Ok, wróciłem. Zrobiłem 200km. Trasa bez żadnych problemów, głos wydechu mi nie przeszkadza. Na zimnym wydechu jest problem tych 1800 obrotów. Jest spore buczenie, aczkolwiek już mnie to nie drażni. Rolety jednak wpadają w rezonans

Buczenie na 100% z tłumika środkowego i nim trzeba będzie się ewentualnie zająć. Pewnie X-Pipe rozwiąże problem

Mam wrażenie, że w tym tłumiku powstaje jakaś fala stojąca, która rezonansuje. Ale tutaj może być również kilka innch rzeczy, np: guma wieszaka jak dracus wspomniał - do sprawdzenia. Zrobię jeszcze z 1000km i jadę na ewentualne korekty. W mieście trzeba więc jeździć 40 lub 60 km/h
Do 1500 obrotów jest fajne bulgotanie, coś jak amerykański muscle car. 1500 - 1800 - narasta buczenie z kulminacją na 1800 obrotów. Powyżej 2k obrotów - słychać, że mam V8
Myślę, że z tyłu pasażerowie mogą mieć ciężko ale ja wożę tylko siebie

Czy mi przeszkadza? No wrażenia są zupełnie inne. W D2 miałem głośny wydech, potem w D3 było cicho i się przyzwyczaiłem i teraz znowu głośno. Pewnie za 2 tygodnie nie będę na to zwracał uwagi.
Tutaj nagranie odpalenia zimnego auta w garażu. Telefon leżał na klapie. Wydech skierowany w stronę ściany oddalonej o 15 metrów. Słychać wysuwające się MMI, suszarkę w filtrze powietrza, moje kroki ale wydechu tu prawie nie ma

Dziwne bo stojąc obok wydechu było bardzo głośno... To chyba jednak trzeba osobiście posłuchać
https://soundcloud.com/ad-sidera/audi-a8-d3-cold-start
No i jak zajebiście by teraz pasowała ta klapa od S8 do tej dupci
Wydech montowany w El-Tec. Szczerze polecam. Pełna profeska. Przy mnie odbierał auto właściciel A7 z kominami w które mógłbym włozyć głowę
