czy poza utratą mocy cos sie moze stac gorszego? Jakas awaria, urwane klapki czy cos w tym stylu?
Jest na rynku kilka ciekawych A8 4.2FSI, wlasciciele nigdy nie czyscili w nich dolotu... bac sie takich sztuk?
![]() |
![]() |
[D3 07 4.2FSI ] Nagar
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Ja osobiście bym kupić się nie bał , ale pierwsze co po zakupie to czyszczenie kolektora bym zrobił .
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
No generlanie bardzo faajny silnik jeśli jest zdrowy brzmi troszke inaczej chyba że to moje subiektywne odczucie osiagi podobne jak MPI, FSI nie zagazujesz.
Nieszczesne jest zbieranie sie nagaru na kolektorze i kanałach dolotowych, na stronie sportsmile był wykres jednej D3 z 4.2FSI ile kucy uciekło i to nie była kwestiu 5-10KM tylko znacznie większa ilość, czyszczenie troszke kosztuje i warto je wykonywać co jakis czas.
Nieszczesne jest zbieranie sie nagaru na kolektorze i kanałach dolotowych, na stronie sportsmile był wykres jednej D3 z 4.2FSI ile kucy uciekło i to nie była kwestiu 5-10KM tylko znacznie większa ilość, czyszczenie troszke kosztuje i warto je wykonywać co jakis czas.