Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 ALL ] Praca nagrzewnicy i rozdział powietrza na strefy

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

[D3 ALL ] Praca nagrzewnicy i rozdział powietrza na strefy

Post autor: drago_o » 25 mar 2016, 17:05

Witam,

Mam taki schemat
Obrazek

I - Komora silnika
II - Wewnątrz samochodu
III - Klimatyzator
A - Zasysanie świeżego powietrza z podszybia
B - Filtr przeciwpyłkowy
C - Zasysanie powietrza pod tablicą przyrządów
D - Parownik
E1 - Nagrzewnica po lewej stronie
E2 - Nagrzewnica po prawej stronie
E3 - Lewa komora mieszania
E4 - Prawa komora mieszania
F1 - Do wylotu powietrza dla pośredniej wentylacji po lewej stronie
F2 - Do wylotu powietrza tablicy przyrządów z lewej strony
G1 - Do wylotu powietrza dla pośredniej wentylacji po prawej stronie
G2 - Do wylotu powietrza tablicy przyrządów z prawej strony
H1 - Do wylotu powietrza w przestrzeni na nogi z przodu z lewej strony
H2 - Do wylotu powietrza w przestrzeni na nogi z tyłu po lewej stronie
J1 - Do wylotu powietrza w przestrzeni na nogi z tyłu po prawej stronie
J2 - Do wylotu powietrza na nogi z przodu po prawej stronie
K1 - Do wylotu powietrza tablicy przyrządów po środku z lewej strony
K2 - Do wylotu powietrza tablicy przyrządów po środku z prawej strony
L - Do dyszy rozmrażania tablicy przyrządów
M1 - Kanał gorącego powietrza tylnej części po lewej stronie
M2 - Kanał zimnego powietrza tylnej części po lewej stronie
N1 - Kanał zimnego powietrza z tyłu po prawej stronie
N2 - Kanał ciepłego powietrza z tyłu po prawej stronie
1 - Silnik nastawczy pokrywy ciśnienia prędkości -V71-
2 - Silnik nastawczy klapy zamkniętego obiegu powietrza -V113-
3 - Dmuchawa świeżego powietrza -V2-
4 - Czujnik temperatury powietrza na wylocie parownika -G263-
5 - Czujnik temperatury powietrza na wylocie z lewej strony -G150-
6 - Czujnik temperatury powietrza na wylocie z prawej strony -G151-
7 - Silnik nastawczy klapy zamykającej rozmrażania i przedniego lewego wylotu powietrza na korpus -V200-
8 - Silnik nastawczy klapy zamykającej rozmrażania i przedniego prawego wylotu powietrza na korpus -V199-
9 - Silnik nastawczy pokrywy przestrzeni na nogi z lewej strony -V108-
10 - Silnik nastawczy pokrywy przestrzeni na nogi po prawej stronie -V109-
11 - Silnik nastawczy pokrywy odmrażania -V107-
12 - Silnik nastawczy środkowego wylotu powietrza -V102-
13 - Silnik nastawczy pokrywy temperatury -V68-
14 - Silnik nastawczy wylotu powietrza z tyłu po lewej stronie -V218-
15 - Silnik nastawczy wylotu powietrza z tyłu po prawej stronie -V219-

Jeżeli dobrze rozumiem(a nie mogę tego zagwarantować) to powietrze dla wszystkich stref jest mieszane w E3 i E4. Dodatkowo do kratek na środku przy ekranie i do tyłu prowadzą dodatkowe kanały zimnego powietrza. Co oznaczałoby, że na środku przy ekranie i z tyłu można ustawić tylko powietrze takie same lub chłodniejsze niż z przodu.

Co mogło się stać w jednej chwili, nagle, że powietrze zimne (na LO) leci tylko z N1(lewy tył)?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl