![]() |
![]() |
[D3 preFL ALL ] Co chwile padnięty akumulator? Różnica nap
[D3 preFL ALL ] Co chwile padnięty akumulator? Różnica nap
Panowie,
Mam taki problem z akumulatorem w A8. Przy spoczynku (zamknięte auto) podaje mi napięcie 12,4-12,6V. Lecz jak mam otwarte czyt coś tam się pali, pewnie jakiś moduł sie załącza etc potrafi pokazywać 11,4-11,7V. Czy to padnięty akumulator czy jakieś inne gowno?! Przy tak niskim napięciu przy odpaleniu pojawia mi się błąd brems lichts. Po chwili chodzenia, zgaszeniu i odpaleniu jest juz ok. Czyli na bank wina niskiego napięcia...
Dodam że mam sterownik aku z literka C. Do tego niedawno naładowalem aku na max i zakodowalem go inaczej i wydaje się że to pomogło... na trochę... tyle że wcześniej było tak ze caly czas był jego stan na min bo pokazywało napięcie ok 11.9 w spoczynku a w FIS było 100% i nie był ładowany dlatego obstawiam ze może od tego padł. Dodam jeszcze ze aku to Varta Silver z zeszłego roku.
Z góry dzięki za sugestie i podpowiedzi.
Mam taki problem z akumulatorem w A8. Przy spoczynku (zamknięte auto) podaje mi napięcie 12,4-12,6V. Lecz jak mam otwarte czyt coś tam się pali, pewnie jakiś moduł sie załącza etc potrafi pokazywać 11,4-11,7V. Czy to padnięty akumulator czy jakieś inne gowno?! Przy tak niskim napięciu przy odpaleniu pojawia mi się błąd brems lichts. Po chwili chodzenia, zgaszeniu i odpaleniu jest juz ok. Czyli na bank wina niskiego napięcia...
Dodam że mam sterownik aku z literka C. Do tego niedawno naładowalem aku na max i zakodowalem go inaczej i wydaje się że to pomogło... na trochę... tyle że wcześniej było tak ze caly czas był jego stan na min bo pokazywało napięcie ok 11.9 w spoczynku a w FIS było 100% i nie był ładowany dlatego obstawiam ze może od tego padł. Dodam jeszcze ze aku to Varta Silver z zeszłego roku.
Z góry dzięki za sugestie i podpowiedzi.
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
No ja ostatnio latam regularnie rano i po południu: 2x 30 min. Juz nawet kontrolnie odlaczyłem rejestrator aby na parkingu nie nagrywał...
Panowie, wracając do tematu:
- samochód stoi zamknięty to ma ok 12,5-12,6V (sprawdzam SMS przez alarm)
- samochód otwarty... i chyba nawet bez zapłonu... jeb 11,4-11,6V.
Panowie, wracając do tematu:
- samochód stoi zamknięty to ma ok 12,5-12,6V (sprawdzam SMS przez alarm)
- samochód otwarty... i chyba nawet bez zapłonu... jeb 11,4-11,6V.
Człowieku, zobacz czas mojej wiadomości i Twojej... jak pisałem swoja to miałem prawo nie widzieć Twojej... Zamówiłem sobie miernik i spróbuje nim trochę podziałac.Lolek84 pisze:człowieku, czytasz co napisałem ? Sprawdź pobór prądu ! Jak jesteś chory, to też do lekarza piszesz wiadomość ?
Co do podladowywania to wcześniej tego problemu nie miałem... W końcu tylko jeżdżę autem, stawiam na noc/pod praca i znowu jadę. No chyba ze rejestrator w trybie parkingowym tak zjada prąd... do sprawdzenia.
- ManiekJames
- Super Klubowicz
- Posty: 340
- Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
- Lokalizacja: Kalisz
VanDyke, Tu się muszę z Tobą nie zgodzić
Mi nie raz zdarza się że w tygodniu jadę tylko do pracy i z powrotem - tj. 5+5km dziennie... co w życiu nie trwa 2x30 min
I nigdy nie spada mi aku ze 100%
Blade, Co ja mogę polecić od siebie - miałem po zakupie OGROMNE problemy z ładowaniem, z utrzymaniem prądu - ciągle 30% aku. nawet po wymianie na nowy,
Odłączało mi co chwila oświetlenie wnętrza, nie mogłem otwierać auta z pilota, ogólne problemy i świrowania wszystkiego co ułatwia życie w autku.
....
co zrobiłem - wymieniłem MODUŁ Akumulatora (ten nad akumulatorem co to przez niego idzie kabel do bezpieczników) - jak się okazało miałem moduł z często WADLIWEJ serii które często nawalały tj. o numerach 4E0915181 !!!!
A wystarczyło wymienić na 4E0915181C (literka "C" oznacza nowy model i to są teoretycznie bezawaryjne moduły)
Allegro wejdź i zobacz - są tanie ....
Ale najpierw sprawdź jaki masz
Jeśli masz ten większy BEZ "C" ... to nie kosztuje dużo - wymień
a nóż pomoże.
(tylko trzeba go zaprogramować - kumaty elektryk Ci to przypisze)
Mi ODRAZU po samej wymianie wszystko się naprawiło od TAK!!
ale dla spokoju pojechałem do gościa aby go przypisał.
Więcej nie miałem problemów z Akumulatorem i odpalaniem.
ps: jeszcze muszę wymienić regulator napięcia w altku - ale to inna bajka
bo mi ledy lekko czasami pulsują jak odpalę autko.
pps: Masz tu http://allegro.pl/listing/listing.php?o ... i-1-3-1120 ..... ten mniejszej budowy jest OK

Mi nie raz zdarza się że w tygodniu jadę tylko do pracy i z powrotem - tj. 5+5km dziennie... co w życiu nie trwa 2x30 min

I nigdy nie spada mi aku ze 100%

![:]](https://a8team.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Blade, Co ja mogę polecić od siebie - miałem po zakupie OGROMNE problemy z ładowaniem, z utrzymaniem prądu - ciągle 30% aku. nawet po wymianie na nowy,
Odłączało mi co chwila oświetlenie wnętrza, nie mogłem otwierać auta z pilota, ogólne problemy i świrowania wszystkiego co ułatwia życie w autku.
....
co zrobiłem - wymieniłem MODUŁ Akumulatora (ten nad akumulatorem co to przez niego idzie kabel do bezpieczników) - jak się okazało miałem moduł z często WADLIWEJ serii które często nawalały tj. o numerach 4E0915181 !!!!
A wystarczyło wymienić na 4E0915181C (literka "C" oznacza nowy model i to są teoretycznie bezawaryjne moduły)
Allegro wejdź i zobacz - są tanie ....
Ale najpierw sprawdź jaki masz

Jeśli masz ten większy BEZ "C" ... to nie kosztuje dużo - wymień

(tylko trzeba go zaprogramować - kumaty elektryk Ci to przypisze)
Mi ODRAZU po samej wymianie wszystko się naprawiło od TAK!!

ale dla spokoju pojechałem do gościa aby go przypisał.
Więcej nie miałem problemów z Akumulatorem i odpalaniem.
ps: jeszcze muszę wymienić regulator napięcia w altku - ale to inna bajka

pps: Masz tu http://allegro.pl/listing/listing.php?o ... i-1-3-1120 ..... ten mniejszej budowy jest OK

Pozdrawiam !!
Popieram 2x30 minut to mój diesel czasami nie jeździ bo do pracy mam 2km(więc około 5minut w jedną stronę)
A wszyscy wiemy jak TDI prądu woła 
Od wymiany akumulatora na nowy i pozbyciu się wycieku prądu (poza 6 godzinną grą jako stereo na grillu) akumulator nigdy nie spadł poniżej 100% i codziennie rano dobrze odpala


Od wymiany akumulatora na nowy i pozbyciu się wycieku prądu (poza 6 godzinną grą jako stereo na grillu) akumulator nigdy nie spadł poniżej 100% i codziennie rano dobrze odpala

Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Wprawdzie nie mam prądożernej wersji A8 ale do pracy w DE miałem 2km lecz spora gorka więc zawsze autem i całe miesiące do dzis nic. Raz nawet żeby mu było lżej podłaczyłem prostownik który po 30minutach pokazał że jest koniec ładowania
Aku to BOSH S5 110Ah ale tej seri akumulatory mam we wszystkich swych autach od 2002roku zakładane i problemy z prądem sa tylko wtedy gdy padnie altek. Zapalone światła na pół dnia?? Nie ma problemu
Jedyny słuszny wybór dla mnie jesli o baterie chodzi.

Aku to BOSH S5 110Ah ale tej seri akumulatory mam we wszystkich swych autach od 2002roku zakładane i problemy z prądem sa tylko wtedy gdy padnie altek. Zapalone światła na pół dnia?? Nie ma problemu

Jedyny słuszny wybór dla mnie jesli o baterie chodzi.