[D2 98 4.2PB/LPG ] F118 - High Pressure Switch
[D2 98 4.2PB/LPG ] F118 - High Pressure Switch
Witam. Panowie mam problem z klimą. Mianowicie wszystko było super do dzisiaj kiedy to wjechałem w dziurę przednim kołem. tompnięcie było dosyć mocne bo aż skrzywiłem felgę. Potem chciałem włączyć klimę i zaczęło lecieć ciepłe powietrze. Podpiąłem VAG i oczywiście błąd związany z klimą. 00801 - A/C Refrigerant High Pressure Switch (F118) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent. Pomoże ktoś z kolegów??? coś tam z angielskiego kumam że chodzi o jakiś włącznik wysokiego ciśnienia tylko gdzie tego szukać.
Ostatnio zmieniony 20 mar 2016, 00:35 przez Sylas25, łącznie zmieniany 2 razy.
Odgrzeję kotleta - u mnie też klima zaczyna szwankować. Włącza się normalnie, wali lodem aż miło ale raz po 200 km raz już po 5 km sama wyłącza sprężarkę i zaświeca się przycisk ECON. Wciskanie tego przycisku nic nie daje. Dopiero wyłączenie i włączenie zapłonu pozwala uruchomić klimę i znowu po całkiem losowo przejechanej ilości kilometrów wyłącza się sama klima. Jedyny błąd na VAGu to ten sam co kolega pisał w pierwszym poście. Przez ten czujnik mogą być takie cyrki? Jeśli ktoś zna numer OE tego czujnika to prosiłbym o odpowiedź.
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Tak. Numeru nie pamiętam, ale lokalizacja jak poniżej, sczytasz ze starego:
https://www69.zippyshare.com/v/BlZJ0RRS/file.html
https://www69.zippyshare.com/v/BlZJ0RRS/file.html
Black Cars Matters
Odebrałem od speca od klimy - u mnie okazało się, że jeden przewód od tego czujnika trzymał się na słowo honoru. Na razie jest ok, mechanik sprawdzał czujnik i działa ale mówił, że wygląda już na trochę zmęczony. Układ wygląda na szczelny, ostatnio 1,5 roku temu dobijałem, aż mechanik się zdziwił, że brakowało tylko około 20 g czynnika. Czyli ogólnie jak na starego szrota nie jest żle:)