeszcze sporo wyciekło na podłoge w garażu.Do niego auto pojechało na lawecie, już nie było odpalane i tam z miski zleciało tylko połtora litra.Tak jak mówi to skrzynia prawdopodobnie nie zdążyła dostać w d..e bo dojechałem do garażu popraostu na niskim stanie oleju.Stwierdził że naprawa konwertera i wymiana pompy,potem dwie lub trzy wymiany oleju żeby wypłukać skrzynie i powinno być ok.Nie wiem czas pokaże bo audi jest robiona z doskoku ;)

A co do swapa to duży byłby problem wsadzić do ośki manuala?Od czego ewentualnie skrzynie można by tam wrzucić?

Gość

Post autor: Gość » 15 wrz 2015, 18:33

oliwier30 pisze: A co do swapa to duży byłby problem wsadzić do ośki manuala?Od czego ewentualnie skrzynie można by tam wrzucić?
Masz ośke więc zadowoli cię manual z 2,5 TDI albo przeróbka na Quattro :)

Awatar użytkownika
oliwier30
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 233
Rejestracja: 11 gru 2014, 06:28
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: oliwier30 » 15 wrz 2015, 18:55

Z quattro pewnie by było dużo zabawy takze odpada ;) Przeszedł mi przez myśl manual ale chyba jednak zostane przy automacie,żona nagle pokochała automaty :D

Gość

Post autor: Gość » 15 wrz 2015, 22:03

oliwier30 pisze:Z quattro pewnie by było dużo zabawy takze odpada
Przekładka gratów tylnego zawieszenia i chyba baku :)

Awatar użytkownika
oliwier30
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 233
Rejestracja: 11 gru 2014, 06:28
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: oliwier30 » 15 wrz 2015, 22:50

Z ciekawości patrzyłem teraz na skrzynie 6 biegowe z 2.5 TDI i podejrzewam że z przekładką spokojnie by się zmieścił w koszcie naprawy automata. ;)

Pytanie czy taka skrzynia faktycznie podejdzie.

Gość

Post autor: Gość » 16 wrz 2015, 04:54

Jak masz wszystko z dawcy to nie ma problemu. Jesli chcesz dam ci namiary na speców do których sam daje swoją.

Awatar użytkownika
oliwier30
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 233
Rejestracja: 11 gru 2014, 06:28
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: oliwier30 » 16 wrz 2015, 20:29

Narazie Apophis to mi się co chwile zmienia koncepcja ;) Najbliższe dni pokażą co z tego wyjdzie bo przyznam że żal mi się rozstawać z automatem.

Wczoraj gdzieś znalazłem dość szczegółowy opis jak chłopaczek robi taką przekładke w a6 albo a4 i szczerze mówiąc nie ma tam nic tak skomplikowanego żeby przerosło ogarniętego mechanika ;)

Gość

Post autor: Gość » 16 wrz 2015, 21:19

No mnie też żal bo jednak to wygoda no ale manualikiem dzis polatałem i tez ma swoje zalety :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl