części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 preFL ALL ] sterowanie pilotem na podczerwień

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 08 wrz 2010, 20:11

paulo79 pisze:jesli jednak ktos musi zakodowac z niewiadomo jakiego powodu to prosze sprobowac :
najpierw trzeba nacisnąć na kluczyku przycisk otwierania lub zamykania a później otworzyć lub zamknąć zamek ręcznie, ta kombinacja dziala w vw (podczerwien) byc moze w audi tez zadziala
Ja mam tylko jeden przycisk do otwierania i zamykania drzwi.
U mnie po wyjęciu baterii i włożeniu nic nie trzeba było robić. Choć czasami jak mi się zawiesi otwieranie to stosuje metodę ręcznego otwierania z naciśniętym przyciskiem. Nie wiem czy to coś daje ale mi nieraz pomaga.
Dążenie do doskonałości.

Awatar użytkownika
paulo79
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 632
Rejestracja: 16 maja 2009, 09:15
Lokalizacja: Lubin

Post autor: paulo79 » 08 wrz 2010, 20:20

no tak przycisk jest jeden ale chodzilo mi o dany moment zamkniecia lub otwarcia, dlatego tez dziwi mnie fakt iz trzeba kodowac klucz po zmianie bateryjek. Warto przegladnac tez wnetrze klucza,poczyscic i podoginac blaszki,ostatnio przestal mi dzialac klucz a po przeczyszczeniu i dogieciu blaszek otwiera i zamyka z 2 metrow jak nigdy dotad.Zawsze musialem dusic z 5cm az paluch bolal a teraz smiga jak sie nalezy

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 08 wrz 2010, 21:32

po zmianie nie trzeba absolutnie, sęk w tym że samo z siebie przestało działać
a procedury na kodowanie kluczyka nie działają albo coś źle robię ale nie tylko ja bo
gdzie indziej też znajdowałem opisy że beczy raz niezależnie od tego którą komorkę
pamięci próbujemy zająć
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 08 wrz 2010, 21:39

maciu pisze:po zmianie nie trzeba absolutnie, sęk w tym że samo z siebie przestało działać
a procedury na kodowanie kluczyka nie działają albo coś źle robię ale nie tylko ja bo
gdzie indziej też znajdowałem opisy że beczy raz niezależnie od tego którą komorkę
pamięci próbujemy zająć
U mnie czasami też przestaje dziłać. Ale po paru próbach zaczyna działać. Myślę, że u mnie to wina słabych baterii w pilocie.
Dążenie do doskonałości.

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 11 wrz 2010, 09:19

maciu pisze:czy słaba bateria można sprawdzić próbując kodowac kluczyki niestety u mnie jest
tak że beknie raz niezaleznie od tego który kluczyk próbuję zakodować

skoro beczy więc transmisja jest i raczej opcja słabych baterii odpada
jak to w zyciu opcja które teoretycznie odpadała okazała się być słuszną
zakupiłem nowe Varty i działa jak złoto :)
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl