części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 05 3.2FSI ] kontrolka poziomu płynu chłodzącego

byczek1990
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 10 cze 2015, 09:13
Lokalizacja: London

[D3 05 3.2FSI ] kontrolka poziomu płynu chłodzącego

Post autor: byczek1990 » 21 wrz 2015, 16:42

Witam, mam problem z zapalającą się czasami kontrolką poziomu wody, nie włącza sie zawsze czasami włączy się na zimnym silniku po nocy, czasami się nie włącza, a czasami przejade parenaście kilometrów i się włączy i nie gaśnie dopiero jak autko odpocznie chwile to zgaśnie,
jak działa ten czujnik czy jak odepnę wtyczke czy mogę zewrzeć styki aby sprawdzić czy to czujnik poszedł na emeryture?

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 21 wrz 2015, 16:43

Podejrzewam ze czujnik sam w sobie może być zakamieniony lub styki w kostce może mieć brudne
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

byczek1990
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 10 cze 2015, 09:13
Lokalizacja: London

Post autor: byczek1990 » 21 wrz 2015, 18:21

tak też podejrzewam tylko jak ten czujnik działa po odłączeniu wtyczki kontrolka powinna sie świecić czy zgasić? i czy można zewrzeć styki w tej wtyczce czy zrobi się zwarcie?

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 21 wrz 2015, 21:33

byczek1990 pisze:po odłączeniu wtyczki kontrolka powinna sie świecić czy zgasić?
Po odłączeniu wtyczki będzie cały czas sygnalizować brak płynu!
byczek1990 pisze:czy można zewrzeć styki w tej wtyczce czy zrobi się zwarcie?
Zwarcia nie zrobi ale też i nic nie da, czujnik mierzy opór płynu między dwoma "drucikami" ;)

P.S.
Nie stać Cię na nowy zbiorniczek?!

byczek1990
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 10 cze 2015, 09:13
Lokalizacja: London

Post autor: byczek1990 » 21 wrz 2015, 22:28

Oto mi chodziło, stać mnie kolego na zbiorniczek chciałem tylko się dowiedzieć jak to działa bo coś gdzieś czytałem że może być coś nie tak z licznikiem i nie chciałem robić nie potrzebnych zakupów, kupie zbiorniczek i dam znać czy pomogło <okok>

byczek1990
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 10 cze 2015, 09:13
Lokalizacja: London

Post autor: byczek1990 » 21 mar 2016, 12:44

Ok odgrzeje kotleta,
mam problem z dostaniem nowego zbiorniczka w UK tylko że, coś się zmieniło bo kontrolka teraz zaświeca mi się dopiero po rozgrzaniu samochodu, na wyświetlaczu temperatura 90stopni a na vagu 90 jest jak stoje jak jadę to nawet do 96stopni doszło, na liczniku cały czas 90 i sie zastanawiam czy to napewno będzie ten czujnik w zbiorniczku bo jak kolega pisał czujnik mierzy opór płynu między dwoma drucikami tylko że ja nie mam dwóch drucików tylko w zbiorniczku jest pręcik metalowy. Pytanie do was czy to może być jeszcze jakiś inny czujnik i czy wiecie jak sprawdzić vagiem wentylatory?

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 21 mar 2016, 23:10

byczek1990 pisze:mam problem z dostaniem nowego zbiorniczka w UK
Nie ma tam serwisu AUDI/VW ?

Wskazówka na liczniku pokazuje 90 jeżeli rzeczywista temperatura płynu mieści się w przedziale między 80 a 98 stopni ...czyli np. przy 96 czy też przy 84 nie zmieni położenia ;)

leon0376
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:56
Lokalizacja: FR

Post autor: leon0376 » 22 mar 2016, 06:30

danishow


Druciki <prosze> A to dobre bo nie dalej jak wczoraj poprawiałes mnie w temacie ABS-u.I po co <hmm> :] [/quote]
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 22 mar 2016, 20:01

leon0376, toć to Ty zacząłeś poprawkę, że niby jaki pierścień ...to przecie zębatka. Jak już tak zawzięcie studiujesz moje posty to przynajmniej popraw te wszystkie babole, które napisałem ...co by potomków w błąd nie wprowadzać <brawo>

Założę się, że Twoja wiedza motoryzacyjna opiera się na google i youtube, przestań stroszyć piórka a skoro już to robisz to napisz coś mądrego !
Moje przygody z mechatroniką zaczęły się 12 lat temu, tu w Niemczech. Większości polskich terminów/nazw nawet nie znam a mimo wszystko władam nimi znacznie lepiej niż Ty.

Żałosne <faktycznie>

leon0376
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:56
Lokalizacja: FR

Post autor: leon0376 » 22 mar 2016, 21:29

To ja zaczalem troche wczesniej <bezradny> .Twoich postow nie studiuje bo i po co <hmm> a na "druciki"wpadlem czytajac posta i tak mi sie przypomniala twoja poprawka <papa> Daj na luz bo nie po to jest forum zeby sobie do oczu skakac <bedzieok>


Chodzilo mi o pierscien ktorego w D3 nie ma na przegubie.Ty wiesz co to pierscien a kolega"laik" ktory pytal juz nie,wiec napisalem zebatka zeby chociaz mial wyobrazenie jak to wyglada.Gdyby to byla D2 to wchodzac pod auto predzej znalazl by"zebatke" niz pierscien.

Ot co <papa2>
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl