Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 00 4.2PB/LPG ] Stuk przy ruszaniu

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

[D2 00 4.2PB/LPG ] Stuk przy ruszaniu

Post autor: beyer28 » 29 lis 2015, 13:13

Przy mocnym starcie z miejsca występuje jednorazowy stuk, słyszalny pod nogami kierowcy. Przy normalnym ruszaniu z miejsca tego nie ma, przy gwałtownym przyciśnięciu podczas jazdy również nie występuje.
Na szarpakach oczywiście nic nie znaleźli, zawias na wiosnę był wymieniany. Aby wykluczyć przeniesienie napędu zrobiłem test- jadąc ze stałą prędkością, dodawałem i odejmowałem gwałtownie gaz, też nic.
Jest walnięcie tylko przy jebn...... z miejsca.
Pany, może miał ktoś to u siebie i mógłby podsunąć co może być tego przyczyną?

Gość

Post autor: Gość » 29 lis 2015, 13:58

Sprawdzałes luzy w napędzie na dyferencjałach? Oolnie nagłe zebranie się napędu może spowodowac takie zachowanie sie jesli zsumujemy wszelkie luzy w dyfrach i napędzie całym. Wprawdzie ja u siebie nie zauwazyłem tego ale 4hp do zrywnych nie należy.

Poza tym Mariusz nie zaleca się takiego startu bo zbytnio przeciąża skrzynie :]

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 29 lis 2015, 20:36

Apophis, Wiem, że to jest niewskazane i staram się tego nie robić, ale sam fakt występowania daje do myślenia i pasowałoby coś z tym zrobić.
Jak sprawdzić luzy w napędzie na dyferencjałach?

Gość

Post autor: Gość » 29 lis 2015, 22:22

Ano łapiesz za półosie,wał i próbujesz kryncić. Luz ma byc no minimalny a nie jak np ja miałem na dyfrze na 1/4 obrotu wałem.
Możesz też obadać jak ktos siedzi w aucie odpalonym i wrzuca D,R przez N i bez co sie dzieje. Jak nie bedziesz pewny nagraj i wstaw w temat.

SenatorS8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 gru 2013, 12:42
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: SenatorS8 » 30 lis 2015, 09:19

Uklad zawieszenia silnika do lap,poduszek,sanek-zerwanie,naderwanie,poluzowanie

kryhawrc
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 372
Rejestracja: 09 sie 2014, 14:10
Lokalizacja: Gorzów / Hooge Zwaluwe

Post autor: kryhawrc » 06 gru 2015, 17:19

Niedawno zakladałem podbny temat-z tym ze u mnie były stuki przy hamowaniu i ruszaniu.
Przyczyna-niedokrecone sruby rozpórek(metalowa i aluminiowa)po wymianie oleju zw skrzyni.

beyer28
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1035
Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: beyer28 » 19 gru 2015, 13:45

kryhawrc, może być coś z tym na rzeczy, bo jakiś czas temu miałem spawaną tą aluminiową dolną rozpórkę, miała delikatne pęknięcie właśnie przy jednej ze śrub mocujących.
Ja kojarzę u mnie dwie aluminiowe - na dole i na górze (kielichy). Coś jeszcze jest na dole?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl