![]() |
![]() |
![]() |
[inne ] [Q5 3.0 TDI ] Lekkie szarpniecie przy redukcji - 1 b
-
- Forum Audi A8
- Posty: 10
- Rejestracja: 21 paź 2015, 18:34
- Lokalizacja: wrocław
[inne ] [Q5 3.0 TDI ] Lekkie szarpniecie przy redukcji - 1 b
Hej wiem ze auto moze inne ale z tej samej stajni. 3.0 tdi q5. Skrzynia dziala elegancko oprocz jednego mankamentu. chwile przed zatrzymaniem jedzie na D2. wlasciwie auto staje i przerzuca sie na D1 i w tym momencie auto lekko skoczy do przodu. Nie jest to mocne ale czasami wole manualnie zredukowac przed zatrzymaniem sie. Jeszcze drugi motyw to jak jade i przy odpuszczeniu gazu lekko faluja obroty. Na budzie tego nie czuc. Jakies pomysly? Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 08 mar 2016, 06:34 przez hatysz, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 45
- Rejestracja: 02 kwie 2015, 08:43
- Lokalizacja: Łódż
kolego mechatronika do wymiany . nie daj się namówić na nowy soft w skrzyni bo będzie jeszcze gorzej . Następnym etapem będzie że jak będziesz się zatrzymywał , to auto będzie gasło. tzn szarpnie i zgaśnie . w tych skrzyniach trzeba dbać o olej podobno przegrzewają się i zapiekają się kanaliki mechatroniki . Wymień sam mechatronike i problem będziesz miał z głowy
- danishow
- Super Klubowicz
- Posty: 4712
- Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
- Lokalizacja: Leiningen - DE
hatysz, miałem w warsztacie w zeszłym tygodniu identyczny problem. Auto pojechało do ASO na aktualizację wadliwego softu i oczywiście problem zniknął.
W większości przypadków jest jak napisał peter22 ale w Q5 dali ciała przy tworzeniu softu. Na zimnym silniku auto potrafiło nawet zgasnąć, przy ciepłym problem był prawie niewyczuwalny ...w tym przypadku pomógł nowy program!
P.S.
Wymiana oleju z filtrem konieczna co 60000 km !
W większości przypadków jest jak napisał peter22 ale w Q5 dali ciała przy tworzeniu softu. Na zimnym silniku auto potrafiło nawet zgasnąć, przy ciepłym problem był prawie niewyczuwalny ...w tym przypadku pomógł nowy program!

P.S.
Wymiana oleju z filtrem konieczna co 60000 km !