![]() |
![]() |
[D2 01 3.3TDI ] Dziwne odgłosy z silnika :(
- -V-I-R-U-S-
- Forum Audi A8
- Posty: 151
- Rejestracja: 11 cze 2009, 17:03
- Lokalizacja: warm-maz
.... No koledzy nie zaśmiecajcie mi tematu bo się jeszcze nie przekopałem przez mój problem.
Otworzyli pacjenta i wałki całe. Wymienili całą hydraulikę i dźwięk się nie zmienił nawet o ton. Cały czas to samo co na filmiku w moim temacie.
Chcą grzebać dalej ale poprosiłem by zajęli się innymi autami bo chciałbym poznać wasze propozycje. Może ktoś coś podpowie by mogli sprawdzić przed rozbieraniem silnika.
pozdrawiam
Otworzyli pacjenta i wałki całe. Wymienili całą hydraulikę i dźwięk się nie zmienił nawet o ton. Cały czas to samo co na filmiku w moim temacie.
Chcą grzebać dalej ale poprosiłem by zajęli się innymi autami bo chciałbym poznać wasze propozycje. Może ktoś coś podpowie by mogli sprawdzić przed rozbieraniem silnika.
pozdrawiam
Kudłaty
-
- Forum Audi A8
- Posty: 157
- Rejestracja: 27 cze 2010, 19:16
- Lokalizacja: Kolbuszowa
-V-I-R-U-S-, porównuje dźwięk twojego auta z pierwszego posta do filmiku dodanego przez kolegę niżej i wygląda to tak jak by nie chodził na wszystkie garczki.
Pomiar kompresji wskazany. Może przepaliło uszczelkę między cylindrami.
Auto będzie miało kopyto ale będzie nierówno chodzić, będzie bujać i chodzić jak ciągnik.
Zleć im pomiar sprężania.
Pomiar kompresji wskazany. Może przepaliło uszczelkę między cylindrami.
Auto będzie miało kopyto ale będzie nierówno chodzić, będzie bujać i chodzić jak ciągnik.
Zleć im pomiar sprężania.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 157
- Rejestracja: 27 cze 2010, 19:16
- Lokalizacja: Kolbuszowa
-
- Forum Audi A8
- Posty: 157
- Rejestracja: 27 cze 2010, 19:16
- Lokalizacja: Kolbuszowa
- -V-I-R-U-S-
- Forum Audi A8
- Posty: 151
- Rejestracja: 11 cze 2009, 17:03
- Lokalizacja: warm-maz
Oj Miras Miras... Szkoda gadać.Miras pisze:Jak się skończyła sprawa ze stukami w silniku autora tego tematu ? (-V-I-R-U-S-)
Szkoda ,że tematu juz nie zakończył.
Przyszła nowa hydraulika i doszedł nowy objaw - bujanie na zimnym silniku (nierówna praca)
Pomiar sprężenia bardzo słaby na pierwszym i 8 cylindrze. Dwie głowice zdjęte i oczom ukazał się nagar na. Wszystkie pierścionki wymienione, nowe uszczelki i hydraulika, rok wcześniej nowe suszarki i auto wróciło do życia.
Wielki dzięki dla kolegów za rady, naprawdę były pomocne.
także temat można zacząć.
Kudłaty
A wystarczyło raz na pół roku wlewać coś takiego http://www.pro-tec-polska.pl/rozwizania ... eaner.html
Jedna sztuka 50pln więc stówka na rok to niewielki wydatek.
Jedna sztuka 50pln więc stówka na rok to niewielki wydatek.