Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[S8 D2 99 ] Uderzenie przy zmianie z 1 na 2

lesdud
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 161
Rejestracja: 23 sie 2014, 19:10
Lokalizacja: ololice Inowrocławia

Post autor: lesdud » 19 lis 2015, 00:30

Bugalon pisze:Podjedz do mnie w przyszlym tygodniu pod koniec (miedzy sroda a sobota) jak dasz rade to spawdzimy vagiem ten konwerter. Lockup zapina na biegach 4 i 5 i przy okreslonych prędkosciach (zazwyczaj powyzej 100 na godzine). Co naprawiales w skrzyni? Sam konwerter czy kompletny remont robiles?
Robiłem kompletny remont skrzyni w toruniu. Niestety jutro a raczej już dziś wyjeżdzam za granicę, więc wróce dopiero 3 grudnia, to dopiero wtedy możemy się umówić na oględziny. Pozdrawiam

ernesto

Post autor: ernesto » 19 lis 2015, 00:31

Bugi na 3 Lock też zapina w PreFL-u, u mnie jest to granice 45 km/h

Z kolei w FL chyba jeszcze to prze modzili i wcześniejsze łapie biegi. Ale nie dam sobie łapy uciąć z FL
Ktoś chyba kiedyś pisał, że drugi też zapina Lock-up

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 19 lis 2015, 08:36

Mozliwe, nigdy tego nie zgłebiałem bo nie potrzebowałem tego. Za to wiem na pewno ze lock zapina na 4 i 5 bo to wyraźnie widac i czuc. Wydaje mi sie ze jest zaleznosc miedzy zapieciem locka a wskazaniem spalania na zegarach przy hamowaniu silnikiem. Jak wskazują Ci zegary zerowe spalanie po puszczeniu gazu to lock jest chyba zapięty. Na bank mozliwe to jest na biegach od 3 do 5. Nie wiem jak na dwójce nie sprawdzalem.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

ernesto

Post autor: ernesto » 19 lis 2015, 09:09

Po pierwszej mojej wymianie oleju miałem problemy z Lock. Nie chciał się zapiąć. Dodatkowo wyrzucało wi błąd konwertera. Spalanie fakt kilka procent większe

Awatar użytkownika
puzzel1
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 14 lip 2013, 10:34
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: puzzel1 » 19 lis 2015, 09:35

u mnie w fl lock up zapina się na dwójce (spadek 200 obrotów) i na trójce (spadek ok 500 obrotów) - przy obrotach ok 2800rpm na dwójce i ok 1800-1900 na trójce, dokladnie nie pamietam

lesdud
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 161
Rejestracja: 23 sie 2014, 19:10
Lokalizacja: ololice Inowrocławia

Post autor: lesdud » 06 gru 2015, 14:11

Ok temat można zamknąć. Po wczorajszej konsultacji i próbie na drodze z kolegą Wojtkiem (BUGALON-em) można stwierdzić że skrzynia została naprawiona przez firmę z Torunia należycie i pracuje bardzo poprawnie.
Jeszcze raz dzięki Wojtek za pomoc

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 07 gru 2015, 11:33

Nie ma za co :) Skrzynia chodzi zacnie, nie ma sie do czego przyczepic a vag pokazał że lockup zapina jak trzeba.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl