[D2 preFL ALL ] Podkręcenie silnika 3.7
ale Ford zaprojektował przedni mechanizm różnicowy tak by wydolił te konie do tego systemy elektroniczne oraz specjalnie skonstruowane zawieszenie tylne.
W a8 300 KM czy 340 na przedniej osi równa się szybszym zużyciem opon na przedniej osi co jest jeszcze dopuszczane dla osób które lubią co sezon wyrzucać opony ale do tego dochodzi ogromna podsterowność.
Quattro ma to do tego że daje większą koc na tylne koła w A8 by zrównoważyć ciężki przód i poprawić bezpieczeństwo prowadzenia.
Jak to mówią róbta co chceta.
Dla mnie szkoda by było kasy na takie przeróbki, wolał bym zmienić auto.
W a8 300 KM czy 340 na przedniej osi równa się szybszym zużyciem opon na przedniej osi co jest jeszcze dopuszczane dla osób które lubią co sezon wyrzucać opony ale do tego dochodzi ogromna podsterowność.
Quattro ma to do tego że daje większą koc na tylne koła w A8 by zrównoważyć ciężki przód i poprawić bezpieczeństwo prowadzenia.
Jak to mówią róbta co chceta.
Dla mnie szkoda by było kasy na takie przeróbki, wolał bym zmienić auto.