części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 03 4.0TDI ] Wymiana klocków tył - co potrzebne ?

wafelo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 124
Rejestracja: 13 lut 2012, 11:33
Lokalizacja: Kielce

jaki smar

Post autor: wafelo » 05 lut 2016, 12:32

Doczytałem że ceramiczny jest odpowiedni ale chciałem się upewnić. Chodzi mi o smarowanie pozycji nr. 6 oraz prowadnic klocków

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 05 lut 2016, 12:52

Dokładnie o tym kolega napisał... Pod 6 masz jarzmo i prowadnice klocków tam zakładasz.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

wafelo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 124
Rejestracja: 13 lut 2012, 11:33
Lokalizacja: Kielce

jaki smar

Post autor: wafelo » 05 lut 2016, 14:47

Dziękuje,
czyli jak rozumiem jarzmo nr 6 też delikatnie posmarować tym smarem?

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 05 lut 2016, 17:13

W samym jarzmo nic się nie rusza. Wydaje mi się ze starczy jak ta blaszkę prowadzacą tylko posmarujesz kolego.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
Lukas134
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1243
Rejestracja: 12 paź 2009, 22:18
Lokalizacja: Łosice

Post autor: Lukas134 » 05 lut 2016, 19:37

wafelo, ja używam ogólnie takiej jakby wazeliny z Ate do tłoczka i prowadnic smar ceramiczny używam tylko do smarowania jarzma powierzchni pod klockiem zeby sie nie zapiekały 😉
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.

wafelo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 124
Rejestracja: 13 lut 2012, 11:33
Lokalizacja: Kielce

jaki smar

Post autor: wafelo » 05 lut 2016, 20:50

Tak, na trzpienie smar ate plastilube lub trw PFG106, na prowadnicę po klockiem textar cera tec

Obrazek

lukanio63
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 4
Rejestracja: 06 mar 2016, 16:21
Lokalizacja: Derby, UK

Post autor: lukanio63 » 07 mar 2016, 15:53

Koledzy potrzebuje pomocy. Próbuję wymienić klocki w a8 D3 i po podłączeniu vcdsa zaciski nie chowają się do końca. Opuszczają trochę ale nie na tyle żeby założyć nowe klocki. Czy jest trzeba ręcznie dopisać do końca?

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 07 mar 2016, 16:06

Ja miałem z jednej strony ten problem. Zdemontowałem tłoczek i skręciłem nakrętkę palcami, założyłem tłoczek i odpowietrzyłem zacisk. Później już nie występował ten problem. Możesz też odkręcić silniczek od zacisku i go lekko ścisnąć jak przedni do zmiany klocków.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

lukanio63
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 4
Rejestracja: 06 mar 2016, 16:21
Lokalizacja: Derby, UK

Post autor: lukanio63 » 07 mar 2016, 16:54

Czyli wciskanie / wkrecanie tłoczka jak przy normalnych zaciskach nie wchodzi w grę ?

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 07 mar 2016, 18:58

Wciskanie wchodzi w grę ale ręczny ma serwo silnik z hamulcem i zciskając tłoczek możesz uszkodzić serwo. Łatwo się odkręca ten silnik. Tłoczenie się chyba nie kręci z tego co pamiętam. Jest w śroku śruba i ślimak.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 30 kwie 2016, 15:56

Potrzbuje pomocy !
Zabrałem się dzisiaj za wymianę tylny klocków hamulcowych bo mi na fisie zaczął o to wołać :)
Od samego początku problemy jak zawsze :P

Tłoczki nie chciały się cofnąć na tyle bym mógł założyć nowe klocki :/ więc pomogłem im takim zestawem narzędzi do cofania tłoczków, z z lewej szło lekko z prawej w chu... ciężko ale potem popuściło i poszło łądnie do samego tyłu.

Wsadziłem nowe klocki prawy tył działa bez zarzutu, z lewej strony jest problem:/ coś jakby przeskakiwało w silniczku, nie wiem od czego to ale normalnie np zaciągam ręczny słychać pracę silniczków prawa się łądnie zaciąga a z lewej idzie dłużej i pod konieć odgłos takiego przeskakiwania:/ jakby napotkały opór ale chciały iść dalej i jakieś tryby przeskakiwały :/

Silniczek do wymiany ?
http://allegro.pl/audi-a6-c6-a8-tyl-zac ... 69619.html taką aukcję znalazłem, brał tam ktoś ? to będzie ok ?

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 30 kwie 2016, 16:02

Pewnie ciężko zdiagnozować tak bez obejrzenia, posprawdzania... przyjedz jutro na spota to obadamy :)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 30 kwie 2016, 16:46

raczej się nie wybieram, za daleko, poza tym gdzie pojadę niesprawnym autem...

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 30 kwie 2016, 16:54

Na Śląsku wszędzie blisko ;P

Spróbuj kilkakrotnie zrobić test ręcznego. Może coś zaskoczy. Ja tez miałem tak ze jedna strona słabo chodziła i nie chciała po zamknięci działać. Za którymś razem się udało :)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 30 kwie 2016, 18:53

Test kończy się tym że na desce mam dyskotekę taka że wstyd jechać gdziekolwiek :)

Wyciągnęli Silniczek i będę jeździć bez a ten odeślę do regeneracji jak nie wymyślę co znam nie tak.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl