części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D3 03 4.2MPI ] Wymiana konwertera 6hp26

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

[D3 03 4.2MPI ] Wymiana konwertera 6hp26

Post autor: mkbewe » 16 paź 2015, 23:43

Przymierzam się do wymiany konwertera u siebie i szukam wszystkich przydatnych informacji co i jak, co przy okazji wymienić i sprawdzić.

Wiadomo, skrzynie trzeba zrzucić. Czy są przy tym jakieś specjalne trudności, coś na coś trzeba uważać bo np nie widać tego bo jest od góry skrzyni a można łatwo uszkodzić.
Pytam na co szczególnie zwrócić uwagę przy demontażu skrzyni oraz dalszych pracach.

Bardzo bym prosił o wypowiedź forumowiczów mających już tą małą naprawę za sobą :P

Jakieś serwisowki, fotki wszystko mile widziane :)

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 17 paź 2015, 07:29

Witaj masz dostęp do Elsy ?

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 17 paź 2015, 07:44

Niestety nie ale zobaczę wieczorem może gdzieś zassam :)

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 17 paź 2015, 09:25

w D3 to ja zawsze silnik ze skrzynia i zawieszeniem zrzucam i dopiero na zewnatrz demontuje skrzynie.
Inaczej musisz podwiesic silnik ze skrzynią, wymontowac zawieche, odkrecic rozrusznik, potem konwerter i na koncu skrzynie. W miedzyczasie wydechy, polosie i wał.
Generalnie D3 jest przystosowane technologicznie do demontazu całego napedu, a nie samej skrzyni.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 17 paź 2015, 09:29

No jak tak czytam to co piszesz to chyba faktycznie lepiej wytwarzać na dół wszystko w całości niż mordować się z tym po kolei bo miejsca tam w ogóle nie ma a rozrusznik już raz wyciągnąłem i nie było szybko :P

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 17 paź 2015, 09:37

No i po wszystkim trzeba dolac olej do skrzyni. W konwerterze jest ze 3 litry. No i konwerter trzeba wsadzic do konca bo inaczej rozwalisz pompe oleju w skrzyni. Albo pekniesz obudowe skrzyni biegów... To juz tez widzialem <brawo>
Generalnie taka usługa kosztuje u mnie 2kpln
Aha i musisz odessać czynnik z klimy bo ten układ tez rozłaczasz.

Chociaz tak patrze ze ty masz z poczatku produkcji D3. Wiec moze analogicznie do D2. Podwies silnik i krec sróbki :)
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 17 paź 2015, 12:24

szeryfisch pisze:Wiec moze analogicznie do D2. Podwies silnik i krec sróbki

Ale nie wyobrażam sobe odkręcenia wydechów :P heh pomyślę nad tym jeszcze
Trochę daleko jechać do wrocka :P bo 2k wg mnie dobra cena i bym się nie zastanawiał.
Ale jak nikogo bliżej nie znajdę a sam się nie podejmę to będę musiał się osobiście przedstawić :)

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 17 paź 2015, 12:33

Zadzwonię jeszcze po weekendzie do ASPPałka z mysłowic :) mam nie daleko, zobaczymy co powiedzą.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl