[D2 98 4.2PB/LPG ] Kiepskie grzanie - nie grzeje jak trzeb
[D2 98 4.2PB/LPG ] Kiepskie grzanie - nie grzeje jak trzeb
Dzisiaj przy mrozach -16° zauważyliśmy problem z ogrzewaniem. Co prawda grzeje, ale coś słabo.
Ustawienie na HI nie załącza maksymalnych obrotów nawiewu mimo, że silnik już jakiś czas pracuje z temp 90°
Gdy wyłączę tryb auto spokojnie można regulować siłą nawiewu. Gdy ponownie odpalę tryb auto i włączę econ jest lepiej.
Podczas jazdy czasami dorzuca do pieca jak wariat i jest gorąco.
Ustawienie na HI nie załącza maksymalnych obrotów nawiewu mimo, że silnik już jakiś czas pracuje z temp 90°
Gdy wyłączę tryb auto spokojnie można regulować siłą nawiewu. Gdy ponownie odpalę tryb auto i włączę econ jest lepiej.
Podczas jazdy czasami dorzuca do pieca jak wariat i jest gorąco.
U mnie grzeje nawet przy tych mocno minusowych temperaturach bez pompki.Apophis pisze:Robi pompowanie płynu takie dodatkowe . Znajduje sie przy elektrozaworach koło serwa tam gdzie wchodza węże chłodnicze. Brak funkcjonujacej pompki obiegowej może sie objawiac słabym lub zanikiem ogrzewania na wolnych obrotach i na pewno
U mnie ten sam problem, nawet specjalnie naprawiłem tę pompkę, ale bez rezultatu. Jest tak jakby nie dawał płynu na nagrzewnice. Wszystko sprawdzone na stole, zaworki sprawne.Lechu pisze:Jak to dalej diagnozować ? Podejrzewamy, że jak się ociepli to wróci do normy, ale to tylko przypuszczenia.
Ostatnio w trasie z ustawieniem na HI, dopiero po 130 km gdy chwile stałem na światłach, ogrzewanie trochę powróciło. I później co chwila obroty dmuchawy rosły i malały. Mimo że silnik po ok 7 km uzyskuje temp 90 C , a na zewnątrz -5 C.
u mnie podobnie było pewien czas... na blacie 90, a ogrzewanie mizerne.... pomogło odziwo porządne odpowietrzenie układu znaczy pomogło to, że mocno nagrzany już silnik, odręcony odpowietrznik przy nagrzewnicy i mocno zwiększone obroty silnika, aż mocno płyn wywalało odpowietrznikiem jak odpowietrzałem na wolnych obrotach to efekt był słabego grzania...
-
- Forum Audi A8
- Posty: 6
- Rejestracja: 04 sty 2016, 22:17
- Lokalizacja: Jarocin
Powitać....u mnie jak na złość ten sam problem..wsciekly sie czy co...90stopni a w kabinie można śmiało bałwana przewiesc..czasami z prawej strony leci cieple powietrze a z lewej caly czas zimne..pompa działa.zawory tez.weze na nagrzewnicy gorące.komputer po podłączeniu nic(pokazał tylko blad czujnika pedalu hamulca.tylko którego jak tam są dwa)...
2 litry to może mieć karton mleka a nie silnik w samochodzie
-
- Forum Audi A8
- Posty: 6
- Rejestracja: 04 sty 2016, 22:17
- Lokalizacja: Jarocin
http://allegro.pl/audi-a8-d2-regulator- ... 96044.html. A to szaleństwo za co odpowiada?
2 litry to może mieć karton mleka a nie silnik w samochodzie
A wcisłes przed sprawdzaniem błedów? Czujnik jest jeden bo drugi to chyba masz na mysli od tempomatu.siwyJarocin pisze:komputer po podłączeniu nic(pokazał tylko blad czujnika pedalu hamulca.tylko którego jak tam są dwa)...
U ciebie wskazuje jednak na zapowietrzone(jesli sie poprawia po przegazowaniu) bądź zawalone syfem nagrzewnice.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 6
- Rejestracja: 04 sty 2016, 22:17
- Lokalizacja: Jarocin
Nie wciskalem..no tak są dwa.. Jeden z 4 przewodami i to chyba ten od swiatel a drugi z dwoma i przewodem podcisnieniowym.a komunikat byl taki ze uszkodzony automat stopu...a co do nagrzewnicy to zapowietrzona nie jest na bank.odpowietrzalem konkretnie a syf to chyba nie bardzo bo przeciez wtedy nie grzalo by wcale albo lekko a nie ze z jednej strony grzeje a druga nie..to co mam tylko pól nagrzewnicy brudne????no i raz grzeje ta prawa strona a raz ni wiec na syf mi to nie wygladaa...
2 litry to może mieć karton mleka a nie silnik w samochodzie