[D2 ALL] Jakie amorki ? Sachs, Bilstein ?
No to ludzie namieszaliście trochę...
Powiem tak... chcę amorki + chcę zrobić lekką glebę ale na bank nie na sprężynach eibach'a który zestaw kosztuje około 2000zł... więc pewnie kupię jakiś inny zestaw sprężyn który zapewnia obniżenie -30mm...
WIĘC!! Jakie mam kupić amorki sachs'a do takich sprężyn w Audi A8...
Powiem tak... chcę amorki + chcę zrobić lekką glebę ale na bank nie na sprężynach eibach'a który zestaw kosztuje około 2000zł... więc pewnie kupię jakiś inny zestaw sprężyn który zapewnia obniżenie -30mm...
WIĘC!! Jakie mam kupić amorki sachs'a do takich sprężyn w Audi A8...
"Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi."
Witam znów sie podpinam pod temat. Chce wymienić tylne amorki.
Nasz dobry kolega gumiss64 podał mi wyposażenie według Nr VIN. Zawieszenie jest takie suspension/ shock absorpition for specjal sports design rozumiem ze to sportowe. Byłem w kilku firmach zajmujących sie czściami i mi mówia ze jeden pies jakie wsadze bo ważne jest mocowanie !!!!! tylko mam sobie wybrac marke!!!!!
Z tego co ja pamiętam to chyba sa jakieś klasy twardości. Kupie normalne to będe miał kanapowca albo auto pujdzie do góry lub w dół to co ja mam biedny zrobić???
Nasz dobry kolega gumiss64 podał mi wyposażenie według Nr VIN. Zawieszenie jest takie suspension/ shock absorpition for specjal sports design rozumiem ze to sportowe. Byłem w kilku firmach zajmujących sie czściami i mi mówia ze jeden pies jakie wsadze bo ważne jest mocowanie !!!!! tylko mam sobie wybrac marke!!!!!
Z tego co ja pamiętam to chyba sa jakieś klasy twardości. Kupie normalne to będe miał kanapowca albo auto pujdzie do góry lub w dół to co ja mam biedny zrobić???
Miłość od pierwszego kontaktu :-)
TO głupie gupoty gadają... jak sport to sport jak normalne to normalne...Pers pisze:Witam znów sie podpinam pod temat. Chce wymienić tylne amorki.
Nasz dobry kolega gumiss64 podał mi wyposażenie według Nr VIN. Zawieszenie jest takie suspension/ shock absorpition for specjal sports design rozumiem ze to sportowe. Byłem w kilku firmach zajmujących sie czściami i mi mówia ze jeden pies jakie wsadze bo ważne jest mocowanie !!!!! tylko mam sobie wybrac marke!!!!!
Z tego co ja pamiętam to chyba sa jakieś klasy twardości. Kupie normalne to będe miał kanapowca albo auto pujdzie do góry lub w dół to co ja mam biedny zrobić???
Podobno Sach's to amor pierwszego montażu...
z tego co ja sie zorientowałem to sach's do A8 robi kilka wariantów...
Nazw nie pamiętam ale te bardziej twardsze zwą się chyba Super Touring...
...są jeszcze jakieś Sachs Advantage... Musisz sam poszperać i się dowiedzieć co i jak...
Sprzedawca ci gówno powie bo gówno się zna! Byle sprzedać... i tyle
-
- Super Klubowicz
- Posty: 352
- Rejestracja: 06 paź 2009, 15:08
- Lokalizacja: Zabrze
z tego co piszecie to serwis sie gowno zna,sprzedawca sie gowno zna........ja widze ze wiele osob tu gowno pisze......czyli z tego wynika ze wedlug waszej opini nikt nic niewie:)
tylko ze do a8/s8 sachs advantage kupic w polsce nie idzie ( mozna popytac chyba jedynie u dystrybutora czy sprowadzic na zamowienie ) w ofercie sa tylko sachs touring
tu mała informacja z pewnego forum
:Amortyzatory Super Touring są przeznaczone do tzw. pierwszego montażu w aucie, czyli już w fabryce. Ten typ amortyzatorów powinni wybierać kierowcy, którzy często poruszają się w ruchu miejskim, ale od czasu do czasu udają w się w dłuższe podróże. Producent zapewnia, że amortyzatory spełniają surowe normy określone przez firmy samochodowe. Wykonane są z wytrzymałych materiałów, zaś surowe reżimy produkcji gwarantują wysoką jakość. Np. chromowane i wysoko polerowane tłoczyska oraz odporne na zużycie prowadnice tłoczyska zapewniają nie tylko szczelność amortyzatora, ale także wysoki komfort - dzięki niewielkiemu tarciu. Z kolei wykorzystywany w procesie produkcji tzw. lakier wodny chroni amortyzator od uderzeń kamieni, czy też gałęzi
. Drugi typ amortyzatorów, to Sachs Advantage. Te przeznaczone są do samochodów, których właściciele kładą nacisk na bezpieczeństwo i komfort. Skonstruowano je i wyprodukowano według najnowszej technologii, m.in. zastosowano technikę rowka bocznikującego, przez co amortyzator optymalnie dopasowuje się do konkretnego pojazdu. Ustawienie siły tłumienia zapewnia najwyższą stabilność jazdy. W serii Advantage znajdują się wyłącznie amortyzatory gazowe jednorurowe lub dwururowe. Paleta produkcyjna obejmuje niemal wszystkie produkowane obecnie samochody, a także modele nie starsze niż 10 lat.
Trzeci typ najnowszych amortyzatorów Sachs, to seria Unlimited. Są one adresowane do tych, którzy poszukują rozwiązań spełniających indywidualne wymagania, np. kompletnego zawieszenia do obniżenia samochodu oraz odpowiedniej regulacji poziomu. Rozwiązania techniczne, zastosowane w amortyzatorach Unlimited są stosowane w sporcie samochodowym. Amortyzatory Unlimited są produkowane w dwóch typach. Pierwszy to Unlimited-Nivomat. Konstrukcja tego produktu zapewnia w pełni automatyczną regulację poziomu - amortyzator sam dopasowuje się do różnych obciążeń. W trakcie drgania kół, powstających podczas jazdy, włącza się samoczynnie pompa hydrauliczna znajdująca się wewnątrz amortyzatora. W ten sposób już po przejechaniu kilkuset metrów następuje wyrównanie poziomu zawieszenia. Po wyjściu pasażerów lub po wyładowaniu auta amortyzatory ustawiają się automatycznie do prawidłowej wysokości. Drugi typ tych amortyzatorów, to Unlimited-Sporting. Przeznaczone są do samochodów, których kierowcy mają sportowe ambicje. Są to amortyzatory o twardszej charakterystyce, dzięki czemu pojazd ma polepszoną stabilność jazdy, np. przy szybkim pokonywaniu zakrętów. Poza pojedynczymi amortyzatorami Unlimited Sachs proponuje jeszcze kompletny zestaw zawieszenia Unlimited-Sporting Set"
tylko ze do a8/s8 sachs advantage kupic w polsce nie idzie ( mozna popytac chyba jedynie u dystrybutora czy sprowadzic na zamowienie ) w ofercie sa tylko sachs touring
tu mała informacja z pewnego forum
:Amortyzatory Super Touring są przeznaczone do tzw. pierwszego montażu w aucie, czyli już w fabryce. Ten typ amortyzatorów powinni wybierać kierowcy, którzy często poruszają się w ruchu miejskim, ale od czasu do czasu udają w się w dłuższe podróże. Producent zapewnia, że amortyzatory spełniają surowe normy określone przez firmy samochodowe. Wykonane są z wytrzymałych materiałów, zaś surowe reżimy produkcji gwarantują wysoką jakość. Np. chromowane i wysoko polerowane tłoczyska oraz odporne na zużycie prowadnice tłoczyska zapewniają nie tylko szczelność amortyzatora, ale także wysoki komfort - dzięki niewielkiemu tarciu. Z kolei wykorzystywany w procesie produkcji tzw. lakier wodny chroni amortyzator od uderzeń kamieni, czy też gałęzi
. Drugi typ amortyzatorów, to Sachs Advantage. Te przeznaczone są do samochodów, których właściciele kładą nacisk na bezpieczeństwo i komfort. Skonstruowano je i wyprodukowano według najnowszej technologii, m.in. zastosowano technikę rowka bocznikującego, przez co amortyzator optymalnie dopasowuje się do konkretnego pojazdu. Ustawienie siły tłumienia zapewnia najwyższą stabilność jazdy. W serii Advantage znajdują się wyłącznie amortyzatory gazowe jednorurowe lub dwururowe. Paleta produkcyjna obejmuje niemal wszystkie produkowane obecnie samochody, a także modele nie starsze niż 10 lat.
Trzeci typ najnowszych amortyzatorów Sachs, to seria Unlimited. Są one adresowane do tych, którzy poszukują rozwiązań spełniających indywidualne wymagania, np. kompletnego zawieszenia do obniżenia samochodu oraz odpowiedniej regulacji poziomu. Rozwiązania techniczne, zastosowane w amortyzatorach Unlimited są stosowane w sporcie samochodowym. Amortyzatory Unlimited są produkowane w dwóch typach. Pierwszy to Unlimited-Nivomat. Konstrukcja tego produktu zapewnia w pełni automatyczną regulację poziomu - amortyzator sam dopasowuje się do różnych obciążeń. W trakcie drgania kół, powstających podczas jazdy, włącza się samoczynnie pompa hydrauliczna znajdująca się wewnątrz amortyzatora. W ten sposób już po przejechaniu kilkuset metrów następuje wyrównanie poziomu zawieszenia. Po wyjściu pasażerów lub po wyładowaniu auta amortyzatory ustawiają się automatycznie do prawidłowej wysokości. Drugi typ tych amortyzatorów, to Unlimited-Sporting. Przeznaczone są do samochodów, których kierowcy mają sportowe ambicje. Są to amortyzatory o twardszej charakterystyce, dzięki czemu pojazd ma polepszoną stabilność jazdy, np. przy szybkim pokonywaniu zakrętów. Poza pojedynczymi amortyzatorami Unlimited Sachs proponuje jeszcze kompletny zestaw zawieszenia Unlimited-Sporting Set"
Super... olśniłeś nas wszechwiedzącytomekzabrze pisze:z tego co piszecie to serwis sie gowno zna,sprzedawca sie gowno zna........ja widze ze wiele osob tu gowno pisze......czyli z tego wynika ze wedlug waszej opini nikt nic niewie:)
tylko ze do a8/s8 sachs advantage kupic w polsce nie idzie ( mozna popytac chyba jedynie u dystrybutora czy sprowadzic na zamowienie ) w ofercie sa tylko sachs touring
-
- Super Klubowicz
- Posty: 352
- Rejestracja: 06 paź 2009, 15:08
- Lokalizacja: Zabrze
Ja piszę to co wiem... a nie powielam słow kogoś innego... teraz wygląda tak tak że napisałeś to samo co ja... dodajac tylko tyle że avantgard nie idzie kupic w polsce... i kto tutaj cwaniakuje ?tomekzabrze pisze:nie pisze ze wrzechwiedzacy ale sami piszeci ze w polsce sie nit na tym nie zna ani serwis ani ludzie ze sklepow to kto sie zna ?:) ty ? bo widze ze probujesz cwaniakaowac a na niczym sie sam nie znasz
A prawda jest taka że gdyby ktoś sie znał (serwis, sprzedawcy) to by tutaj tego tematu nawet nie było !
-
- Super Klubowicz
- Posty: 352
- Rejestracja: 06 paź 2009, 15:08
- Lokalizacja: Zabrze
text skopiowalem aby przedstawic roznice bo wiele osob niewie a moze sie ztego tematu dowiedziec. rownie dobrze moge odeslac na strone sachsa tez tam pisza to samo..... z tego co ja wiem temat dotyczy sachs a bilstain i 99% osob twierdzi z ejakosc ta sama spzredawcy tez twredza to samo a serwi sniema nic do tego bo spzredaja pod logiem orginalu widze ze sledzisz temat ale nie bardzo wiesz co bylo jego tematem od samego poczatku.
cytat przypominajacy /.
"Witam,
Przymierzam się do wymiany amorków...
Słyszałem różne opinie o sachs... w cenie różnica znikoma od bilstein...
Jakie polecacie ?
Ostatnio w mercu od rodziców były wymieniane i zostały wsadzone sachs'y i jest ok...
no ale to lekkie autko w porównaniu do A8..."
cytat przypominajacy /.
"Witam,
Przymierzam się do wymiany amorków...
Słyszałem różne opinie o sachs... w cenie różnica znikoma od bilstein...
Jakie polecacie ?
Ostatnio w mercu od rodziców były wymieniane i zostały wsadzone sachs'y i jest ok...
no ale to lekkie autko w porównaniu do A8..."
Ale zauważ że kolega tutaj sie podpiął pod temat i szuka amorów do S8... Jakby nie było w S8 są inne amory... I w tym temacie już nikt nic nie wie...tomekzabrze pisze:text skopiowalem aby przedstawic roznice bo wiele osob niewie a moze sie ztego tematu dowiedziec. rownie dobrze moge odeslac na strone sachsa tez tam pisza to samo..... z tego co ja wiem temat dotyczy sachs a bilstain i 99% osob twierdzi z ejakosc ta sama spzredawcy tez twredza to samo a serwi sniema nic do tego bo spzredaja pod logiem orginalu widze ze sledzisz temat ale nie bardzo wiesz co bylo jego tematem od samego poczatku.
cytat przypominajacy /.
"Witam,
Przymierzam się do wymiany amorków...
Słyszałem różne opinie o sachs... w cenie różnica znikoma od bilstein...
Jakie polecacie ?
Ostatnio w mercu od rodziców były wymieniane i zostały wsadzone sachs'y i jest ok...
no ale to lekkie autko w porównaniu do A8..."
Ja osobiście do S8 kupiłbym Bilstein B6 Sport ? i do tego sprężyny Eibacha 30mm i uznałbym to jako zamiennik...
Sachs można uznać za części pierwszego montażu ale to wiemy tylko z "plotek" i z jakichś tam informacji... Tak jak w przypadku wahaczy... Na all jak sprzedają to piszą że TRW to części pierwszego montażu, w przypadku Lamforder też piszą "części pierwszego montażu"
Więc może by już to jakoś poskładać w całość.
Do A8 D2 Sachs Super Touring + Sprężyny jakie tam chcesz
Do S8 D2 Bilstein B6 Sport + Spręzyny Eibach 30mm (albo po prostu oryginał w ASO)
Tyle wiemy i nic się nie zmieniło od początku założenia tego postu.
Ale tutaj sie gorąco zrobiło...
Do S8 D2 Bilstein B6 Sport + Spręzyny Eibach 30mm (albo po prostu oryginał w ASO)
Rozumiem że samych Amorków nie moge kupić tylko komplet z sprężynami???
Przypominam że chce wymienić tylko tylne bo przód na pomiarze wychodził dużo ponad 75%
Do S8 D2 Bilstein B6 Sport + Spręzyny Eibach 30mm (albo po prostu oryginał w ASO)
Rozumiem że samych Amorków nie moge kupić tylko komplet z sprężynami???
Przypominam że chce wymienić tylko tylne bo przód na pomiarze wychodził dużo ponad 75%
Miłość od pierwszego kontaktu :-)
Odświeżam temat, ponieważ chodzi mi po głowie zmiana amortyzatorów. Żeby było ciekawie, nie jestem pewien, czy zachodzi taka potrzeba ;-) Śpieszę z wyjaśnieniami...
Coraz częściej mam wrażenie, że moje audi prowadzi się "gumowo" w szczególności na gorszych drogach. Jeżdżę na felgach AVUS II 18'' 245/45, ciśnienie 2,5. Zawieszenie jest cale po kliku krotnym przeglądzie (wymienione przednie wahacze, łączniki, tylne wahacze, tuleje w tylnych "sankach" - wszystko co było konieczne i wszystko co było niepewne. Po wszystkim została ustawiona zbieżność. Auto prowadzi się lepiej, jednak dalej nie jest tak jak być powinno. W szczególności odczuwam różnicę, gdy przesiądę się z A6 C5 brata, jego auto na tej samej drodze przechodzi sztywno przez dziury, jak zaliczy cos mocniejszego to ładnie całe idzie góra/dól. Moje się kołysze jak statek, buja nim na boki i tył/przód. Byłem na badaniu amorków, wyszło jakieś 60 % w każdym kole, jednak mówi się, że jest to nie miarodajne badanie.
Wiem, że nikt mi przez internet nie powie - TAK TO AMORTYZATORY DO WYMIANY, jednak może ktoś borykał się z podobnym problemem i jakieś wskazówki przekaże.
Pozdrawiam
Coraz częściej mam wrażenie, że moje audi prowadzi się "gumowo" w szczególności na gorszych drogach. Jeżdżę na felgach AVUS II 18'' 245/45, ciśnienie 2,5. Zawieszenie jest cale po kliku krotnym przeglądzie (wymienione przednie wahacze, łączniki, tylne wahacze, tuleje w tylnych "sankach" - wszystko co było konieczne i wszystko co było niepewne. Po wszystkim została ustawiona zbieżność. Auto prowadzi się lepiej, jednak dalej nie jest tak jak być powinno. W szczególności odczuwam różnicę, gdy przesiądę się z A6 C5 brata, jego auto na tej samej drodze przechodzi sztywno przez dziury, jak zaliczy cos mocniejszego to ładnie całe idzie góra/dól. Moje się kołysze jak statek, buja nim na boki i tył/przód. Byłem na badaniu amorków, wyszło jakieś 60 % w każdym kole, jednak mówi się, że jest to nie miarodajne badanie.
Wiem, że nikt mi przez internet nie powie - TAK TO AMORTYZATORY DO WYMIANY, jednak może ktoś borykał się z podobnym problemem i jakieś wskazówki przekaże.
Pozdrawiam
Mam jeszcze pytanie tak na szybkiego, czy jest sens zakładać używane amortyzatory od S8 wraz ze sprężynami w stanie co najmniej dobrym ? Pochodzą z modelu z roku 2000, moje A8 to rocznik 1995 - czy będą pasowały? Sprawdzałem po nr to według ETKI podział jest 1994-1999 oraz 1999-2002, tak więc teoretycznie nie będą pasowały, jednak czym to się rożni? czy jakaś pierdoła czy inne są mocowania? Jak wypada komfort w porównaniu do zwykłego zawieszenia?