Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 96 4.2PB/LPG ] Problem z prowadnicami !

Kolmax1992

[D2 96 4.2PB/LPG ] Problem z prowadnicami !

Post autor: Kolmax1992 » 25 sty 2016, 19:44

Witam poszukuję informacji na temat prowadnic zaworowych wydechowych. Ponoć do głowic ABZ-ta są dwie możliwości wymiaru. Czy ktoś wie jaki ma być ich wymiar?

Czy to może te? :
Długość [mm]: 35
Średnica wewnętrzna [mm]: 6,8
średnica zewnętrzna [mm]: 12

lub te?

Długość [mm]: 38
Średnica wewnętrzna [mm]: 7
średnica zewnętrzna [mm]: 12,07

Nie posiadam ich teraz nie mogę zmierzyć. Gość chce za regenerację 1100 zł i chce toczyć prowadnice z 1,9 TDI...

Gość

Post autor: Gość » 25 sty 2016, 20:01

Skontaktuj się z userem MichałWruszak on mi jakis czas temu opisywał sprawe i jedne z tych prowadnic chyba szersze sa ze starszych ABZtów i czesci do nich niedostepne. Nie wiem co chce cudowac twój mechanik ale lepiej jak sobie kupisz dwie głowice z dostepnymi czesciami (nowsze) 97,98rok i zrobisz zgodnie ze sztuka np u naszych speców.
Marekp750 jest w stanie wykonać ci to nawet zdalnie jesli sie dogadasz-sam miałem ten temat przerabiać ale wymieniłem silnik na nowszy.

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 25 sty 2016, 20:02

1100 zł za głowicę czy za dwie?

Sam nie zrobisz tego dobrze. Po wymianie prowadnic do szlifowania są gniazda i zawory jeżeli taka potrzeba.

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 25 sty 2016, 20:08

Wg numerów OE - 051 103 419 , a opisach zamienników 35x6,8x12
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Kolmax1992

Post autor: Kolmax1992 » 25 sty 2016, 20:14

Za dwie 1100. Ok czyli 35x6,8x12. Dzięki za info. marekp750 posiadasz takie w sklepie ?

Gość

Post autor: Gość » 25 sty 2016, 20:18

Marek to mechanik a Michał to nasze ASO. ja sie bał bym jeździć bo 1100zł za dwie głowice to gośc musi do interesu ci dołozyć :D

Przeciętna normalna cena to ok 3000za dwie głowki. Same czesci do główek czyli uszczelki,uszczelniacze,szpilki,i reszta z 1500wyjdzie.

Kolmax1992

Post autor: Kolmax1992 » 25 sty 2016, 20:21

Ale chodzi mi tu o regeneracji tylko głowic. Reszta sumując do 5 tyś

Gość

Post autor: Gość » 25 sty 2016, 20:35

No to odejmujac koszty zabawek koszt regeneracji 1500-2000 to chyba minimum.

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 26 sty 2016, 12:17

No co Ty Maciek, bez faktury da sie taniej. Ja z fakturą za regenerację dwóch czapek (planowanie, wymiana uszczelniaczy, frezowanie gniazd, wymiana wszystkich prowadnic wydechowych, docieranie zaworów, wymiana łańcuszków na wałkach, sprawdzenie luzów na łożu wałka itd) zapłaciłem około 1600-1700 nie pamietam dokladnie ile mam na fakturze. Bez faktury spokojnie by mi to zrobił za 1300 gdzies.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Gość

Post autor: Gość » 26 sty 2016, 13:21

Mozliwe,nie wnikam,ja u siebie zamierzałem robic i nie zbieram faktur i cena 2500 to było absolutne minimum z czesciami. Realniej ok 3tyś

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 27 sty 2016, 08:28

Wiesz, między nami jest chyba jednak różnica bo u Ciebie "zamierzałem zrobić" oznacza "zamierzałem to oddać kompetentnemu mechanikowi" a u mnie "własnoręczne robótki warsztatowe :)"

Siłą rzeczy koszt remontu to dla mnie koszt części/usług zewnętrznych i nic po za tym (nie licząc własnego czasu oczywiscie) :)

Rozmawialismy o koszcie regeneracji głowic (czyli dla mnie usługi frezerskiej) bez kosztów uszczelek, wymontowania i zamontowania całości. Z uszczelkami (z moja własną robotą) na pewno wyszło więcej niż 2k tylko to mi ciężko policzyć dokładnie teraz bo za jednym zamachem robiłem też rozrząd i ogólnie cały remont silnika. Tak na szybko to uszczelki pod czapkę po 100 (razem 200), uszczelki pod dekle po 85 (razem 170), uszczelki pod kolektor ssący po 60 (razem 120), uszczelki pod kolektory wydechowe (nie pamiętam ceny ale pewnie też ze 150 razem), oringi z ASO do rurek wodnych wchodzących w głowicę, oringi do wtryskiwaczy i listwy wtryskowej, uszczelki chłodnicy oleju ASB w przednim pasie (nie wiem ile ale razem pewnie ze 100 tez kosztowaly), uszczelki z ASO te okrągłe niebieskie o kwadratowym przekroju do osłon rozrządu i dekielków przód/tył (łącznie 6 sztuk srednio po 50 zeta jedna - czyli razem kolejne 300) I pewnie cała masa innych rzeczy o których zapomniałem a to co wymieniłem wyżej i tak daje 1040 przy liczeniu "na szybko" :)
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Gość

Post autor: Gość » 27 sty 2016, 12:27

Wojtku sam wiesz że ja nie mam gdzie tego robić więc u mnie dochodzi opcja gaży mechanika. :)

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 28 sty 2016, 09:24

A tak w ogole, to juz zupelnie poza tematem - głowice z ABZ ze starszych roczników są według mnie lepsze niż te z roczników młodszych bo po pierwsze mają szersze trzonki zaworów a po drugie mają podwójne sprężyny napinające zawory (jak w silniku ABH). Normalnie widać jak bezczelnie ABZ-ta wytanili po tym "małym lifcie" który był mniej więcej w lipcu 96.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Gość

Post autor: Gość » 28 sty 2016, 14:54

Ale co z tego jak do starszych nie ma czesci już.

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 28 sty 2016, 15:02

Prowadnica zaworowa to nie jest przeciez prom kosmiczny :) Bystry tokarz zrobi kilka sztuk bez najmniejszego problemu w 2 godziny a zawory w zasadzie są wieczne (czyli przez milion kilometrów powinny zyc przy zalozeniu ze raz na te 300k km ktos zrobi frezowanie i docieranie w komplecie z gniazdami)
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl