Nie ma za co,należało Ci się i już.beyer28 pisze:123mielony, Dziękuję
![]() |
![]() |
![]() |
A8 D2 2000r 4.2 - Beyer28
- 123mielony
- Super Klubowicz

- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
-
beyer28
- Super Klubowicz

- Posty: 1035
- Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
- Lokalizacja: Warszawa
Gunner, dzięki,
staram się, aby utrzymać go w jak najbardziej klasycznej wersji, ale bardziej z ukierunkowaniem na S8
dzięki przedniej zawieszce S8, grillowi S8, recaro, kierownicy z biegami S8 i przelotowemu wydechowi udało się podkreślić "sportowość" auta. Jedyne co zostało do pełnej "wizualności" to lustra S8 i dystanse do "słoneczek"-plany na nadchodzącą wiosnę
A co do "mafijności" to nie powiem bo auto jest dość reprezentacyjne i pewnie dlatego za każdym razem przy rutynowej kontroli policyjnej muszę otwierać bagażnik do sprawdzenia
VanDyke, mijamy się często w tamtych okolicach, znamy się na forum i telefonicznie. Trzeba w końcu zrobić jakiegoś spota
W ostatnich dniach A8 dostało nowy uszczelniacz lewej półosi (OE ZF - 100zł z przesyłką) wraz ze świeżym olejem do przedniego dyfra (Mobil Mobilube SHC 75W90 - 1L 40zł), ze względu na wyciek. Dodatkowo poprawione i uszczelnione łączenie końcowego wydechu, nareszczie nie zaciąga mi już spalin do środka
A co do "mafijności" to nie powiem bo auto jest dość reprezentacyjne i pewnie dlatego za każdym razem przy rutynowej kontroli policyjnej muszę otwierać bagażnik do sprawdzenia
VanDyke, mijamy się często w tamtych okolicach, znamy się na forum i telefonicznie. Trzeba w końcu zrobić jakiegoś spota
W ostatnich dniach A8 dostało nowy uszczelniacz lewej półosi (OE ZF - 100zł z przesyłką) wraz ze świeżym olejem do przedniego dyfra (Mobil Mobilube SHC 75W90 - 1L 40zł), ze względu na wyciek. Dodatkowo poprawione i uszczelnione łączenie końcowego wydechu, nareszczie nie zaciąga mi już spalin do środka
-
beyer28
- Super Klubowicz

- Posty: 1035
- Rejestracja: 14 sie 2013, 21:52
- Lokalizacja: Warszawa
Audi dostało nowe węże wodne od lpg. Już drugi raz to naprawiałem, raz ze względu na nieszczelność wynikłą z bliskości ich do kolektora wydechowego (przysmażyły się
), a teraz przytarły się od ścisku panującego w miejscu ich prowadzenia
tym razem poszły w peszlowym oplocie i żadne temperatury oraz wibracje mi nie straszne
Robota plus części 300zł
Apropos LPG w moim aucie: http://www.a8team.pl/montaz-lpg-w-a8-co ... vt9003.htm
Apropos LPG w moim aucie: http://www.a8team.pl/montaz-lpg-w-a8-co ... vt9003.htm






