Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 97 4.2PB/LPG ] Obroty silnika

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 29 gru 2015, 22:29

pepi pisze:a lewizny delikatnej nigdzie nie ma ?
Lewizna albo przepływka, w każdym bądź razie coś z dolotem.

ernesto

Post autor: ernesto » 29 gru 2015, 22:39

Też tak sądzę, niestety komp padł i nie mogłem sprawdzić przepływki.
Wyjąłem właśnie krokowca i go wyczyściłem, jest ciut lepiej ale dalej są spadki obrotów.
Chyba poszukam krokowca z mniejszym przebiegiem, być może ten jest bliski miliona i już ma za sobą.
Co do lewizny <hmm> gumy na dolocie wymieniałem na nowe więc te odpadają. Musze na wolnej chwili jeszcze sprawdzić "Y" za przepustnicą.
Jeśli to nie pomorze to czeka mnie zrzucanie kolektora.

Jeszcze zastanawiam się czy to przypadkiem sprzęgło nie powoduje takiego obciążenia.
Ale jak auto jest ciepłe i je odpalam to obroty wskakują na 1200 po sekundzie spadają na 1000 i na nowo na 1200 po czym delikatnie spadają do 900.
Przepustnica czyszczona, odmy nowe.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 30 gru 2015, 07:58

popsikaj wd40 po miejscach w których może być
wkrętki od lpg np

Gość

Post autor: Gość » 30 gru 2015, 08:49

ernesto pisze:Ale jak auto jest ciepłe i je odpalam to obroty wskakują na 1200 po sekundzie spadają na 1000 i na nowo na 1200 po czym delikatnie spadają do 900.
Przepustnica czyszczona, odmy nowe.
U mnie tak nie było. Jedynie jak zimne to podchodziła wskazówka pod 1000 a tak to ni uja.

ernesto

Post autor: ernesto » 30 gru 2015, 20:24

Jest lewizna, pytanie gdzie <bezradny>
Gdzieś gwizda w okolicy przepustnicy, <onie> teraz trzeba zlokalizować dziada. Trzeba wszystko wywlec bo wszystko jest w takim miejscu gdzie się nie da nawet dobrze ręki wsadzić.
Z kolei krokowiec idzie do wymiany, 700 tyś mu chyba wystarczy

Gość

Post autor: Gość » 30 gru 2015, 21:16

Erni...kopa w D... to masz jak w banku! Dzwonie i dzwonie i echo! 077 133 455 C to mam u siebie przebieg 170tyś. Fcesz?

ernesto

Post autor: ernesto » 30 gru 2015, 23:17

A no wiesz jak to jest z córkami :D trza je pilnować :D
Apo tak jak gadaliśmy.

2,5 godziny spędziłem ze stetoskopem i prawdopodobnie zlokalizowałem lewiznę.
Ciągnie na 100% między przepustnicą a krokowcem. Teraz jak ktoś mógł by mi pomóc czy występują tam jakieś uszczelki ? Ma ktoś jakieś dane, fotki, co kol wiek.

Gość

Post autor: Gość » 30 gru 2015, 23:22

Doinwestuj w jakies reinz mazidełko i zda egzamin. jakies uszczelnienie wg mnie byc powinno bo w kazdym innym aucie jakie macałem było takie.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 30 gru 2015, 23:38

ernesto znalazłem coś takiego, może się przyda.

ernesto

Post autor: ernesto » 31 gru 2015, 00:19

O właśnie Dani chodzi mi o element nr 7

Apo juz tam widze silikon był.
Możliwe, że ten element już ma dosyć.
Dziś już nie będę rozbierał bo jutro z małą jade do lekarza a A4 czeka przed warsztatem na wymiane zacisków i jest na obecną chwilę sztywna.
Ciewaj jestem czy jest dostępna ta podstawa.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 31 gru 2015, 00:30

ernesto pisze:Ciewaj jestem czy jest dostępna ta podstawa.
Według programu online jest dostępna, numer 077 133 467 w cenie 30,55 euro netto.

ernesto

Post autor: ernesto » 31 gru 2015, 01:06

czyli tam nic innego nie idzie, znaczy się nie powinno. Krokowiec - wspornik - przepustnica, żadnych uszczelek ?

Kosmy
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 250
Rejestracja: 12 paź 2014, 13:13
Lokalizacja: Sopot

Post autor: Kosmy » 31 gru 2015, 01:54

Trochę późno ale obroty u mnie są takie jak napisał Aphopis. I jak spadną do 650 mam zajebiste wibracje. To jest dramat :) Ale nie o tym. Ten ostatni filmik, który daleś Ernesto to u mnie jest tak na samym początku po osiągnięciu temeratury 70 stopni i wtedy jest cudownie.

ernesto

Post autor: ernesto » 31 gru 2015, 18:39

Rozebrałem, wyczyściłem, poszedł odpowiednio reinz, gwizdać już nie gwiżdże ale różnicy żadnej.
Dalej to samo. Na ten rok odpuszczam już robotę. Czekam na drugi krokowiec od Apo na podmianę.
Pepi wkrętki sprawdziłem.

Macie jeszcze jakieś pomysły ? Po nowym roku zreanimuje kompa i go podepnę. Może on coś powie.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 31 gru 2015, 19:55

popsikałeś ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl