Tylna jest odłączana wraz z zablokowaniem szyb tylnych na konsoli kierowcy.
A podpinałeś się pod panel w nogach pasażera ? Nie pod bezpieczniki tylko bezpośrednio pod skrzynkę pod przekaźnikami.
Tam powinieneś się wpiąć by zapodać prąd na instalację. Minus ładujesz na budę a plusa już nie pamiętam na którą z tych nakrętek.
Ps by auto otworzyć to najlepiej by troszkę pracowało pod prostownikiem po wpięciu się.
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 95 ] Akumulator padł, nie mogę otworzyć bagażnika.
Pod przednią zapalniczkę. Pod przekaźniki nie podłączałem się tylko bezpieczniki (jakies 2 główne i 43,44). Jedyna opcja jaka widzę to zrobić to samo tylko nie przez prostownik a akumulator. Podłączając prostownik przechodził on w stan spoczynku, chyba ma za dużo zabezpieczeń i poprostu odcinał się. Teraz ładuję drugi akumulator z innego samochodu i spróbuje jeszcze raz. I teraz sobie obiecuje, że otworzę bagażnik wyprowadzę dodatkowe kable z akumulatora do kabinyernesto pisze:Tylna jest odłączana wraz z zablokowaniem szyb tylnych na konsoli kierowcy.
A podpinałeś się pod panel w nogach pasażera ? Nie pod bezpieczniki tylko bezpośrednio pod skrzynkę pod przekaźnikami.
Tam powinieneś się wpiąć by zapodać prąd na instalację. Minus ładujesz na budę a plusa już nie pamiętam na którą z tych nakrętek.
Ps by auto otworzyć to najlepiej by troszkę pracowało pod prostownikiem po wpięciu się.
- Nyku
- Super Klubowicz
- Posty: 417
- Rejestracja: 11 sty 2015, 17:17
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Radek
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Ja zawsze w przekaźniki jeśli już zajdzie taka potrzeba, podaje prąd z innego aku, jak zapali się światło znaczy że prąd podaliśmy dobrze, wtedy przyciskiem na pilocie otwieram auto i gdy słychać że pompka centralnego ruszyła mamy dostęp do bagażnika. Uciążliwe jednak jest wyciąganie tych dywanów, cofanie fotela i odkręcania tej dechy 
