Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 98 2.8PB ] TIP- tryb awaryjny

pastrana199
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 2
Rejestracja: 09 sie 2010, 21:23
Lokalizacja: Szczecin

[D2 98 2.8PB ] TIP- tryb awaryjny

Post autor: pastrana199 » 09 sie 2010, 21:43

Witam

Jesli ktoś spotkał sie z takim problemem to prosze o pomoc. Moje audi to a8 98r. 2.8, zaczeło sie od tego ze padła mi skrzynia nie mogłem dostac z takimi samymi oznaczeniami wiec kupiłem drugą razem ze sterownikiem zamotowałem skrzynie i sterownik a tu okazuje sie ze sterownik który dostałem razem ze skrzynia nie zgrywa sie ze ster. silnika. i skrzynia non stop jest w trybie awaryjnym a na sterowniku od starej skrzynie samochód jedzie ładnie a gdy chce sie przyśpieszyć odrazu wpada tryb awaryjny, komputer odczytał mi bład z czujnika prędkości, odrazu muwie ze czujniki w srodku są troszke inne niz te w starej skrzyni, z tego co sie dowiadywałem mogę byc zamienione piny w wtyczne a jesli nie to niby można zaprogramować komputer ?? jesli ktoś spotkał sie z takim problemem to proszę o pomoc.

Z góry Dziekuje i pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 12 mar 2011, 15:12 przez pastrana199, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 12 sie 2010, 00:43

jakie symbole tych skrzyń masz?
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

pastrana199
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 2
Rejestracja: 09 sie 2010, 21:23
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: pastrana199 » 12 sie 2010, 17:20

Stara miała oznaczenie 5HP-19 DRD, A nowa ma oznaczenie 5HP-19 EBX

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 13 sie 2010, 07:07

Wydaje mi się, że musisz dać do zestrojenia bo druga skrzynia to A8 po FL. Na pewno różni się sterownikami. Przy twojej silnik jest czterozaworowy, a przy drugiej jest pięciozaworowy.
Nie wiem czy w ogóle da się to zgrać ze sobą. No ale zawsze można spróbować.
Dążenie do doskonałości.

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 16 sie 2010, 22:29

w 98 roku to już chyba ma 5 zaworową jednostkę, a co do skrzyni to ja mam taką w 2000 roku EBX i jak kupowałem drugą to kupiłem identyczną to problemu nie było po odpaleniu, tak więc kolego sprzedaj tę co masz i kup z takim samy symbolem (no chyba, że po prostu kupiłeś uwaloną...)
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl