Zrobiło się chłodniej i taka oto sytuacja:
Podczas jazdy ogrzewanie pięknie działa, natomiast po zatrzymaniu z nawiewów zaczyna lecieć zimne powietrze.
Tzn nie konieczne na postoju, ale powiedzmy przy obrotach poniżej 2tys. Wystarczy przytrzymać silnik na wyższych obrotach na postoju i ciepło dmucha.
Jutro zacznę od sprawdzenia czy się nie zapowietrzył układ.
Ew podjadę gdzieś na sprąwdzenie CO2 w chłodziwie.
Co jeszcze mi przychodzi do głowy to pompa wody, jak sprawdzić jej wydajność?
Jeszcze jakieś pomysły
![]() |
![]() |
[S8 D2 97 LPG ] Zimne powietrze z kratek na postoju
-
- Forum Audi A8
- Posty: 90
- Rejestracja: 24 lip 2014, 19:13
- Lokalizacja: Katowice
[S8 D2 97 LPG ] Zimne powietrze z kratek na postoju
Ostatnio zmieniony 13 paź 2015, 21:40 przez Konradviper, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 90
- Rejestracja: 24 lip 2014, 19:13
- Lokalizacja: Katowice
Rozrząd wymieniał poprzedni wlaściciel, czyli nic nie wiadomo.
Gaz był zakładany przed ubiegłą zimą, a było dobrze, więc raczej nie to.
Latem miałem problem z temperaturą silnika. Kiedy było powyżej 30st to w korkach rosła do 110st nawet, ale zwaliłem to na brak wisko i mało wydajny wiatrak zamiast tego.
Ale w sumie to łysa pompa wody dawałaby podobne objawy chyba.
Gaz był zakładany przed ubiegłą zimą, a było dobrze, więc raczej nie to.
Latem miałem problem z temperaturą silnika. Kiedy było powyżej 30st to w korkach rosła do 110st nawet, ale zwaliłem to na brak wisko i mało wydajny wiatrak zamiast tego.
Ale w sumie to łysa pompa wody dawałaby podobne objawy chyba.
Ja bym się czepił pompy na Twoim miejscu i od razu robił rozrząd. Kasa poleci ale masz pewność.
Łysa pompa ? raczej nie łysa, zazwyczaj oddziela się napęd pompy od wirnika. Pompa pracuje a wirnik stoi praktycznie w miejscu, ale są też przypadki gdzie rozlatują się łopatki wirnika i zapychają układ chłodzenia.
Miałem taki przypadek w Vectrze C, a właściciel wymieniał ją pół roku wcześniej, najtańszy zamiennik.
Łysa pompa ? raczej nie łysa, zazwyczaj oddziela się napęd pompy od wirnika. Pompa pracuje a wirnik stoi praktycznie w miejscu, ale są też przypadki gdzie rozlatują się łopatki wirnika i zapychają układ chłodzenia.
Miałem taki przypadek w Vectrze C, a właściciel wymieniał ją pół roku wcześniej, najtańszy zamiennik.