Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 95 4.2PB ] Wypadanie zapłonu

niestepne
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 37
Rejestracja: 16 paź 2015, 18:19
Lokalizacja: Mława

[D2 95 4.2PB ] Wypadanie zapłonu

Post autor: niestepne » 31 paź 2015, 17:54

Witam jak w temacie borykam się z problemem wypadania zapłonu konkretnie cylinder 5,6,7,8 w aucie do tej pory wymieniłem
Świece
Cewki
Czujnik wałka rozrządu bo też był uszkodzony tj wyskakiwał błąd ww czujnika
Posprawdzane wszystkie kabelki ,Moduły zapłonowe pozamieniałem miejscami ale błędy nie przeskoczyły na cylinder 1,2,3,4 dalej wyskakuje 5,6,7,8.
Dodam jeszcze że wypadanie następuje rzadko i jak autko zgaszę i odpalę chodzi normalnie nawet przez cały dzień ,walczę już z tym faktem dłuższy czas i codziennie myślę że w końcu się udało a tu drugiego dnia znów lipa.Gaz był jakiś badziew ale od razu po zakupie został całkowicie odłączony tylko butla została w bagażniku.

Jakieś pomysły?
Z góry dzięki za każdą podpowiedż
Ostatnio zmieniony 31 paź 2015, 18:01 przez niestepne, łącznie zmieniany 1 raz.

Marcin1981
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 347
Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marcin1981 » 31 paź 2015, 18:23

a sondy sprawne ? Poczytaj trochę ,na forum jest sporo na ten temat.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 31 paź 2015, 18:53

bezczelność

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 31 paź 2015, 20:07

Napisz coś więcej.

Silnik chodził poprawnie i nagle pojawił się problem?
Czy kupiłeś auto z tym problemem?

Ciśnienie sprężania było sprawdzane?
Ustawienie rozrządu?
Masa na cewki sprawdzona? (z tyłu na głowicy po prawej stronie patrząc od przodu)

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 31 paź 2015, 20:20

najbardziej pasuje gdzieś lewizna <bezradny>

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 31 paź 2015, 20:22

Lewizna też powoduje wypadanie zapłonów ale rzadko się zdarza, że tak selektywnie
tylko na jednej głowicy. Zazwyczaj wypadają zapłony na różnych cylindrach od 1 do 8 albo
na jednym cylindrze danej głowicy, a tutaj cała czwórka na jednej...

Chyba, że lewizna nie jest spowodowane naturalnymi przyczynami a czyimś działaniem.

niestepne
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 37
Rejestracja: 16 paź 2015, 18:19
Lokalizacja: Mława

Post autor: niestepne » 31 paź 2015, 20:32

Autko kupilem strasznie kulejące praktycznie gaslo po rozgrzaniu i wlaczeniu drive fajki od swiec byly w stanie tragicznym i myslalem ze to tu jest problem wymienilem cewki swiece znalazlem kilka kabelkow od cewek ktore wymagaly lutowania nawet filtr paliwa wymienilem i wczoraj ten czujnik walka rozrzadu autko chodzi o niebo lepiej ale niestety wypadanie zaplonu sie pojawia jutro sprawdze jeszcze ta mase po prawej stronie moze to tu lezy problem dodem jeszcze ze audi normalnie jedzie i tak jak postoi kilka minut na jalowym biegu wypadnie jej zaplon jak ja zgasze i odpale wszystko gitara

niestepne
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 37
Rejestracja: 16 paź 2015, 18:19
Lokalizacja: Mława

Post autor: niestepne » 31 paź 2015, 20:37

Czasem jest tak ze przez pol dnia wszystko śmiga jak nalezy poźniej wypadnie zgaszę odpale i znow jest wszysstko dobrze

Marcin1981
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 347
Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marcin1981 » 31 paź 2015, 21:29

sprawdź wszystkie wtyczki od ecu i wtyczki w skrzynce na podszybiu .

niestepne
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 37
Rejestracja: 16 paź 2015, 18:19
Lokalizacja: Mława

Post autor: niestepne » 01 lis 2015, 08:23

1 kabel masowy wyglada bardzo kiepsko wymienil bym go calego niestety nie wiem gdzie on idzie jeden z tych przykreconych na koncu lewj glowicy przy podszybiu

Marcin1981
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 347
Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marcin1981 » 01 lis 2015, 21:00

właśnie takie rzeczy stwarzają problemy w tych autach . Jak jest początek przewodu to jest i koniec ;) .Jeżeli ten przewód jest brązowy to może być masa od cewek .

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 04 lis 2015, 07:47

Przepraszam, że się wtrącam ale skoro już ten wątek w temacie został poruszony to mam pytanie:

Gdzie ta masa cewek z prawej i lewej głowicy powinna być podpięta? U mnie przed demontażem silnika do remontu była pod śrubą dekla (tą długą co idzie po środku dekla) zarowno z jednej jak i drugiej strony. Dokładnie tak samo do podpiałem jak było ale tu właśnie wyczytałem że jednak jest jakiś specjalny punkt podpiecia tych przewodów? Chodzi o sam narożnik głowicy z tyłu od strony grodzi od kielicha patrząc ? Z drugiej strony na głowicy pasazera to chyba jest gdzies z przodu nie? Bo wiązka idzie tak że nie ma mozliwości ciągnięcia jej pod grodź :)
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 04 lis 2015, 07:58

Lewa głowica (zaznaczyłem miejsca przykręcenia mas cewek):

Obrazek

Prawa głowica:

Obrazek



Przewody z masami idą w wiązkę i mają tam swoje punkty "zbiórki".

Dekle leżą na gumowej uszczelce, łączą się z głowicą śrubami, które nie zawsze muszą
mieć dobre przejście dla prądu.

niestepne
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 37
Rejestracja: 16 paź 2015, 18:19
Lokalizacja: Mława

Post autor: niestepne » 04 lis 2015, 19:46

I chyba o to chodziło u mnie były podpięte od góry na deklach podpiąłem w te zaznaczone przez kolegę miejsca i jak do tej pory żadnego wypadania zapłonu nie zauważyłem jutro podepnę kompa będzie wszystko jasne

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 05 lis 2015, 08:53

Ja piernicze, Marku bardzo Ci dziękuję za te zdjęcia, bardzo mi to pomoglo. Być może to rozwiąże problem drgan mojego silnika na wolnych obrotach bo na vagu zero wypadań a silnik czasem zabuja i ciagle nie wiem co to (a po kompletnym remoncie jest)
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl