Z linków powyżej wynika, że nie masz już wyboru . Poza tym A6 i A8 mają inne sprężyny, poproś sprzedającego o numer tych sprężyn, bo może być tak że kupisz i będziesz musiał sprzedać.
Dzwoniłem do niego i te o których mówisz obniżają auto o 40mm to myślę że lepsze będą te 50 mm tylko czy teraz pójdą z ori amorami. Czy szukać np od s8
Do eSkowych sprężyn potrzebujesz eSkowe amorki. Przód dodatkowo możesz obniżyć specjalnymi talerzami, więcej info znajdziesz w moim temacie na 5 i 6 stronie.
Kolego, a tak z czystej ciekawości zapytam - jakie masz tam zawieszenie? o jakim oznaczeniu? Bo strasznie wysoko stoi faktycznie, można rzec rzadko spotykane. Przynajmniej ja jeszcze nie widziałem takowej;) ale pewnie jeszcze mało widziałem...
Audi a6 c4 2.6 --> Audi a6 c5 2.8 quattro -- Audi a8 d2 4.2 quattro
lysek46, Nie zagladalem jeszcze w zawias. Ale kolega z grupy jak dobrze pójdzie odsprzeda mi sprężyny apex tylko u niego jest esa. I nie wiem czy mi tak samo siadzie jak jemu. Dodam że w tej chwili mam koła 225/50 18r
Tak dla Ciebie poglądowe zdjęcie mojej a8 z seryjnym zawiasem 1BE a koła też rozmiar oryginalny 225 55 17. Nie wiem czy widać ale w porównaniu z Twoją jest dużo mniej miejsca między kołem a nadkolem.
Audi a6 c4 2.6 --> Audi a6 c5 2.8 quattro -- Audi a8 d2 4.2 quattro
Przypuszczam ze u mnie ktoś mógł ją podnieść na dużo większe koła. Bo na tym zestawie co mam to z przodu puszka od pepsi wchodzi spokojnie między Koło a nadkole
Dziwnie wygląda, jak na takie koło co masz to strasznie wysoko siadła, coś tam jak by było podwyższane. Ale myślę że jak wsadzisz sprężyny to już powinno nawet dobrze wyglądać. A nie myślałeś nic o gwincie?
No koza prze okrutna
zapodaj sobie spokojnie sprężynki jakieś obniżające no chyba że nie chcesz stracić za dużo na komforcie to ori z Eski i będzie już lepiej