[D3 05 4.2MPI ] Akumulator rozładowuje się
A ja polecam dystrybutora Varty w Katowicach (koło 3 stawów). Nie dość, że autoryzowany sprzedawca to ma akumulatory tańsze o blisko 200zł niż w każdym innym sklepie gdzie szukałem. Akumulator przy mnie sprawdził i mi go wymienił. Jedynie powiedział mi abym udał się na kodowanie ale zakodowałem sam na miejscu u niego
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Nie do końca Erni. O ile Samochodowy aku faktycznie lubi być doładowany o tyle elektroniczny sprzety jak telefon czy tablet lepiej się czuje jak zrobisz 2-3 pełne ladowania pusty-->pełny a nie bierzesz ze sklepu w pół naładowany i go dokarmiasz. Im nowsze baterie tym mniej to jest widoczne ale twoja procedura u mnie wyraźnie dawała w baterich litowo-jonowych i starszych negatywne skutki-krótsze zycie miedzy cyklami. Li-polymer tez lubi tzw formowanie choć najmniej to odczuwa. Producenci elektroniki nie chca by ci bateria długo zyła to doradzaja co sie da.
Wiele akumulatorów ma jeszcze te zielone oczka które ladnie okreslaja stan i nie raz widziałem zalegające w sklepach z metnym juz oczkiem baterie-taka na pewno juz ma swoje słabości.
Dla czego ja tego nie robie? Bo kupuje aku z wyższej półki ktore nie zalegają dłużej jak kilka tygodni i sa jeszcze ciepłe. W aucie czasami robie 5-10km dziennie a czasami ponad 1000dziennie. Dla aku wazna jest długośc ładowania a wielogodzinne nieprzerwane tasy daja pełna sprawność.
A jak wyłaczycie światła w dzień i zastąpicie je jakimis mało żracymi ledami to sie zdziwicie jak wasze aku odetchna i pozyja 2lata dlużej. Sprawdzone osobiście na przestrzeni kilkunastu lat.
Wiele akumulatorów ma jeszcze te zielone oczka które ladnie okreslaja stan i nie raz widziałem zalegające w sklepach z metnym juz oczkiem baterie-taka na pewno juz ma swoje słabości.
Dla czego ja tego nie robie? Bo kupuje aku z wyższej półki ktore nie zalegają dłużej jak kilka tygodni i sa jeszcze ciepłe. W aucie czasami robie 5-10km dziennie a czasami ponad 1000dziennie. Dla aku wazna jest długośc ładowania a wielogodzinne nieprzerwane tasy daja pełna sprawność.
A jak wyłaczycie światła w dzień i zastąpicie je jakimis mało żracymi ledami to sie zdziwicie jak wasze aku odetchna i pozyja 2lata dlużej. Sprawdzone osobiście na przestrzeni kilkunastu lat.
Sprzęty z wyższej półki zawsze są w małej ilości bo są drogie a ludzie szukają czegoś albo najtańszego albo między średniego.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
może na zamówienie po prostu Ci sprowadza zamiast trzymać na sklepie? to trochę różnica
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
No właśnie, to też masz pewny i nowy aku, który nie stał pół roku czy dwa lata na półce. A ktoś kto handluje aku na codzień musi mieć jakąś sztukę na regale bo przyjedzie pacjent i musi mieć bo pojedzie do kogo innego.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Marcin2013 pisze: Wiem że temat rzeka i każdy przypadek jest inny ,ale ja mam coś takiego:
na MMI 100% podczas jazdy stanę w sklepie na 30min i po powrocie komunikat słaba bateria na MMI 10% przejadę 10km znowu 100% czyli co tak szybko się ładuje ?? może sterownik tak naprawdę go nie ładuje do końca z jakiegoś powodu i dlatego tak szybko sisda ??
Dzięki za zainteresowanie tematem , nie było mnie kilka dni z powodu wyjazdu i z moim aku teraz jest tak że po trasie długiej ponad 800km auto zaparkowałem w hotelowym garażu i stało cztery noce między czasie kilka razy otwierałem bagażnik (klapa elektryczna) i drzwi, po naciśnięciu pilota mam dodatkowo ustawione załączanie świateł hal.no i git za każdym razem sterownik nic nie odłączył, w dniu wyjazdu na MMI pokazywało 70%, tak więc wychodzi na to że nie był do końca naładowany, może , a nawet na pewno wskaźnik MMI nie jest miarodajny,(wcześniej tak jak pisałem pokazywał 100% po kilku km) odnośnie aku to mój który był od nowości wymieniłem w zeszłe lato na podobno roczny z rozwalonej Q7.