[D2 ALL ] Jakie wahacze?
Ja mam inne doświadczenia. Zanim kupiłem swoje A8 to juz z tym konkretnym egzemplarzem byłem wczesniej zaznajomiony. Cos delikatnie zaczeło wtedy pukac w zawiasie. poprzedni własciciel zdecydował się na kupno no name kompletu wahaczy i końcówek. Wszystko zostało wymienione i przez 1 tys km było ok a potem zaczeło znowu stukac. Kupiłem auto i pojechałem na diagnostyke zawieszenia. Końcówka drazka no name wołała o pomste do nieba. Miała duzy luz i przeskakiwała. Wymieniłem na Lemfordera i od ponad roku i około 20 tys jest spokój. Zresztą wwymieniłem też wahacze spowrotem na oryginały a górne tez na Lemforder i jest ok. Chińszczysne trzymam w razie jakiegos nagłego wypadku.
może troszkę odgrzeje temat, ale jak miałem kilka samochodów wstecz Mercedesa E-Classe mechanik mi mówił, że kiedyś montował Febi lub Lemforder bo można było być pewnym, że to solidne części, obecnie nie dotyka nawet Febi bo jakość masakrycznie spadła po przeniesieniu fabryki do Chin :-( Podobno na Allegro jest też mnóstwo Chińskich podróbek Lemfordera cenionych 50% tego co oryginalny Lemforder :-)
Z innej beczki w poprzedniej Hondzie Prelude wymieniałem tarcze hamulcowe, jako, że pracowałem w JC Auto za symboliczne grosze po rabacie pracowniczym kupiłem tarcze JC. Sprawowały się idealnie! Problem z tymi częściami jest jednak taki, że po nazwą JC kryje się kilkadziesiąt różnych fabryk, które mają diametralnie różną jakość….
Z innej beczki w poprzedniej Hondzie Prelude wymieniałem tarcze hamulcowe, jako, że pracowałem w JC Auto za symboliczne grosze po rabacie pracowniczym kupiłem tarcze JC. Sprawowały się idealnie! Problem z tymi częściami jest jednak taki, że po nazwą JC kryje się kilkadziesiąt różnych fabryk, które mają diametralnie różną jakość….
Było śliczne Audi A8 4.2 Quattro 2001r.
pozwole sobie, podpiąć się pod temat.
tak czytam posty powyzsze i juz w sumie zglupiałem, musze wymienić zawieszke u siebie, nawet w miare pilnie musze to zrobic, chcialbym juz zamówić jakiś komplecik.
Zawsze Febi wydawał mi sie dobrą firmą, a tu widze podzielone głosy.
Ori zestaw to juz koszt ok 2000zł, przynajmniej tam gdzie ja sie dowiadywałem. To juz lekko przekracza mój budzet (do 1500zł).
Wiec uważacie, ze febi to pieniadze wywalone w błoto ?
tak czytam posty powyzsze i juz w sumie zglupiałem, musze wymienić zawieszke u siebie, nawet w miare pilnie musze to zrobic, chcialbym juz zamówić jakiś komplecik.
Zawsze Febi wydawał mi sie dobrą firmą, a tu widze podzielone głosy.
Ori zestaw to juz koszt ok 2000zł, przynajmniej tam gdzie ja sie dowiadywałem. To juz lekko przekracza mój budzet (do 1500zł).
Wiec uważacie, ze febi to pieniadze wywalone w błoto ?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 352
- Rejestracja: 06 paź 2009, 15:08
- Lokalizacja: Zabrze
generalnei wygladało to tak, zadzwonilem do sklepu/serwisu co sie specjalizują niby w tym. pytam o zawieszneie kompletne. febi powiedział mi ze ok 1200-1300zł i powiedział mi ze moze zalatwic orginaly ale to cena ok 2000zł, zapytałem jakiej firmy te orginaly to dostałem odpowiedz ze albo Lemfordera albo TRW, tu juz moj wybór sie rozumiem ze kit pociskał hehe no to szukam lemfordera skoro mozna do 1.5k dostaćtomekzabrze pisze:oeginaly z serwisu masz za 2 tys ????.///// to gratuluej musis zmiec mega rabat ........ chyba ze ktos ci wciskla lemfordera za orginal...