Witam
Czytałem na forum pare tematów o wymianie zegarów na duży FIS ale jednoznacznej odpowiedzi nie znalazłem czy muszę dokładać Distronic czy mogę po prostu z nowego licznika wykodować ACC i usunąć tym samym błąd. Licznik wymieniam ponieważ mój ma usunięty immo i ktoś zrobił to na tyle nieudolnie, że gubi pamięć i czasami się nie włącza, więc myślę, że to najlepszy moment na takiego moda. Dodatkowo chciałbym zapytać kogoś mądrzejszego jakiego licznika ewentualnie szukać(numer). Sprawdzałem w katalogu i w zasadzie do jednego silnika pasuje chyba 6 różnych numerów:) no chyba, że to kwestia kodowania i adaptacji.
Z góry dziękuję za odpowiedź
Pozdrawiam
Sebastian
![]() |
![]() |
[D3 03 3.7MPI ] Duży FIS
[D3 03 3.7MPI ] Duży FIS
Ostatnio zmieniony 13 sty 2016, 00:22 przez exxaited, łącznie zmieniany 1 raz.
1. możesz odkodowywać ACC i błędu nie będzie na FISIE
2. z tego co czytałem na forum to immo jest gdzie indziej a nie w liczniku
3. sprawę masz ułatwioną bo masz dizla , większość rozchodzi sie o zakodowanie parametrów licznika pod wyposażenie auta , jeżeli nie masz asystenta pasa czy ACC to praktycznie większość liczników jest podobnie zakodowana , szukaj licznika od dizla
od benzyny mama obrotomierz wyskalowany do 8k rpm w dizlu 6k rpm
4. przy takim modzie czytałem tez u nas na forum ze nie świeci się kontrolka pod fisem informująca o zapalonych światłach
5. czeka cie zdjęcie ochrony komponentu, wiec lepiej kupując licznik poprosić o informacje na piśmie ze cześć pochodzi z legalnego źródła aby uniknac problemów, jak by w aso przy ściąganiu CP system wykrył ze licznik jest z kradzionego auta, CP możesz tez ściągnąć poza aso u magików którzy sie tym zajmują
z tego co wiem to pasują nawet z anglika , trzeba tylko wymienić tarcze i zmienić kodowanie na europejskie w vagu
2. z tego co czytałem na forum to immo jest gdzie indziej a nie w liczniku
3. sprawę masz ułatwioną bo masz dizla , większość rozchodzi sie o zakodowanie parametrów licznika pod wyposażenie auta , jeżeli nie masz asystenta pasa czy ACC to praktycznie większość liczników jest podobnie zakodowana , szukaj licznika od dizla

4. przy takim modzie czytałem tez u nas na forum ze nie świeci się kontrolka pod fisem informująca o zapalonych światłach
5. czeka cie zdjęcie ochrony komponentu, wiec lepiej kupując licznik poprosić o informacje na piśmie ze cześć pochodzi z legalnego źródła aby uniknac problemów, jak by w aso przy ściąganiu CP system wykrył ze licznik jest z kradzionego auta, CP możesz tez ściągnąć poza aso u magików którzy sie tym zajmują
z tego co wiem to pasują nawet z anglika , trzeba tylko wymienić tarcze i zmienić kodowanie na europejskie w vagu
w takim razie szukasz licznika do benzyny czyli obrotomierz wyskalowany do 8k rpm , do benzyny ciężej kupić licznik z dużym fisem aniżeli do dizla
na allegro
http://allegro.pl/audi-a8-d3-licznik-ze ... 48865.html
licznik z USA/angol
http://allegro.pl/licznik-zegary-4e0920 ... 08507.html
angol/usa
http://allegro.pl/licznik-zegar-4e09209 ... 39103.html
europa
na allegro
http://allegro.pl/audi-a8-d3-licznik-ze ... 48865.html
licznik z USA/angol
http://allegro.pl/licznik-zegary-4e0920 ... 08507.html
angol/usa
http://allegro.pl/licznik-zegar-4e09209 ... 39103.html
europa