Moje Osiem 4.2 Q 1997r Wujoo
Maciek masz rację nie komentuj, bo to temat rzeka......... Jednak się nie myliłem że chodzi Ci o BRC Jednak ilu zwolenników, tylu przeciwników. Najlepiej jednak zagłębić się w lekturze i opiniach na LPG FORUM. hipcio ogarnia bardzo dobrze temat LPG, sporo zamontował i dużo poprawiał kolegom z forum po pseudo fachowcach. Tak się składa że w jednym aucie ma BRC, a w drugim Staga. Zapytaj go co by zamontował gdyby miał trzecie auto ? BRC jest z pewnością lepszy, ale dla montera, jednak już niekoniecznie dla właściciela . Lepiej zakończmy za i przeciw danej instalacji, bo na tym forum tez juz jest chyba wystarczajaco dużo. Kazdy robi jak chce
Ale ja sie nie wgłebiam w temat,moje BRC siedzi dobrze i ma się dobrze jak i własciciel. Wiem że dobry gaziarz załozy i inne dlatego nie wnikam ale za instalke typu składak no wymaga sie nieco niższej ceny-tańsze graty są. W BRC drogo kosztuja najmocniejsze wtryski czy cegłamax. Co do sterowników to stag dopiero w zeszłym roku wkroczył z czyms co odpowiada mojemu
FOSS na BRC to juz bije rekordy(nie słyszałem żeby żadna tańsza tyle wytrzymała)
FOSS na BRC to juz bije rekordy(nie słyszałem żeby żadna tańsza tyle wytrzymała)
Apophis, BRC Sequent 24 miałem w Hondzie Civic Vi 1.4, i bardzo dobrze się to sprawowało, do tej pory to było najbardziej oszczędne auto jakie miałem, przy delikatnej nodze spalanie w granicach 7-9l(zależne od jakości gazu i trasy).
Cieszmy się że nasze instalację są sprawne i obniżają nam koszty spalania o ponad 50% i nie ważne co nimi steruje.
edit:
Apophis mógłbyś podzielić się info na temat kosztów twojej przekładki skrzyni na manuala ?
Cieszmy się że nasze instalację są sprawne i obniżają nam koszty spalania o ponad 50% i nie ważne co nimi steruje.
edit:
Apophis mógłbyś podzielić się info na temat kosztów twojej przekładki skrzyni na manuala ?
O jakim konkretnie sterowniku mówisz ? Przykładów zadowolonych, którzy nalatali na STAGU nie będzie mniej niż w przypadku FOSSA LPG_TECH wywodzi się z tej samej stajni, o czym nie wszyscy więdzą i na tą chwilę ten sterownik daje jeszcze większe możliwości niż STAG (konkurencja dwóch byłych wspólników) Nadal proponuję zakończyć temat LPG.Apophis pisze: Co do sterowników to stag dopiero w zeszłym roku wkroczył z czyms co odpowiada mojemu
FOSS na BRC to juz bije rekordy(nie słyszałem żeby żadna tańsza tyle wytrzymała)
Za sama skrzynie? Kupywałem pakietem więc dokładnie nie wiem ale sa od 700zł już-zapraszam do tematu o całej sprawie
http://www.a8team.pl/d2-96-42pb-lpg-swap-vt17849.htm
http://www.a8team.pl/d2-96-42pb-lpg-swap-vt17849.htm
A więc tak, zakupiłem okazyjnie fotele i kanapę Recaro.
Skóra na fotelach była w dość słabym stanie więc postanowiłem ją odświeżyć/zregenerować.
Czas pracy ? około 5-6 h Zdjęcia w słabej jakości, bo pod ręką miałem tylko telefon. Mam nadzieję że coś zobaczycie
Zdjęcia Tu : http://tufotki.pl/fX2cX lub
Zdjęcia przed:
Zdjęcia w trakcie:
No i Zdjęcia Po :
Wiem że nie jest idealnie, ale patrząc przez pryzmat czasu pracy oraz wydanych pieniędzy jestem zadowolony z efektów.
Skóra na fotelach była w dość słabym stanie więc postanowiłem ją odświeżyć/zregenerować.
Czas pracy ? około 5-6 h Zdjęcia w słabej jakości, bo pod ręką miałem tylko telefon. Mam nadzieję że coś zobaczycie
Zdjęcia Tu : http://tufotki.pl/fX2cX lub
Zdjęcia przed:
Zdjęcia w trakcie:
No i Zdjęcia Po :
Wiem że nie jest idealnie, ale patrząc przez pryzmat czasu pracy oraz wydanych pieniędzy jestem zadowolony z efektów.