Mam mały problem (od 5 miesięcy ) z moim skarbem i mam pytanie.
Czy zle ustawiony rozrząd może obiawiać się falowaniem obrotów, brakiem mocy, podwyższonym spalaniem i wysyłaniem błędnych danych przez ECU do sterownika AT?
Wymieniałem silnik i rozrząd również przy okazji i od tamtej pory się ciągle chrzani temat w takim razie teraz zwróce swą uwage w strone rozrządu. a przy okazji pepi wiesz może za co od powiada element (czujniek?) o numerach c 27 13 002 02. Na obu głowicach są te czujniki ale kompletnie nie mam pojęcia co to...
Powiedzcie mi panowie jak moge sprawdzić rozrząd?
Wiarygodną informacją moze być zczytany VAGiem kąt wyprzedzenia zapłonu?
jezeli tak to jaka powinna być prawidłowa wartość?
w measure block w grupie 90 na jałowym biegu odczytałem coś takiego:
obroty: falują miedzy 650 a 1000
adj on/off, idle=off, rt=on: i tu wartość wachała się na jałowym biegu 18-19%
adj resp bank 1: tu podane napięcie wachało się od 0.8 do 1.1V
adj resp bank 2: w tym okienku leciał czas pracy silnika