Witam,
wczoraj w moim radiu Delta chyba jakieś zwarcie sie zrobilo bo samo sie wlaczyli i wylaczylo 3 razy jakiś smrodek poszedl ale juz działa ponownie tylko zostaly nastepujace objawy:
- nie wlacza sie i wyłącza samo przy zapalaniu/gaszeniu silnika tylko trzeba to recznie zrobic
- na zapalonym silniku po otwarciu drzwi kierowcy odzywa sie brzeczek swiatel jak na zgaszonym silniku
- auto przy 25km/h samo sie zamykalo a teraz tego nei robi...
wiecie co sie moglo stac i jak to naprawic??
![]() |
![]() |
[D2 97 4.2PB/LPG ] problem z radiem i brzęczkiem świateł
[D2 97 4.2PB/LPG ] problem z radiem i brzęczkiem świateł
Ostatnio zmieniony 28 mar 2013, 23:02 przez JabbaR, łącznie zmieniany 1 raz.
Brzęczek świateł ? Kurde ja mam ten sam rocznik a żadnego brzęczka nie mam 
Zamykanie drzwi przy danej prędkości ustawia się na module komfortu (albo na centralnym zamku) za pomocą VAG'a
Jak musisz włączać radio samemu i je wyłączać oznaczać to będzie że nie podaje zasilania
ze stacyjki... (tak to przynajmniej wygląda) to jest chyba kabelek czerwony z zielonym paskiem.
Jakbyś miał jakiś miernik to masę wsadzasz do brązowego od wtyczki ISO
i sprawdzasz czy idzie napięcie po przekręceniu kluczyka na zapłon na
czerwonym z zielonym paskiem przewodzie.
Ja osobiście nie wiem jak idą te kable. Czy idą przez jakiś komputer czy nie.
Ale po twoim opisie wygląda na to że idą przez moduł komfortu... albo po prostu
przez zwarcie radyjka coś walnęło w module albo po prostu się wykasowały
ustawianie i trza na nowo go poustawiać na VAGU...
Ja sam borykam się z podobnym problem...
http://www.a8team.pl/topics16/2326.htm ale u mnie chodzi tylko o brak zasilania.
Tyle z mojej strony... Są wakacje i chyba nikogo kompetentnego na forum ni ma co by coś doradził więcej i przede wszystkim mądrze... hehehe ;P

Zamykanie drzwi przy danej prędkości ustawia się na module komfortu (albo na centralnym zamku) za pomocą VAG'a
Jak musisz włączać radio samemu i je wyłączać oznaczać to będzie że nie podaje zasilania
ze stacyjki... (tak to przynajmniej wygląda) to jest chyba kabelek czerwony z zielonym paskiem.
Jakbyś miał jakiś miernik to masę wsadzasz do brązowego od wtyczki ISO
i sprawdzasz czy idzie napięcie po przekręceniu kluczyka na zapłon na
czerwonym z zielonym paskiem przewodzie.
Ja osobiście nie wiem jak idą te kable. Czy idą przez jakiś komputer czy nie.
Ale po twoim opisie wygląda na to że idą przez moduł komfortu... albo po prostu
przez zwarcie radyjka coś walnęło w module albo po prostu się wykasowały
ustawianie i trza na nowo go poustawiać na VAGU...
Ja sam borykam się z podobnym problem...
http://www.a8team.pl/topics16/2326.htm ale u mnie chodzi tylko o brak zasilania.
Tyle z mojej strony... Są wakacje i chyba nikogo kompetentnego na forum ni ma co by coś doradził więcej i przede wszystkim mądrze... hehehe ;P
"Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi."
dziś autko poszlo na warsztat do elektrykow i diagnoza nastepujaca: stacyjka do wymiany
wczoraj doszedl jeszcze jeden objaw - brak swiatel - mijania i kierunkowskazow (mijania zapalaja sie u mnie automatycznie wiec myslalem ze automat padl ale jednak nie)
swiatla zapalaly sie na przekreconej stacyjce ale zaraz gasly po odpaleniu - wystarczy cofnac kluczyk o 2mm i juz znow sie zapalaja
nie łącząca stacyjka wyjaśnia brzęczek, radio które sie samo włącza i to ze sie drzwi zaraz po zaryglowaniu otwieraly - komputer myślał ze kluczyk został wyjęty ze stacyjki i je otwierał
także czeka mnie wymiana stacyjki. Wie ktoś czy po kupnie stacyjki z kluczykiem co z imobilajzerem w nim?? zostaje ten z mojego kluczyka czy z nowego?? myśle, że komputer będzie potrzebował mojego imobilajzera wiec chyba wystarczy zalożycz inna stacyjke i do mojego kluczyka przełożyc sam grot czy tak??:) wie ktoś jaki jest koszt nowej stacyjki??:)
wczoraj doszedl jeszcze jeden objaw - brak swiatel - mijania i kierunkowskazow (mijania zapalaja sie u mnie automatycznie wiec myslalem ze automat padl ale jednak nie)
swiatla zapalaly sie na przekreconej stacyjce ale zaraz gasly po odpaleniu - wystarczy cofnac kluczyk o 2mm i juz znow sie zapalaja
nie łącząca stacyjka wyjaśnia brzęczek, radio które sie samo włącza i to ze sie drzwi zaraz po zaryglowaniu otwieraly - komputer myślał ze kluczyk został wyjęty ze stacyjki i je otwierał

także czeka mnie wymiana stacyjki. Wie ktoś czy po kupnie stacyjki z kluczykiem co z imobilajzerem w nim?? zostaje ten z mojego kluczyka czy z nowego?? myśle, że komputer będzie potrzebował mojego imobilajzera wiec chyba wystarczy zalożycz inna stacyjke i do mojego kluczyka przełożyc sam grot czy tak??:) wie ktoś jaki jest koszt nowej stacyjki??:)
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław