Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 97 2.8PB/LPG ] ubytki oleju

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 06 lis 2015, 17:59

Dla mnie uszczelniacz = zawor. Bo jesli zawory nie trzymaja cisnieinia jednakowo na kazdym garze (pojedyncze cylindry z roznym cisnieniem wskazuja zazwyczaj na cos innego) pomimo zalania oleju to znaczy ze maja tak wypierdzielone prowadnice zaworowe ze nie ma mowy o sprawnych uszczelniaczach.

Nawet jesli zawory trzymają jeszcze dobrze, to nie trzeba robic proby olejowej zeby zobaczyc czy uszczelniacz cieknie. Zawsze po dluzszym postoju przy odpalaniu samochod walnie sobie niebieska chmurke jak gumki sa lipne. Po prostu przy dluzszy postoju ladnie po trzonkach zaworowych spłynie sobie olej do komory spalania.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Lolek84
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 32
Rejestracja: 13 wrz 2015, 09:14
Lokalizacja: okolice KRK

Post autor: Lolek84 » 06 lis 2015, 18:02

A jeśli zawory trzymają ciśnienie ?
A jeśli prowadnice zaworowe nie mają luzu ?
A jeśli silnik długo stał i zwyczajnie straciły elastyczność ?
A jeśli ktoś tam grzebał i źle zamontował ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl