części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 01 4.2PB ] Zawieszenie Gwintowane FK G82 Problem

sebucha8d2
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 74
Rejestracja: 09 sie 2015, 15:58
Lokalizacja: Lipno Kujawsko-Pomorskie

[D2 01 4.2PB ] Zawieszenie Gwintowane FK G82 Problem

Post autor: sebucha8d2 » 03 lis 2015, 22:38

Witam a więc tak muszę podnieść samochód troszkę do góry zmieniłem koła na 20" i troszkę za bardzo siadła i ciężko się jeździ nie trze nic ale wszystko jest na granicy a nie chcę czegoś uszkodzić zawieszenie jest Gwintowane To FK G82 dzisiaj próbowałem podkręcić gwint w górę no i tak przód spoko ale zdejmuje tylne koło a tam nie ma za co klucz nie ma za co złapać daje link do strony z fotkami. http://www.fotosik.pl/u/sebucha8d2/album/2259508 moje pytanie czy jest możliwość że inne klucze są z przodu i z tyłu czy tył nie jest regulowany???? Z góry dziękuję za pomoc i rady co zrobić :]
Ostatnio zmieniony 04 lis 2015, 17:00 przez sebucha8d2, łącznie zmieniany 1 raz.

adrian949

Post autor: adrian949 » 03 lis 2015, 22:53

Jak pod sprężyną nie ma regulacji to niestety się nie da.

sebucha8d2
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 74
Rejestracja: 09 sie 2015, 15:58
Lokalizacja: Lipno Kujawsko-Pomorskie

Post autor: sebucha8d2 » 03 lis 2015, 23:21

Adrian Jest jakieś inne wyjście czy szukać gwintu innego?

sebucha8d2
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 74
Rejestracja: 09 sie 2015, 15:58
Lokalizacja: Lipno Kujawsko-Pomorskie

Post autor: sebucha8d2 » 03 lis 2015, 23:23

Chociaż żeby z 2 3cm do góry poszła dupa bo przód jest w miarę ok tylko tyl mi bardzo siedzi

adrian949

Post autor: adrian949 » 03 lis 2015, 23:32

Jutro wstawię foty jak to wygląda.

sebucha8d2
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 74
Rejestracja: 09 sie 2015, 15:58
Lokalizacja: Lipno Kujawsko-Pomorskie

Post autor: sebucha8d2 » 04 lis 2015, 07:33

Ok czekam :]

adrian949

Post autor: adrian949 » 04 lis 2015, 09:10

Ja mam coś takiego.


Obrazek

sebucha8d2
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 74
Rejestracja: 09 sie 2015, 15:58
Lokalizacja: Lipno Kujawsko-Pomorskie

Post autor: sebucha8d2 » 04 lis 2015, 09:31

Ja u siebie nie widziałem nic takiego robiłem to na kanale i miałem tyle koło od strony kierowcy zdjęte i nie widziałem tam nic co można regulować kupie adaptery miejsze teraz mam 20 mm zmierze ile mi wystają koła i kupię miejsze i nie będę musiał regulować jak się schowa troszkę w błotniku też będzie ok

Awatar użytkownika
robertoc4
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 109
Rejestracja: 27 maja 2011, 23:05
Lokalizacja: lublin

Post autor: robertoc4 » 10 mar 2016, 13:33

Odgrzeję temat,otóż mam możliwość zakupu takiego gwintu o jakim mowa w temacie tj.FK G82 i sprzedający nie ma również tak jak u kolegi Sebucha8d2 pierścienia regulującego wysokość. Może ktoś się orientuję czy ta zawiecha fabrycznie tak miała ? A jeśli nie i powinna być regulacja to czy można gdzieś dokupić ten pierścień regulujący wysokość .
Sebucha8d2 masz może wiedzę o ile można obniżyć na tym zawieszeniu auto z tyłu, widzę na zdjęciach jak to leży ale powiedz jakiej wysokości opony na felgach 20" .

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 10 mar 2016, 14:03

robertoc4, mi sie wydaje ze zadne gwinty do d2 nie mialy tych pierscieni... Sprezyna jest na tyle obliczona ze ma siasc te 4-5 cm od serii i tyle... Nikt nie myslal o tym ze wsadzajac gwinta ktos bedzie chcial dzwigac tyl ;) Bo jedno mija sie z drugim ;)

Awatar użytkownika
robertoc4
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 109
Rejestracja: 27 maja 2011, 23:05
Lokalizacja: lublin

Post autor: robertoc4 » 10 mar 2016, 14:22

robertas pisze:robertoc4, mi sie wydaje ze zadne gwinty do d2 nie mialy tych pierscieni... Sprezyna jest na tyle obliczona ze ma siasc te 4-5 cm od serii i tyle... Nikt nie myslal o tym ze wsadzajac gwinta ktos bedzie chcial dzwigac tyl ;) Bo jedno mija sie z drugim ;)
Mój przypadek jest odosobniony bo mam zmodyfikowane z tyłu hamowniki tak że muszę używać dystansów 20mm żeby weszły koła multispoke które używam na zimę i na zawieszeniu eskowym już jest ciasno więc jak posadzę niżej to może być lipa .

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 10 mar 2016, 17:28

Gwint AP ma np. Regulacje przód tył wg opisu który widze

Przód : 30-60mm
Tył : 25-50mm
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
robertoc4
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 109
Rejestracja: 27 maja 2011, 23:05
Lokalizacja: lublin

Post autor: robertoc4 » 10 mar 2016, 17:46

michalwruszak pisze:Gwint AP ma np. Regulacje przód tył wg opisu który widze

Przód : 30-60mm
Tył : 25-50mm
No tak wszędzie w opisach tak jest, ale zdjęcia konkretnego zestawu do d2 nigdzie nie uświadczysz żeby to sobie zobaczyć .

DODANO:
adrian949 pisze:Ja mam coś takiego.


[url=http://images77.fotosik.pl/41/f3f2b34e6348aed5m.png]Obrazek[/URL]
nawet w tym temacie kolega twierdzi że takową regulację posiada .
Ostatnio zmieniony 19 mar 2016, 22:38 przez robertoc4, łącznie zmieniany 1 raz.

cheyen
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 246
Rejestracja: 25 lut 2012, 14:43
Lokalizacja: Radom

Post autor: cheyen » 10 mar 2016, 18:56

Taką regulację można sobie dołożyć jeśli jej brak, dokupić gotowca, albo u znajomego tokarza dorobić ;) Luknij tu:

Awatar użytkownika
robertoc4
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 109
Rejestracja: 27 maja 2011, 23:05
Lokalizacja: lublin

Post autor: robertoc4 » 10 mar 2016, 22:48

cheyen pisze:Taką regulację można sobie dołożyć jeśli jej brak, dokupić gotowca, albo u znajomego tokarza dorobić ;) Luknij tu:
Tu się zgodzę ale jest małe ale.... nie ma jak taką regulację przykręcić . Zdjąłem koło i sobie wszystko oblukałem ...nie ma jak od dołu przykręcić tej regulacji bo nie ma w wahaczu otworu którym można przeprowadzić śrubę , wahacz jest dość wysoki i nawet gdyby się przewierciło otwór to śruba musiała by być dość długa a ingerencja w konstrukcję tego wahacza to tez nie wiem czy na zdrowie by mu to wyszło . Ale myślę sobie że można by było od góry w wahaczu wywiercić otwór , nagwintować go i tą regulację przykręcić.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl