![]() |
![]() |
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Stag 300 nie chce przełączyć na gaz
Aktualizacja.
Po wymianie filtrów fazy lotnej niestety wiele się nie zmieniło. Bo raz się nie chciał przełączyć. Więc jak coś to one na to nie wpływają. Chociaż moje nie były jakoś mocno zasrane.
Zmieniłem filtr fazy cieklej bo doszedł i na razie ok.
Chociaż wypadało by dłużej pojeździć by sprawdzić to raczej nie będzie czasu bo mam zamiar o ile dziś pogoda pozwoli wyczyścić elektrozawory jeszcze
Po wymianie filtrów fazy lotnej niestety wiele się nie zmieniło. Bo raz się nie chciał przełączyć. Więc jak coś to one na to nie wpływają. Chociaż moje nie były jakoś mocno zasrane.
Zmieniłem filtr fazy cieklej bo doszedł i na razie ok.
Chociaż wypadało by dłużej pojeździć by sprawdzić to raczej nie będzie czasu bo mam zamiar o ile dziś pogoda pozwoli wyczyścić elektrozawory jeszcze
Mały update:
elektrozawory sprawdzone, czyściutkie
filtry lotnej i ciekłej zmienione
Nic się nie poprawiło,
Ale zauważyłem że np jak żona jedzie rano do pracy przed 6 to ma problem, nie raz trzeba kilkaa razy, za to jak wraca to nie ma w ogóle problemu, wszystko śmiga jak należy,
Wniosek nasuwa mi się tylko jeden że im zimniej tym częściej problem się pojawia
Jakieś sugestie ??
elektrozawory sprawdzone, czyściutkie
filtry lotnej i ciekłej zmienione
Nic się nie poprawiło,
Ale zauważyłem że np jak żona jedzie rano do pracy przed 6 to ma problem, nie raz trzeba kilkaa razy, za to jak wraca to nie ma w ogóle problemu, wszystko śmiga jak należy,
Wniosek nasuwa mi się tylko jeden że im zimniej tym częściej problem się pojawia
Jakieś sugestie ??
To nie to że im zimniej tym lepiej, z ciekawości odpal auto rano np w niedzielę, poczekaj aż się przełączy na gaz, jak nie przełączy to zgaś auto idź na śniadanie i wróć dokładnie po godzinie, wtedy auto całkowicie się usypia, zobaczysz że się przełączy, nie wiem czemu ale mój Prins miał takie odje*y, zmieniłem stację paliw, teraz tylko BP i jakoś narazie problemu nie mam



tylko na BP gazuje 
właśnie ze nie, im zimniej tym gorzej, rano jak jedzie do roboty to jest i poniżej 0, jak wraca to nawet i 15st i jak wraca to wszystko chodzi jak powinno.
Czasem jak się nie chec przełączyć to np poczekam chwile(jadę dalej) i przełącze go ręcznie bez problemu podczas jazdy a czasem tak jak dzisiaj rano to nawet 10 razy próbowała i nic

właśnie ze nie, im zimniej tym gorzej, rano jak jedzie do roboty to jest i poniżej 0, jak wraca to nawet i 15st i jak wraca to wszystko chodzi jak powinno.
Czasem jak się nie chec przełączyć to np poczekam chwile(jadę dalej) i przełącze go ręcznie bez problemu podczas jazdy a czasem tak jak dzisiaj rano to nawet 10 razy próbowała i nic
podepnę się może ktoś z moich doświadczeń coś wyłuska dla siebie.
objawy miałem podobne - nie przełączał z benzy na gaz. tyle że u mnie dodatkowo pojawiały się błędy na kompie. problem pojawiał się coraz częściej, aż w końcu przestał się przełączać na amen. w międzyczasie sprawdzane były wszystkie zawory, reduktory itp. wiązka była cała, wtyczka od sterownika rozwalona, ale poprawiłem i przez jakiś czas było ok.
nie rozpisując się - uszkodzony był kondensator w sterowniku odpowiadający za napięcie konieczne do przełączania z benzyny na gaz. impuls wychodził, ale był zbyt słaby zeby przełączyć. kupiłem drugi sterownik, ale z racji tego, że miał przyjść za kilka dni - jeździłem sobie spinając na krótko. efekt takiego kombinowanie znajdziecie w dziale z ogłoszeniami pod tytułem "kupię silnik abz":) jak to móią: brawo ja
ale dzielę się, coby więcej nikomu do głowy takie pomysły nie przychodziły.
podmień sterownik jeśli masz taką możliwość i pojeździj tydzień.
pozdrawiam
objawy miałem podobne - nie przełączał z benzy na gaz. tyle że u mnie dodatkowo pojawiały się błędy na kompie. problem pojawiał się coraz częściej, aż w końcu przestał się przełączać na amen. w międzyczasie sprawdzane były wszystkie zawory, reduktory itp. wiązka była cała, wtyczka od sterownika rozwalona, ale poprawiłem i przez jakiś czas było ok.
nie rozpisując się - uszkodzony był kondensator w sterowniku odpowiadający za napięcie konieczne do przełączania z benzyny na gaz. impuls wychodził, ale był zbyt słaby zeby przełączyć. kupiłem drugi sterownik, ale z racji tego, że miał przyjść za kilka dni - jeździłem sobie spinając na krótko. efekt takiego kombinowanie znajdziecie w dziale z ogłoszeniami pod tytułem "kupię silnik abz":) jak to móią: brawo ja

podmień sterownik jeśli masz taką możliwość i pojeździj tydzień.
pozdrawiam