Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 94 4.2PB/LPG ] Błędy 17800, 16506, 16684

Awatar użytkownika
Adriann89
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 20
Rejestracja: 23 sie 2015, 14:19
Lokalizacja: Mazowieckie

[D2 94 4.2PB/LPG ] Błędy 17800, 16506, 16684

Post autor: Adriann89 » 29 sty 2016, 16:15

Witam
Moja Audi nadal nie chce przestać marudzić, po zmianie ecu, pojawiły się problemy, chodził jak muł, i świeciły się wszystkie biegi na konsoli, okazało się że kable od ecu coś nie łączyły,po poprawie kabli skrzynia pokazuje biegi jak powinna.
następnie pojechałem się kawałek przejechać i auto nadal muli, nie idzie tak jak powinno niezbyt chętnie redukuje, jak się trochę wkręci ja na obrotach wyskakuje kontrolka cat czasem miga czasem znika na sek i wraca,auta ma niskie obroty,mocno faluje, czuć ze go zalewa, po podpięciu pod mini vaga pokazało:
17800 p1392 Bank 2.Czujnik położenia wałka rozżadu, otwarty obwód zwarcie na plusie
16506 p0122 Potencjometr zaworu przepustnicy g69 zbyt niski sygnał
16684 Rozpoznano wypadanie zapłonu
Ostatnio zmieniony 29 sty 2016, 17:39 przez Adriann89, łącznie zmieniany 1 raz.

Gość

Post autor: Gość » 29 sty 2016, 18:06

A te ecu miałes z jakiego mdelu? Może cos nie tak z kodowaniami? Tez było od 4hp?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 29 sty 2016, 18:24

Adriann89 pisze:świeciły się wszystkie biegi na konsoli
- to skrzynia w trybie awaryjnym
co się stało ze starym sterownikiem ?

Awatar użytkownika
Adriann89
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 20
Rejestracja: 23 sie 2015, 14:19
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: Adriann89 » 29 sty 2016, 19:09

ecu zmienione na takie samo z tymi samymi numerami

Awatar użytkownika
Adriann89
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 20
Rejestracja: 23 sie 2015, 14:19
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: Adriann89 » 29 sty 2016, 19:12

stary po prostu odmówił posłuszeństwa, istnieje szansa że był zalany. tak zgadza sie skrzynia była w trybie awaryjnym ale tak jak wspominałem po ruszeniu kabli od ecu tryb awaryjny znikł

Awatar użytkownika
Adriann89
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 20
Rejestracja: 23 sie 2015, 14:19
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: Adriann89 » 29 sty 2016, 19:13

na mini vagu i na vag com 409 wywala mi bład czujnika położenia wałku, jakie są obiawy uszkodzonego czujnika?

czey jest możliwość że kupiłem uszkodzony ecu i dlatego tak się dzieje?

Awatar użytkownika
marekp750
Administrator
Administrator
Posty: 1222
Rejestracja: 11 maja 2011, 16:07
Lokalizacja: k/Pruszcza Gd.

Post autor: marekp750 » 02 mar 2016, 18:49

Błąd 17800 mimo, że wskazuje na czujnik położenia wałka, powodowany jest niewłaściwą pracą czujnika obrotów silnika (G28).

Miałem kilka przypadków, gdzie 17800 występował a dopiero wymiana czujnika
położenia wału (g28) rozwiązały problem.

Dodam jeszcze:

Oczywiście należy sprawdzić okablowanie do czujnika położenia wałka oraz
podmienić sam czujnik (dla pewności). +5V, masa, sygnał do ECU.

Jeżeli jest wszystko OK, w sensie okablowania i inny czujnik nic nie zmienił, to procedura podana wyżej.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl