![]() |
![]() |
[D3 06 4.2MPI ] Znika prąd
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
No to Lukasz masz tez niezły klopot kiedyś na jakims forum czytałem że cos sie z mmi chrzaniło i prąd znikał... kurcze masz jak bombe zegarowa z opoznionym zaplonem pozostawisz na parkingu i 2 dni i nie zapali
u mnie znowu pali ale .... cos walcze z tym short to ground przy poduszkach mafie ,sai i zaworze odpowietrzenia zbiornika czy jakos tak ,
tez nie moge rozwiazac sprawy z elektryka , rozważam serwis aso w ostatecznosci

u mnie znowu pali ale .... cos walcze z tym short to ground przy poduszkach mafie ,sai i zaworze odpowietrzenia zbiornika czy jakos tak ,
tez nie moge rozwiazac sprawy z elektryka , rozważam serwis aso w ostatecznosci
Tiptronik wymiana oleju Audi 
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]

[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]

Spokojnie i bez nerwów. Sprawdzić stan akumulatora, zrobić sobie update MMI, później ewentualnie szukać po modułach...
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
wszystko to zrobione. Problem leży gdzieś w usypianiu sterowników bo tak: trójkącik od awaryjnych czasem gaśnie po 3 minutach, czasem po godzinie a jeszcze innym razem wogule nie gaśnie no chyba że już nie ma prądudrago_o pisze:Spokojnie i bez nerwów. Sprawdzić stan akumulatora, zrobić sobie update MMI, później ewentualnie szukać po modułach...

Ostatnio zmieniony 22 wrz 2015, 09:53 przez lukasz88, łącznie zmieniany 1 raz.
łukasz88
Powinno zgasnąć razem z licznikiem chyba. A próbowałeś innych płyt instalacyjnych lub wgrania starszego MMI?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
dorwać kogoś z VASem bo tam jest chyba procedura wyszukiwania nieusypiających się sterowników 

Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Mają VASy... kilka osób tak mówiło. Nawet ostatnio w wątku o utracie prądu nie tak dawno pisał ktoś, że on w VASie ma specjalną procedurę do tego.
No dobra impreza za znalezienie nieusypiającego się sterownika...
No dobra impreza za znalezienie nieusypiającego się sterownika...
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Kurcze - ja z prądem walczyłem z 2 miesiące. Wieczorem aku naładowane na 100% a rano już tylko 10-20% a nieraz nie mogłem nawet odpalić . Ogólnie aku padło mi do zera 6 razy. Byłem w trakcie sprawdzania poszczególnych elementów lecz padła mi pompa paliwa ( prawa - główna ) - jedna przyszła z wadą fabryczną i ją odesłałem i dopiero druga VDO okazała się dobra. Podczas prac w bagażniku zdziwiło mnie to - że mimo to że radia nie słuchałem to napęd w nawigacji co pare minut załanczał się i kręcił plytę. Wyciągnąłem nawigację i ją odłączyłem elektrycznie ( kostka podłączeniowa i antena ) a na światłowód założyłem pętlę ale nie wykodowywałem go z getaway'a. Wyciągnąłem aku z auta i go porządnie naładowałem. Wymieniłem też sterownik aku na ten nowszy 4E0915181C . W zielonym menu przestawiłem czasy usypiania i teraz po zamknięciu auta oświetlenie w środku gaśnie po 22sek a trójkącik awaryjnych razem z podświetleniem przycisków w podsufitce po 48sek. Od tygodnia mam spokój z rozładowywaniem aku. Zostawiłem auto na 3 dni bez odpalania i w czwartek na mmi stan baterii pokazało - 100%. Uważam że teraz jest u mnie ok - życzę Wam żebyście także uporali się z rozładowywaniem swoich aku bo naprawdę można się nieźle prez to nawkurwi.ać. A jeszcze - mam wgrany polski język ( przez kolegę shaqal'a - Łukasza ) ale jak widać w moim przypadku to nie on był przyczyną rozładowywania aku.
Witam. W związku że temat ja zakładałem więc chciałbym się już podzielić iż znalazłem problem z prądem i pozostał rozwiązany, może komuś się przyda. Już ponad miesiąc temu (chyba w wigilię) znalazłem sterownik który nie usypiał się. Sterownik pamięci fotela był u mnie głównym winowajcą. Po jego odłączeniu audi w końcu odżyło i jak narazie nie mam problemów a aku. Wszystko działa kessy, dociąg klapy nawet po kilku dniowym postoju sterownik aku nic nie odłącza. Jeżdżę do pracy 300 metrów w jedną stronę i aku nie słabnie tzn. po pracy gdzieś się tam przejadę ale nie jest to jakaś długa trasa i aku trzyma się dobrze. Także dziękuje wszystkim którzy chcieli pomóc.
łukasz88