[D2 02 3.3TDI ] Nie odpala.
[D2 02 3.3TDI ] Nie odpala.
Witam, pewnego dnia podjechałem pod sklep zgasilem auto a po 15 minutach już nie chciała zapalić, auto trafiło do warsztatu , niemniej jednak, mój mechanik nie może się połączyć z pompa wysokiego ciśnienia i poszukuje instrukcji serwisowej układu wtrysku i zapłonu do audi a8 3,3 tdi z 2002 .
Póki co stwierdzone jest ze paliwo do pompy dochodzi a w czujniku ciśnienia paliwa tego za pompa było trochę syfu typu opiłki i naloty rdzy , ale mówi, ze póki nie zrobi odczytów pompy to nic dalej nie może wnioskować.
Ktoś może miał taki przypadek i wie jak pomoc? Z góry dziękuje za wszelkie odpowiedzi i pozdrawiam.
Póki co stwierdzone jest ze paliwo do pompy dochodzi a w czujniku ciśnienia paliwa tego za pompa było trochę syfu typu opiłki i naloty rdzy , ale mówi, ze póki nie zrobi odczytów pompy to nic dalej nie może wnioskować.
Ktoś może miał taki przypadek i wie jak pomoc? Z góry dziękuje za wszelkie odpowiedzi i pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 12 mar 2011, 11:09 przez Pevo, łącznie zmieniany 3 razy.
witaj kolego jedyne co mogę poradzić to to żeby mechanik podłączył sprzęt do mierzenia ciśnienia pod pompe i wtedy nawet bez kompa może sprawdzić jakie jest ciśnienie na pompie u mnie pokazało powyżej 600atm a za rozdzielaczem tylko 50atm :-( tak że już wiedział że wiana leży po stronie zaworu rozdzielacza. a objaw był taki że z dnia na dzień coraz gorzej odpalał aż w końcu nie odpalił :-( być może podobnie jest u ciebie sprawdzenie nic nie kosztuje a może cię uchronić od sporych kosztów :mrgreen: pozdrawiam
pawlik 36
-
- Super Klubowicz
- Posty: 313
- Rejestracja: 27 paź 2009, 19:43
- Lokalizacja: wielkopolska/ Piła
Kiedyś moja benzynka tez nie odpaliła. Panika była, wymieniłem pompę paliwa na oryginalną.
Okazało się, że trzeba zmienić baterię w alarmie i wszystko wróciło do normy. Alarm mam dodatkowy oprócz tego fabrycznego.
Jak masz dodatkowy alarm sprawdź baterię
Może głupio pisze, ale jak tak miałem. Mechanior nie wpadł na ten wspaniały pomysł żeby sprawdzić baterię. I chyba auto stało by w warsztacie przez tydzień. Natomiast jakby od niechcenia pomysł był podrzucony przez...moja ślubną. :shock:
Okazało się, że trzeba zmienić baterię w alarmie i wszystko wróciło do normy. Alarm mam dodatkowy oprócz tego fabrycznego.
Jak masz dodatkowy alarm sprawdź baterię
Może głupio pisze, ale jak tak miałem. Mechanior nie wpadł na ten wspaniały pomysł żeby sprawdzić baterię. I chyba auto stało by w warsztacie przez tydzień. Natomiast jakby od niechcenia pomysł był podrzucony przez...moja ślubną. :shock:
-
- Forum Audi A8
- Posty: 157
- Rejestracja: 27 cze 2010, 19:16
- Lokalizacja: Kolbuszowa
-
- Super Klubowicz
- Posty: 352
- Rejestracja: 06 paź 2009, 15:08
- Lokalizacja: Zabrze
regenreacja za 180zł ?? chyba wymiana gumek na chinskie.......... na slasku tez jest jeden warszata co regenruje i 90% towaru do niego wraca a on nigdy gwarancji nie unzja ebo to zawsze winba paliwa ....znajomemu po tygodniu padly takei zregenrowane i winny byl wedlug tego pana filtr paliwa bo nie był z boscha tylko z filtrona:)........... regenerowac trzeba umie ca jak ktos umie to nie zrobic tego za 180zl tylko duze wiecejczaszkin77 pisze:Witam moim zdaniem daj do regeneracji nigdy nie wiadomo czy kupisz dobre, regeneracja od 180 zł do 360 zł zależy co trzeba wymienic
-
- Forum Audi A8
- Posty: 157
- Rejestracja: 27 cze 2010, 19:16
- Lokalizacja: Kolbuszowa
Panowie z doświadczenia wiem że gumki do wtrysków można kupić w sklepach rolniczych i to owiele taniej niż w serwisie lub w sklepach motoryzacyjnych .
kiedyś szukałem gumek do wtrysków do opelka .
W sprzedaży było tylko z wtryskami , sąsiad podpowiedział mi o sklepie rolniczym . pojechałem i okazało się że 1 szt . - 0,80 zł a za wtryski z gumkami używane krzyczeli od 150 zł - 300 zł . rużnica w cenie była i to znaczna jak widać . Tylko musiałem wziąść wyjąć wtrysk i zdiąć gumkę na wzór .
kiedyś szukałem gumek do wtrysków do opelka .
W sprzedaży było tylko z wtryskami , sąsiad podpowiedział mi o sklepie rolniczym . pojechałem i okazało się że 1 szt . - 0,80 zł a za wtryski z gumkami używane krzyczeli od 150 zł - 300 zł . rużnica w cenie była i to znaczna jak widać . Tylko musiałem wziąść wyjąć wtrysk i zdiąć gumkę na wzór .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 313
- Rejestracja: 27 paź 2009, 19:43
- Lokalizacja: wielkopolska/ Piła
PrzemoR888
Myślisz że gumek czy jakiś zimeringów nie dostaniesz ??
Jak nie weźmiesz i nie zapytasz się to nie będziesz wiedział .
Myślisz że gumek czy jakiś zimeringów nie dostaniesz ??
Jak nie weźmiesz i nie zapytasz się to nie będziesz wiedział .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.