Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 03 4.2MPI/LPG ] Stag 300 nie chce przełączyć na gaz

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 04 paź 2015, 10:45

napewno nie zaszkodzi, a postukaj nim o stolik, jak będzie dużo syfu wylatywało to napewno był przypchnięty
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 10 paź 2015, 08:29

Aktualizacja.
Po wymianie filtrów fazy lotnej niestety wiele się nie zmieniło. Bo raz się nie chciał przełączyć. Więc jak coś to one na to nie wpływają. Chociaż moje nie były jakoś mocno zasrane.
Zmieniłem filtr fazy cieklej bo doszedł i na razie ok.
Chociaż wypadało by dłużej pojeździć by sprawdzić to raczej nie będzie czasu bo mam zamiar o ile dziś pogoda pozwoli wyczyścić elektrozawory jeszcze

ernesto

Post autor: ernesto » 10 paź 2015, 11:32

Przypatrz się im uważnie, u mnie był już tak wypracowany, ze w pozycji otwartej blokował przepływ i ciśnienie spadało na listwie.

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 11 paź 2015, 09:52

Ja mam podtlenek dopiero od półtora roku w aucie ale dzięki za wskazówkę bo przy jakości dzisiejszych produktów wszystko jest możliwe :)

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 05 lis 2015, 21:10

Mały update:
elektrozawory sprawdzone, czyściutkie
filtry lotnej i ciekłej zmienione

Nic się nie poprawiło,
Ale zauważyłem że np jak żona jedzie rano do pracy przed 6 to ma problem, nie raz trzeba kilkaa razy, za to jak wraca to nie ma w ogóle problemu, wszystko śmiga jak należy,


Wniosek nasuwa mi się tylko jeden że im zimniej tym częściej problem się pojawia
Jakieś sugestie ??

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 05 lis 2015, 21:12

wyjmij na sprawdzenie tłoczek z elektrozaworu
nic nie wybuchnie

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 05 lis 2015, 21:22

pepi pisze:wyjmij na sprawdzenie tłoczek z elektrozaworu
nic nie wybuchnie
i tak bez tłoczka jeździć ?
z tego na butli ?

chlebi
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 68
Rejestracja: 07 sty 2015, 22:08
Lokalizacja: wrocław

Post autor: chlebi » 05 lis 2015, 21:40

To nie to że im zimniej tym lepiej, z ciekawości odpal auto rano np w niedzielę, poczekaj aż się przełączy na gaz, jak nie przełączy to zgaś auto idź na śniadanie i wróć dokładnie po godzinie, wtedy auto całkowicie się usypia, zobaczysz że się przełączy, nie wiem czemu ale mój Prins miał takie odje*y, zmieniłem stację paliw, teraz tylko BP i jakoś narazie problemu nie mam :/ <bezradny>

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 05 lis 2015, 21:51

tylko na BP gazuje :)
właśnie ze nie, im zimniej tym gorzej, rano jak jedzie do roboty to jest i poniżej 0, jak wraca to nawet i 15st i jak wraca to wszystko chodzi jak powinno.
Czasem jak się nie chec przełączyć to np poczekam chwile(jadę dalej) i przełącze go ręcznie bez problemu podczas jazdy a czasem tak jak dzisiaj rano to nawet 10 razy próbowała i nic

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 05 lis 2015, 21:52

Muszę poszukać ogarniętego gazownika u mnie w okolicy bo majstry od STAGa szału nie robią :P

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 06 lis 2015, 07:26

A jakie błędy zbiera sterownik LPG?

Przecież bez wiedzy o tym co się nie podoba sterownikowi LPG to będzie strzelanina... i jest.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 06 lis 2015, 07:47

mkbewe pisze:i tak bez tłoczka jeździć ?
z tego na butli ?
- czy wy lubicie nabijać posty ?
tak jak pośmigasz chwilę i tak nic się nie stanie .
Masz dwa elektrozawory zacznij od tego na butli jak nie przyniesie rezultatu to ten drugi .
I wyjdzie czy nie one

chlebi
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 68
Rejestracja: 07 sty 2015, 22:08
Lokalizacja: wrocław

Post autor: chlebi » 08 gru 2015, 11:37

Odgrzeję kotleta, po wyciągnięciu aku i włożeniu ponownie nieprzełączył na gaz, patrzę a tam nawet nie pali się ta malutka kontrolka na przycisku od gazu, jakieś porady gdzie szukać bezpiecznika bo nie wydaje mi się na nic innego, a ja już z gazem kupiłem auto?

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 08 gru 2015, 12:34

Sprawdź czy nie miałeś staga podpiętego bezpośrednio pod akumulator. może przy odkręcaniu akumulatora wyrwałeś kable.
Bezpiecznik Staga jest na jego wiązce w czarnej plastikowej (gumowej ) obudowie

shultz
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 58
Rejestracja: 19 lip 2014, 11:48
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: shultz » 08 gru 2015, 12:45

podepnę się może ktoś z moich doświadczeń coś wyłuska dla siebie.
objawy miałem podobne - nie przełączał z benzy na gaz. tyle że u mnie dodatkowo pojawiały się błędy na kompie. problem pojawiał się coraz częściej, aż w końcu przestał się przełączać na amen. w międzyczasie sprawdzane były wszystkie zawory, reduktory itp. wiązka była cała, wtyczka od sterownika rozwalona, ale poprawiłem i przez jakiś czas było ok.
nie rozpisując się - uszkodzony był kondensator w sterowniku odpowiadający za napięcie konieczne do przełączania z benzyny na gaz. impuls wychodził, ale był zbyt słaby zeby przełączyć. kupiłem drugi sterownik, ale z racji tego, że miał przyjść za kilka dni - jeździłem sobie spinając na krótko. efekt takiego kombinowanie znajdziecie w dziale z ogłoszeniami pod tytułem "kupię silnik abz":) jak to móią: brawo ja <brawo> ale dzielę się, coby więcej nikomu do głowy takie pomysły nie przychodziły.

podmień sterownik jeśli masz taką możliwość i pojeździj tydzień.

pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl