części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 ALL ] Amortyzatory tylne pompowane - problem

BJ
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 45
Rejestracja: 11 lut 2010, 20:45
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: BJ » 23 lip 2010, 00:00

Ja u siebie już przerabiałem wymianę amortyzatorów na zwykłe. Kupujesz amortyzatory, sprężyny i montujesz. Odnośnie zaślepienia przewodów nie bawiłem się w prowizoryczne rozwiązania- kupiłem pompę wspomagania jednosekcyjną. Przewody zdemontowałem na całej długości samochodu i zmieniłem zbiorniczek wspomagania na mniejszy. W ten sposób po nivo nie ma śladu. Co do samopoziomowania niestety nie pomogę- nie miałem xenonów.

Awatar użytkownika
nanek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 30
Rejestracja: 03 sty 2010, 19:22
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: nanek » 25 lip 2010, 13:31

uuuuu to się już bardziej poważne zrobiło...możesz jakoś to dokładniej opisac??? jakie koszty itd.

BJ
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 45
Rejestracja: 11 lut 2010, 20:45
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: BJ » 25 lip 2010, 19:40

Jeżeli sam naprawiasz koszty nie są wielkie
pompa 150 zł używana
robocizna we własnym zakresie- nie lubię pseudomechaników przy swoim samochodzie
płyn do wspomagania swag 35zł
amortyzatory ze sprężynami dostałem uzywane w bardzo dobrum stanie za 200zł/ kpl
zbiorniczek na płyn 50 zł- wymieniłem by było jak w oryginale

Po wymianie pompy można pozostawić przewody doprowadzające płyn wspomagania do tyłu, ale ja nie lubię bałaganu.
Jeśli masz pytania mój tel 607896805

Awatar użytkownika
nanek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 30
Rejestracja: 03 sty 2010, 19:22
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: nanek » 25 lip 2010, 20:11

dzięki wielkie jeżeli będą jakieś problemy to będę dzwonił

Awatar użytkownika
Mucholejkolator
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 561
Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Mucholejkolator » 28 lip 2010, 19:11

nanek,
Ja tez przerabiałem ten temat. Nie ma z tym większych problemów, natomiast ja sam własnymi łapami tego nie robiłem, bo nie miałem czasu i garażu a to była zima stąd nie mam wiedzy dokładnej co i jak.Robił mi to dosyć cwany, nie bojący się żadnych robót i czający mechanior z pod Lublina. Mogę dać namiary na niego , z pewnością pomoże. To co ja wiem :
1.przerobienia wymagana górne mocowanie amorków (chyba rozwiercenie mocowania na amorach)
2. Założenie oryginalnych lub adoptowanie jakiś osłon (harmonijek). No ale ten etap to juz masz za sobą chyba
3. Żeby nie demontować hydrauliki trzeba zrobić układ zwrotny płynu od zaworu centralnego(tego z regulacją poziomu) z powrotem do zbiornika. Nie można tych otworów, które pozostały po przewodach do amorów zatkać po prostu, bo gdzieś wysadzi płyn. Ale jak on to zrobił technicznie to ja nie wiem. Trzeba się jego zapytać ewentualnie gdybyś potrzebował. W każdym razie auto hula bez problemów po dziś dzień. Żadnych kłopotów z komputerem też nie mam. Chociaż on coś mógł VAGiem podziałać i nic juz nie mówił, a ja też nie byłem tego ciekawy, wiec nie wiem :->
Ostatnio zmieniony 07 lut 2011, 00:12 przez Mucholejkolator, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
nanek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 30
Rejestracja: 03 sty 2010, 19:22
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: nanek » 29 lip 2010, 21:56

super że jest te forum bo w wielu sprawach pomaga...tak jak i Ty...masz rację sprawę techniczną zamocowania go chyba już mam za sobą bo w poniedziałek odbieram zestaw do zamocowania zwykłego amortyzatora...ale jakbyś mógł dac mi numer do tego mechaniora to byłoby super...wiesz w razie gdyby u mnie te szpece nie mogli sobie dac rady...dzieki z góry za pomoc

Awatar użytkownika
Mucholejkolator
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 561
Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Mucholejkolator » 30 lip 2010, 17:59

Przydaje się forum,przydaje :-D
Tu masz 2 numery do niego (Tomek), na pewno któryś jest aktualny:
609-191-331
721-723-348
Powodzenia!

Awatar użytkownika
nanek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 30
Rejestracja: 03 sty 2010, 19:22
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: nanek » 04 sie 2010, 19:01

no i tak...Pan Tomek umówił mnie na środę za tydzien....tylko kurde na gwałt mi są potrzebne sprężyny od normalnej wersji tzn 4.2... pomoże ktoś???

Awatar użytkownika
Mucholejkolator
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 561
Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Mucholejkolator » 05 sie 2010, 20:50

nanek pisze:no i tak...Pan Tomek umówił mnie na środę za tydzien


Nie chciał zdradzić tajemnicy? czy Twoi mechanicy nie dali rady? :-D
Może być kłopot z tymi sprężynkami, najprościej by było kupić nowe...chociaż to też nie jest takie proste :-? Właśnie pytałem znajomego mechanika o te springi, bo sie chwalił ostatnio ze ma jakieś na tył, ale tak jak pamiętałem od eSy to są :-/
Jutro zadzwonię w jeszcze jedno miejsce, może coś się uda załatwić. Pozdro

Awatar użytkownika
nanek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 30
Rejestracja: 03 sty 2010, 19:22
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: nanek » 05 sie 2010, 22:12

no nie chciał :) już dzisiaj zamówiłem...udało mi się z rozbitka załatwic takiego jak mój (walony przodem)... po stówce za sztuke...tak więc w środe koczuje w Lublinie :)

[ Dodano: 2010-08-14, 20:23 ]
no i git, wszystko gra i buczy ósemka teraz przykleila sie do asfaltu w szegolnosci na zakretach...Panu Tomkowi zajelo to 2 godzinki ... jeszcze raz dziekuje za namiary

Awatar użytkownika
Mucholejkolator
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 561
Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Mucholejkolator » 19 sie 2010, 23:41

no i git, wszystko gra i buczy ósemka teraz przykleila sie do asfaltu w szegolnosci na zakretach...Panu Tomkowi zajelo to 2 godzinki ... jeszcze raz dziekuje za namiary
_________________
Nie ma za co :-D Cieszę się, że mogłem pomóc i że Tomek się sprawdził. Na pewno wszystko teraz będzie git.
Pozdro nanek,

Awatar użytkownika
sebamac-kg
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 21 cze 2009, 18:51
Lokalizacja: Kołobrzeg

Post autor: sebamac-kg » 27 maja 2012, 07:30

Odswieze temat, gdyz mam te sama awarie, tj wyciek z prawego tylnego amora nivo. Nowy cena 5600, regeneracja 1500, uzywek na alle brak, a kolejna opcja to nowe amory ze sprezynami na tyl. Jak mozecie to opiszcie jakie amory wstawiliscie, jakies klopoty w trakcie tego robienia, zaslepienie jak czytalem odpada bo musi byc inna pompa wspomagania... czekam na podpowiedzi co, jak i ile wstepnie.

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 27 maja 2012, 07:57

qurde, mialem takie amory i lezaly 2 miechy. Pies z kulawa noga sie nie zainteresowal. Na allegro wisialy z miesiac, a teraz sie okazuje ze to deficytowy towar...
W koncu sprzedalem do koszalina, 500zl za 2 szt.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

notik
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 11 kwie 2012, 02:14
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: notik » 15 cze 2012, 13:36

Naprawdę deficytowy towar, kilka dni temu pytałem się o nie w serwisie to cena za sztukę prawie 9000zł. Widać ze cena idzie w górę. Ja poszukuje też prawego.
Ktoś wspominał że można to regenerować. Ma ktoś sprawdzony namiar?

[ Dodano: 2012-09-28, 23:28 ]
Podobno nie da się regenerować naszego nivo w D2, a tu proszę oferta regeneracji firmy Nagengast:
http://allegro.pl/amortyzator-audi-a8-d ... 33994.html

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl