[D3 02 4.2MPI/LPG ] Regulator ciśnienia
[D3 02 4.2MPI/LPG ] Regulator ciśnienia
Witam kolegów.
Podłącze się do tematu regulatora ciśnienia paliwa.
Autko (Audi A8 D3 4.2 MPI + LPG rok 2002) po odpaleniu na Pb trzęsie się, nie ma mocy, ma nie równe obroty, słabo wkręca się na obroty (powyżej 3tys jest już lepiej) a podczas ruszania robi tak zwane "kangurki". Po przejechaniu kilku kilometrów jest lepiej ale nie idealnie - brak pełnej mocy. Na gazie jest ok (może nie ma pełnej mocy ale filtry LPG muszę wymienić).
Problem trwa już dobre 2 tygodnie myślę, zadaje pytania w innych postach i dziś postanowiłem zapytać tutaj. Po przeczytaniu tego tematu uznałem że podejrzanym o całe to zamieszanie w mojej Audiczce może być wspomniany regulator ciśnienia paliwa, ale nie bardzo wiem jak go sprawdzić. Jeśli ktoś ma wiedzę jak to zrobić to proszę o info.
Wydzieliłem nowy temat
Podłącze się do tematu regulatora ciśnienia paliwa.
Autko (Audi A8 D3 4.2 MPI + LPG rok 2002) po odpaleniu na Pb trzęsie się, nie ma mocy, ma nie równe obroty, słabo wkręca się na obroty (powyżej 3tys jest już lepiej) a podczas ruszania robi tak zwane "kangurki". Po przejechaniu kilku kilometrów jest lepiej ale nie idealnie - brak pełnej mocy. Na gazie jest ok (może nie ma pełnej mocy ale filtry LPG muszę wymienić).
Problem trwa już dobre 2 tygodnie myślę, zadaje pytania w innych postach i dziś postanowiłem zapytać tutaj. Po przeczytaniu tego tematu uznałem że podejrzanym o całe to zamieszanie w mojej Audiczce może być wspomniany regulator ciśnienia paliwa, ale nie bardzo wiem jak go sprawdzić. Jeśli ktoś ma wiedzę jak to zrobić to proszę o info.
Wydzieliłem nowy temat
Ostatnio zmieniony 11 sty 2016, 21:18 przez Pedros615, łącznie zmieniany 1 raz.
Na wstępie dzięki za zainteresowanie.
Filtr paliwa wymieniony w ubiegłym tygodniu. To był mój pierwszy strzał. Niestety po wymianie dalej to samo. Jakość paliwa również podejrzewałem więc paliwo tankowane w ubiegłym roku jeszcze wyjeździłem do momentu gdy na Fisie było że przejadę 10km. Zalane świeże paliwo 98 na jednej z markowych stacji. Pompa paliwa podejrzewam ale muszę zakupić sobie odpowiedni manometr do tego bo nie posiadam takiego. Nie wiem jeszcze jakie ciśnienie powinno być, więc jeśli ktoś wie to prosiłbym o info bo mam zamiar sprawdzić.
Jeśli natomiast chodzi o regulator to chodzi ci kolego o to czy jest paliwo w tym przewodzie giętkim? Jeśli o to chodzi to na zgaszonym silniku zdjąłem ten przewód i nie było oznak paliwa w nim. Chyba że należy go zdjąć i sprawdzić podczas pracy silnika?
Filtr paliwa wymieniony w ubiegłym tygodniu. To był mój pierwszy strzał. Niestety po wymianie dalej to samo. Jakość paliwa również podejrzewałem więc paliwo tankowane w ubiegłym roku jeszcze wyjeździłem do momentu gdy na Fisie było że przejadę 10km. Zalane świeże paliwo 98 na jednej z markowych stacji. Pompa paliwa podejrzewam ale muszę zakupić sobie odpowiedni manometr do tego bo nie posiadam takiego. Nie wiem jeszcze jakie ciśnienie powinno być, więc jeśli ktoś wie to prosiłbym o info bo mam zamiar sprawdzić.
Jeśli natomiast chodzi o regulator to chodzi ci kolego o to czy jest paliwo w tym przewodzie giętkim? Jeśli o to chodzi to na zgaszonym silniku zdjąłem ten przewód i nie było oznak paliwa w nim. Chyba że należy go zdjąć i sprawdzić podczas pracy silnika?
- karol208
- Super Klubowicz
- Posty: 1085
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1994
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Odkręcasz wąż (powoli )z regulatora cisnienia paliwa na odpalonym i patrzysz czy przelewa się przez niego. Jeżeli regulator jest sprawny a paliwo się nie przelewa nadmiarem to masz za słabą pompę do przebicia ciśnienia. może być też tak że regulator się uszkodził i cały czas przelewa paliwo nadmiarem, bądź wali w podciśnienie.
Kolego bartez83, błędy raz wyskoczyły jak było naprawdę krytycznie, prawie gasł i migała wtedy kontrolka check engine. Dokładniej błędy itd opisałem tu: http://www.a8team.pl/d3-05-42mpi-brak-m ... 197,15.htm.
Co do regulatora sprawdzę jeszcze w tym tygodniu i dam znać co w trawie piszczy.
Co do regulatora sprawdzę jeszcze w tym tygodniu i dam znać co w trawie piszczy.
Panowie długo nie pisałem sorry.
Regulator jest sprawny. Ostatnio wymieniłem wszystkie świece i muszę powiedzieć, że odrobinę lepiej jest, aczkolwiek nie idealnie. Zapłon dalej wypada ale nie ma takiego skakania przy ruszaniu. Zmniejszył się ten objaw. Reszta niestety się nie zmieniła. Nie wiem jak sprawdzić tylko cewki w VCDS? Może ktoś z Was wie? Zapłon wypada praktycznie na wszystkich cylindrach więc zamiana miejscami nic nie udowodni. Chyba, że zakupię 1szt. i będę kolejno zamieniał i patrzył czy na danym cylindrze ustało wypadanie zapłonu. Ale nie chce mi się wierzyć że powiedzmy 6 szt. nagle umarło. Auto było na akcji wymiany cewek w 2011r. Co Wy na to? Jakieś pomysły?
Regulator jest sprawny. Ostatnio wymieniłem wszystkie świece i muszę powiedzieć, że odrobinę lepiej jest, aczkolwiek nie idealnie. Zapłon dalej wypada ale nie ma takiego skakania przy ruszaniu. Zmniejszył się ten objaw. Reszta niestety się nie zmieniła. Nie wiem jak sprawdzić tylko cewki w VCDS? Może ktoś z Was wie? Zapłon wypada praktycznie na wszystkich cylindrach więc zamiana miejscami nic nie udowodni. Chyba, że zakupię 1szt. i będę kolejno zamieniał i patrzył czy na danym cylindrze ustało wypadanie zapłonu. Ale nie chce mi się wierzyć że powiedzmy 6 szt. nagle umarło. Auto było na akcji wymiany cewek w 2011r. Co Wy na to? Jakieś pomysły?
Co do ciśnienia paliwa często pada pompa paliwa ta która działa cały czas (chyba lewa jak dobrze pamiętam). Zobacz czy ciśnienie paliwa przebija regulator (na powrocie powinno lecieć paliwo). Jeśli nie leci masz mniej niż 3,5 bara i będzie problem.
Te pompy tak właśnie się psują - działają elektrycznie a nie dają ciśnienia.
Miałem kilka takich przypadków - między innymi u siebie.
Te pompy tak właśnie się psują - działają elektrycznie a nie dają ciśnienia.
Miałem kilka takich przypadków - między innymi u siebie.
Elektronika samochodowa.
Panowie. Mam problem auto na zimnym odpala i pracuje idealnie. Na ciepłym postoi godzinę dwie odpala dopiero za 2 3 razem co jest grane? Wątpię że pompa paliwa bo na zimnym jest idealnie. Na ciepłym lipa
Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6
Czyli powiedzmy po przejechaniu 50km opóźnić instalację z Gazu i za godzinę spróbować odpalić go?
Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6