Może ktoś się orientuje który z elementów na widocznych zdjęciach jest transponderem immobilisera w kluczyku a może oba elementy ?
Kupiłem auto z jednym kluczykiem,dokupiłem używany kluczyk,zamówiłem czysty transponder z ID 48 Megamos ,znajomy miał mi to zaprogramować ale do tej pory nie robił kluczyka w D3 i chyba nie wie czego się podjął.
Pojechałem dorobić grot do kluczyka,człowiek który dorabia klucze włożył kluczyk do czytnika i powiedział mi że mam ID 46.
Rozebrałem kluczyk i okazało się że w naszych autach nie ma żadnej pestki czy też szklanej rurki a jedynie jakiś układ PCF7946 i prawdopodobnie cewka do niego po przeciwnej stronie płytki.
Gdybym kupił ten PCF7946 i zlecił przelutowanie jest szansa że to zadziała ?
Ktoś liznął temat i wie coś więcej ?
[D3 04 4.2MPI ] Dorobienie kluczyka
Odpowiem sobie sam na zadane pytanie skoro nie ma żadnej odpowiedzi,może komuś się przyda.
PCF7946 to transponder immo wlutowany na płytce pilota.
Trzeba go wylutować,wymienić na nowy i zaprogramować do auta.
Koszt operacji w jednym z zakładów dorabiających klucze 350 zł.
PCF7946 to transponder immo wlutowany na płytce pilota.
Trzeba go wylutować,wymienić na nowy i zaprogramować do auta.
Koszt operacji w jednym z zakładów dorabiających klucze 350 zł.
Ostatnio zmieniony 30 mar 2016, 18:01 przez pawelwoj, łącznie zmieniany 1 raz.
Najprościej jest rozebrać kluczyk,3 śrubki i jest Twój.irwonkas pisze:a jaki transporder idzie do kluczyka z keylees
Jedna śrubka jest pod logo Audi,trzeba je wydłubać,jest wklejone na jakiś silikon.
Ja kupiłem Megamos 48 a okazało się że mam ID46 PCF7946 wlutowane w płytkę.
Mam do sprzedania 2 nowe sztuki Megamos ID48 prekodowane pod Audi
Ponizej link do strony z tabelą transponderów:
transpondery