witam posiadam juz jakis czas 8 i dotychczas sprawowala sie bez zarzutow ale ostatnio zauwazylem to gdy odpalam ja na zimnym silniku ze po chwili na zegarach wyswietli sie blad ABS i ESP poza tym dostaje wysookie obroty okolo 1000 wiadomo ze przy tak wysokich obrotach wlaczenie biegu jest dosc nieprzyjemne wrecz masakryczne dla skrzyni dosc mocne szarpniecie. W sumie jeszcze nigdzie nie bylem z tym problemem z racji ze nie mam zbytnio czasu ale to insza inszosc. Moze ktos z Was mial juz taki problem i wie jak to ugryzc ja mysle ze to cos z elektryka ale nijak sie na niej nie znam wiec wole zapytac madrzejszych od siebie z gory dziekuje za pomoc. Korzystajac z okazji chcialbym wszystkim forumowiczom zlozyc zyczenia noworoczne i oby Wasze niunie nigdy sie nie psuly wszystkiego naj naj w nowym 2016 roku
dodam jeszcze ze ten stan znika po przejechaniu sie kawalek lub tez po dojsciu do jakiejs temperatury silnika i tego wlasnie do konca nie wiem czy temperatura czy po prostu zwykle przejechanie kilku kilometrow dezaktywuje problem
[D2 02 2.5TDI ] zwiazek ABS ESP z obrotami silnika
[D2 02 2.5TDI ] zwiazek ABS ESP z obrotami silnika
Ostatnio zmieniony 01 sty 2016, 08:26 przez foxx3101, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
najprawdopodobniej pompa wtryskowa sie konczy. Wywala bład ABS i ESP bo sterownik silnika nie jest w stanie obliczyc obciazenia silnika. A nie jest w stanie tego zrobic z racji uszkodzenia pompy wtryskowej. Stad za wysokie obroty itd. Prawdopodobnie po nagrzaniu nastawnik w pompie zaczyna działac prawidłowo i wszystko wraca do normy. Generalnie potrzebna dobra diagnostyka.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia