[D2 94 4.2PB/LPG ] Problem z czujnikiem położenia wałka ro
[D2 94 4.2PB/LPG ] Problem z czujnikiem położenia wałka ro
Witam wszystkich, wiem że było pare tematów odnośnie czujnika wałka ale nie znalazłem nic sensownego co by wyjaśniło przyczynę. Wiec postanowiłem założyć nowy temat. Wracając do tematu wywala mi błąd : Czujnik położenia wałka rozrządu zespół 2 (G163) : przerwa lub zwarcie z plusem. Ten oto błąd wywala na zapalonym silniku. Jeśli ślinik jest zgaszony i błędy zostaną sprawdzone na włączonym zapłonie błąd po wykasowaniu nie wyskakuje ponownie. Przypomnę że wcześniej nie było problemu z tym, wyszło to po wymianie rozrządu. Miałem drugi taki sam czujnik i założyłem ale niestety dalej jest to samo... Miał ktoś taki przypadek lub coś wie w tym temacie?? Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
Mnie cholernie ciekawi jakiego w ogole silnika dotyczy ten problem.
W tagu 94 (czyli ABZ), jak ABZ to nie ma mozliwosci zeby wyskoczył zespół 2 czujnika położenia wałka, bo ABZ takiego zespołu nie ma (jest tylko jeden taki czujnik w tym silniku). W profilu rocznik 97 (czyli tez cos przedliftowego powinno tam siedziec) wiec ustawienia rozrzadu ani w 94 ani w 97 nie da rady sprawdzić VAG-iem.
No i teraz szklana kula mi sie skonczyla (nie moge sobie wywrozyc motoru o ktorym mowimy) i nie mam pojecia jak koledze pomoc, bo przeciez trzeba wiedziec o czym sie rozmawia a ja nie wiem.
W tagu 94 (czyli ABZ), jak ABZ to nie ma mozliwosci zeby wyskoczył zespół 2 czujnika położenia wałka, bo ABZ takiego zespołu nie ma (jest tylko jeden taki czujnik w tym silniku). W profilu rocznik 97 (czyli tez cos przedliftowego powinno tam siedziec) wiec ustawienia rozrzadu ani w 94 ani w 97 nie da rady sprawdzić VAG-iem.
No i teraz szklana kula mi sie skonczyla (nie moge sobie wywrozyc motoru o ktorym mowimy) i nie mam pojecia jak koledze pomoc, bo przeciez trzeba wiedziec o czym sie rozmawia a ja nie wiem.
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
Profilowymi danymi się nie sugerujcie, rocznik jest błędny tam wpisany. A wracając do tematu : To jest Silnik 4.2 V8 299 KM ABZ 1994r. pierwszy montaż. Po sprawdzeniu VCDS wywala taki błąd: 17800- Czujnik położenia wałka rozrządu zespół 2 (G163) przerwa lub zwarcie z plusem. I zgadza się ma tylko jeden czujnik ale komp wywala taki błąd. Rozrząd rozebrany sam ustawiam, zobaczymy jak to wyjdzie. W każdym bądz razie nie zgadzał mi się znaok OT na kole zamachowym na wale przyczyną było przesunięte koło na gumie ze znakiem OT. Założone drugie. Znaki na OT i miedzy skrzynią się zgrywaja, i 5 cylinder ma być w górze? dobrze mówie mam nadzieje bo tak wyczytałem , i jeszcze wałki muszę ustawić na te kropki.
nie 5 cyl (5-ty dla wersji pięcio-zaworowych)Kunaa12 pisze:Profilowymi danymi się nie sugerujcie, rocznik jest błędny tam wpisany. A wracając do tematu : To jest Silnik 4.2 V8 299 KM ABZ 1994r. pierwszy montaż. Po sprawdzeniu VCDS wywala taki błąd: 17800- Czujnik położenia wałka rozrządu zespół 2 (G163) przerwa lub zwarcie z plusem. I zgadza się ma tylko jeden czujnik ale komp wywala taki błąd. Rozrząd rozebrany sam ustawiam, zobaczymy jak to wyjdzie. W każdym bądz razie nie zgadzał mi się znaok OT na kole zamachowym na wale przyczyną było przesunięte koło na gumie ze znakiem OT. Założone drugie. Znaki na OT i miedzy skrzynią się zgrywaja, i 5 cylinder ma być w górze? dobrze mówie mam nadzieje bo tak wyczytałem , i jeszcze wałki muszę ustawić na te kropki.
tylko 1 cyl ma GMP
Co do 17800 ostatnio pisałem w innym poście. poszukaj.