[D3 05 3.2FSI ] kontrolka poziomu płynu chłodzącego
-
- Forum Audi A8
- Posty: 21
- Rejestracja: 10 cze 2015, 09:13
- Lokalizacja: London
[D3 05 3.2FSI ] kontrolka poziomu płynu chłodzącego
Witam, mam problem z zapalającą się czasami kontrolką poziomu wody, nie włącza sie zawsze czasami włączy się na zimnym silniku po nocy, czasami się nie włącza, a czasami przejade parenaście kilometrów i się włączy i nie gaśnie dopiero jak autko odpocznie chwile to zgaśnie,
jak działa ten czujnik czy jak odepnę wtyczke czy mogę zewrzeć styki aby sprawdzić czy to czujnik poszedł na emeryture?
jak działa ten czujnik czy jak odepnę wtyczke czy mogę zewrzeć styki aby sprawdzić czy to czujnik poszedł na emeryture?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Podejrzewam ze czujnik sam w sobie może być zakamieniony lub styki w kostce może mieć brudne
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Forum Audi A8
- Posty: 21
- Rejestracja: 10 cze 2015, 09:13
- Lokalizacja: London
Po odłączeniu wtyczki będzie cały czas sygnalizować brak płynu!byczek1990 pisze:po odłączeniu wtyczki kontrolka powinna sie świecić czy zgasić?
Zwarcia nie zrobi ale też i nic nie da, czujnik mierzy opór płynu między dwoma "drucikami"byczek1990 pisze:czy można zewrzeć styki w tej wtyczce czy zrobi się zwarcie?
P.S.
Nie stać Cię na nowy zbiorniczek?!
-
- Forum Audi A8
- Posty: 21
- Rejestracja: 10 cze 2015, 09:13
- Lokalizacja: London
-
- Forum Audi A8
- Posty: 21
- Rejestracja: 10 cze 2015, 09:13
- Lokalizacja: London
Ok odgrzeje kotleta,
mam problem z dostaniem nowego zbiorniczka w UK tylko że, coś się zmieniło bo kontrolka teraz zaświeca mi się dopiero po rozgrzaniu samochodu, na wyświetlaczu temperatura 90stopni a na vagu 90 jest jak stoje jak jadę to nawet do 96stopni doszło, na liczniku cały czas 90 i sie zastanawiam czy to napewno będzie ten czujnik w zbiorniczku bo jak kolega pisał czujnik mierzy opór płynu między dwoma drucikami tylko że ja nie mam dwóch drucików tylko w zbiorniczku jest pręcik metalowy. Pytanie do was czy to może być jeszcze jakiś inny czujnik i czy wiecie jak sprawdzić vagiem wentylatory?
mam problem z dostaniem nowego zbiorniczka w UK tylko że, coś się zmieniło bo kontrolka teraz zaświeca mi się dopiero po rozgrzaniu samochodu, na wyświetlaczu temperatura 90stopni a na vagu 90 jest jak stoje jak jadę to nawet do 96stopni doszło, na liczniku cały czas 90 i sie zastanawiam czy to napewno będzie ten czujnik w zbiorniczku bo jak kolega pisał czujnik mierzy opór płynu między dwoma drucikami tylko że ja nie mam dwóch drucików tylko w zbiorniczku jest pręcik metalowy. Pytanie do was czy to może być jeszcze jakiś inny czujnik i czy wiecie jak sprawdzić vagiem wentylatory?
leon0376, toć to Ty zacząłeś poprawkę, że niby jaki pierścień ...to przecie zębatka. Jak już tak zawzięcie studiujesz moje posty to przynajmniej popraw te wszystkie babole, które napisałem ...co by potomków w błąd nie wprowadzać
Założę się, że Twoja wiedza motoryzacyjna opiera się na google i youtube, przestań stroszyć piórka a skoro już to robisz to napisz coś mądrego !
Moje przygody z mechatroniką zaczęły się 12 lat temu, tu w Niemczech. Większości polskich terminów/nazw nawet nie znam a mimo wszystko władam nimi znacznie lepiej niż Ty.
Żałosne
Założę się, że Twoja wiedza motoryzacyjna opiera się na google i youtube, przestań stroszyć piórka a skoro już to robisz to napisz coś mądrego !
Moje przygody z mechatroniką zaczęły się 12 lat temu, tu w Niemczech. Większości polskich terminów/nazw nawet nie znam a mimo wszystko władam nimi znacznie lepiej niż Ty.
Żałosne
To ja zaczalem troche wczesniej .Twoich postow nie studiuje bo i po co a na "druciki"wpadlem czytajac posta i tak mi sie przypomniala twoja poprawka Daj na luz bo nie po to jest forum zeby sobie do oczu skakac
Chodzilo mi o pierscien ktorego w D3 nie ma na przegubie.Ty wiesz co to pierscien a kolega"laik" ktory pytal juz nie,wiec napisalem zebatka zeby chociaz mial wyobrazenie jak to wyglada.Gdyby to byla D2 to wchodzac pod auto predzej znalazl by"zebatke" niz pierscien.
Ot co
Chodzilo mi o pierscien ktorego w D3 nie ma na przegubie.Ty wiesz co to pierscien a kolega"laik" ktory pytal juz nie,wiec napisalem zebatka zeby chociaz mial wyobrazenie jak to wyglada.Gdyby to byla D2 to wchodzac pod auto predzej znalazl by"zebatke" niz pierscien.
Ot co
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla