[D2 ALL ] Amortyzatory tylne pompowane - problem
Ja u siebie już przerabiałem wymianę amortyzatorów na zwykłe. Kupujesz amortyzatory, sprężyny i montujesz. Odnośnie zaślepienia przewodów nie bawiłem się w prowizoryczne rozwiązania- kupiłem pompę wspomagania jednosekcyjną. Przewody zdemontowałem na całej długości samochodu i zmieniłem zbiorniczek wspomagania na mniejszy. W ten sposób po nivo nie ma śladu. Co do samopoziomowania niestety nie pomogę- nie miałem xenonów.
Jeżeli sam naprawiasz koszty nie są wielkie
pompa 150 zł używana
robocizna we własnym zakresie- nie lubię pseudomechaników przy swoim samochodzie
płyn do wspomagania swag 35zł
amortyzatory ze sprężynami dostałem uzywane w bardzo dobrum stanie za 200zł/ kpl
zbiorniczek na płyn 50 zł- wymieniłem by było jak w oryginale
Po wymianie pompy można pozostawić przewody doprowadzające płyn wspomagania do tyłu, ale ja nie lubię bałaganu.
Jeśli masz pytania mój tel 607896805
pompa 150 zł używana
robocizna we własnym zakresie- nie lubię pseudomechaników przy swoim samochodzie
płyn do wspomagania swag 35zł
amortyzatory ze sprężynami dostałem uzywane w bardzo dobrum stanie za 200zł/ kpl
zbiorniczek na płyn 50 zł- wymieniłem by było jak w oryginale
Po wymianie pompy można pozostawić przewody doprowadzające płyn wspomagania do tyłu, ale ja nie lubię bałaganu.
Jeśli masz pytania mój tel 607896805
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
nanek,
Ja tez przerabiałem ten temat. Nie ma z tym większych problemów, natomiast ja sam własnymi łapami tego nie robiłem, bo nie miałem czasu i garażu a to była zima stąd nie mam wiedzy dokładnej co i jak.Robił mi to dosyć cwany, nie bojący się żadnych robót i czający mechanior z pod Lublina. Mogę dać namiary na niego , z pewnością pomoże. To co ja wiem :
1.przerobienia wymagana górne mocowanie amorków (chyba rozwiercenie mocowania na amorach)
2. Założenie oryginalnych lub adoptowanie jakiś osłon (harmonijek). No ale ten etap to juz masz za sobą chyba
3. Żeby nie demontować hydrauliki trzeba zrobić układ zwrotny płynu od zaworu centralnego(tego z regulacją poziomu) z powrotem do zbiornika. Nie można tych otworów, które pozostały po przewodach do amorów zatkać po prostu, bo gdzieś wysadzi płyn. Ale jak on to zrobił technicznie to ja nie wiem. Trzeba się jego zapytać ewentualnie gdybyś potrzebował. W każdym razie auto hula bez problemów po dziś dzień. Żadnych kłopotów z komputerem też nie mam. Chociaż on coś mógł VAGiem podziałać i nic juz nie mówił, a ja też nie byłem tego ciekawy, wiec nie wiem :->
Ja tez przerabiałem ten temat. Nie ma z tym większych problemów, natomiast ja sam własnymi łapami tego nie robiłem, bo nie miałem czasu i garażu a to była zima stąd nie mam wiedzy dokładnej co i jak.Robił mi to dosyć cwany, nie bojący się żadnych robót i czający mechanior z pod Lublina. Mogę dać namiary na niego , z pewnością pomoże. To co ja wiem :
1.przerobienia wymagana górne mocowanie amorków (chyba rozwiercenie mocowania na amorach)
2. Założenie oryginalnych lub adoptowanie jakiś osłon (harmonijek). No ale ten etap to juz masz za sobą chyba
3. Żeby nie demontować hydrauliki trzeba zrobić układ zwrotny płynu od zaworu centralnego(tego z regulacją poziomu) z powrotem do zbiornika. Nie można tych otworów, które pozostały po przewodach do amorów zatkać po prostu, bo gdzieś wysadzi płyn. Ale jak on to zrobił technicznie to ja nie wiem. Trzeba się jego zapytać ewentualnie gdybyś potrzebował. W każdym razie auto hula bez problemów po dziś dzień. Żadnych kłopotów z komputerem też nie mam. Chociaż on coś mógł VAGiem podziałać i nic juz nie mówił, a ja też nie byłem tego ciekawy, wiec nie wiem :->
Ostatnio zmieniony 07 lut 2011, 00:12 przez Mucholejkolator, łącznie zmieniany 1 raz.
super że jest te forum bo w wielu sprawach pomaga...tak jak i Ty...masz rację sprawę techniczną zamocowania go chyba już mam za sobą bo w poniedziałek odbieram zestaw do zamocowania zwykłego amortyzatora...ale jakbyś mógł dac mi numer do tego mechaniora to byłoby super...wiesz w razie gdyby u mnie te szpece nie mogli sobie dac rady...dzieki z góry za pomoc
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
nanek pisze:no i tak...Pan Tomek umówił mnie na środę za tydzien
Nie chciał zdradzić tajemnicy? czy Twoi mechanicy nie dali rady? :-D
Może być kłopot z tymi sprężynkami, najprościej by było kupić nowe...chociaż to też nie jest takie proste :-? Właśnie pytałem znajomego mechanika o te springi, bo sie chwalił ostatnio ze ma jakieś na tył, ale tak jak pamiętałem od eSy to są :-/
Jutro zadzwonię w jeszcze jedno miejsce, może coś się uda załatwić. Pozdro
no nie chciał już dzisiaj zamówiłem...udało mi się z rozbitka załatwic takiego jak mój (walony przodem)... po stówce za sztuke...tak więc w środe koczuje w Lublinie
[ Dodano: 2010-08-14, 20:23 ]
no i git, wszystko gra i buczy ósemka teraz przykleila sie do asfaltu w szegolnosci na zakretach...Panu Tomkowi zajelo to 2 godzinki ... jeszcze raz dziekuje za namiary
[ Dodano: 2010-08-14, 20:23 ]
no i git, wszystko gra i buczy ósemka teraz przykleila sie do asfaltu w szegolnosci na zakretach...Panu Tomkowi zajelo to 2 godzinki ... jeszcze raz dziekuje za namiary
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
Nie ma za co :-D Cieszę się, że mogłem pomóc i że Tomek się sprawdził. Na pewno wszystko teraz będzie git.no i git, wszystko gra i buczy ósemka teraz przykleila sie do asfaltu w szegolnosci na zakretach...Panu Tomkowi zajelo to 2 godzinki ... jeszcze raz dziekuje za namiary
_________________
Pozdro nanek,
- sebamac-kg
- Forum Audi A8
- Posty: 33
- Rejestracja: 21 cze 2009, 18:51
- Lokalizacja: Kołobrzeg
Odswieze temat, gdyz mam te sama awarie, tj wyciek z prawego tylnego amora nivo. Nowy cena 5600, regeneracja 1500, uzywek na alle brak, a kolejna opcja to nowe amory ze sprezynami na tyl. Jak mozecie to opiszcie jakie amory wstawiliscie, jakies klopoty w trakcie tego robienia, zaslepienie jak czytalem odpada bo musi byc inna pompa wspomagania... czekam na podpowiedzi co, jak i ile wstepnie.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
Naprawdę deficytowy towar, kilka dni temu pytałem się o nie w serwisie to cena za sztukę prawie 9000zł. Widać ze cena idzie w górę. Ja poszukuje też prawego.
Ktoś wspominał że można to regenerować. Ma ktoś sprawdzony namiar?
[ Dodano: 2012-09-28, 23:28 ]
Podobno nie da się regenerować naszego nivo w D2, a tu proszę oferta regeneracji firmy Nagengast:
http://allegro.pl/amortyzator-audi-a8-d ... 33994.html
Ktoś wspominał że można to regenerować. Ma ktoś sprawdzony namiar?
[ Dodano: 2012-09-28, 23:28 ]
Podobno nie da się regenerować naszego nivo w D2, a tu proszę oferta regeneracji firmy Nagengast:
http://allegro.pl/amortyzator-audi-a8-d ... 33994.html