Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[S8 D2 97 LPG ] Ciężko chodzą biegi 1 i 2

nosmaster
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 119
Rejestracja: 27 mar 2016, 08:56
Lokalizacja: Augustów

Post autor: nosmaster » 02 kwie 2016, 09:08

Taka skrzynia od dizla wytrzyma? ma tak samo wyjście na chłodzenie i pasuje plug&play?

Gość

Post autor: Gość » 02 kwie 2016, 09:42

Tak pasuje p&p ma wyjście na wymiennik ciepła,a żyje dłużej bo nie jest pałowana jak w roznych eSkach :)
W zależności od stanu w jakim bedzie i jak bedziesz jej uzywał to wytrzyma dłużej lub krócej-ale to już wczesniej omawialiśmy

Awatar użytkownika
pytlar
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 07 gru 2013, 23:38
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar » 02 kwie 2016, 10:58

nosmaster pisze:Tutaj facet obrotów nie żałował, ja miałbym spalone sprzęgło niesamowicie. Czyli da się :P
jak wsadzisz spieka i sprzęgło będzie działało w systemie 0-1 :)

Gość

Post autor: Gość » 02 kwie 2016, 14:04

Oj tam marudzicie-jak wjeżdzam na podjazd nie z rozpędu to zawsze musi se smrodka puścić :)

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 02 kwie 2016, 15:21

Przepraszam za offtopic, ale jak się już tu manualne towarzystwo zebrało, to zapytam.. Jaką macie długość skoku pedału sprzęgła na półsprzęgle, tzn. ile cm ruchu ma pedał sprzęgła od momentu jak sprzęgło zaczyna łapać do jego pełnego spięcia? U mnie jest bardzo krótki, ok 2cm (przy całym zakresie ruchu pedału wynoszącym jakieś 15cm). Powoduje to wrażenie działania sprzęgła w trybie 0-1 i przy dynamicznym ruszaniu spod świateł zdarza się zrobić 'kangura' :/
Four rings to rule them all

Gość

Post autor: Gość » 02 kwie 2016, 15:37

mam to samo biere na samym poczatku

nosmaster
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 119
Rejestracja: 27 mar 2016, 08:56
Lokalizacja: Augustów

Post autor: nosmaster » 02 kwie 2016, 15:50

U mnie sprzęgło fajnie "bierze" bardzo łatwo jest wyczuć samochód, każdy kto wsiada bardzo chwali pracę sprzęgła tzn bierze mniej więcej od połowy i bardzo stopniowo w miarę puszczania przenosi coraz więcej momentu. Wracając do skrzyni z dizla. Jak jest z przełożeniami? Czy mógłby ktoś opisać mniejwięcej prędkości i obroty na pierwszych 3 biegach i na 6? u mnie wygląda to mniejwięcej tak 1-ok70km/h 2-120kmh 3-ok 160km/h na 6 biegu przy 90km/h mam 2000rpm. Temat mnie bardzo zaciekawił bo w sumie manuali jest bardzo mało a jak padnie to nie chciałbym pół roku szukać skrzyni.

Dodam jeszcze, że moim zdaniem między 1 a 2 jest zbyt duża różnica przełożeń co też ma negatywny wpływ na synchronizatory (różnice prędkości kół zębatych) i fajnie by było gdyby ta dizlowska miała trochę mniej :)
Ostatnio zmieniony 02 kwie 2016, 15:55 przez nosmaster, łącznie zmieniany 1 raz.

Gość

Post autor: Gość » 02 kwie 2016, 16:03

Nie powiem ci jakie ma dokładnie predkości bo nie testowałem i nie bede tak testował poniewaz mamy inne silniki inaczej sie kreca itd. Ale po jeździe esą mam wrazenie krótszych 1,2,3 niż w S8 i duzo dłuższej góry-4,5,6. Przy 100km/h mam ok 1800 przy 3000rpm jade już180km/h.

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 02 kwie 2016, 16:11

Ja mam skrzynię o oznaczeniu DQT z 2.5TDI, 1 i 2 ma identyczne przełożenia jak w S8, od 3 dopiero zaczynają być dłuższe. Na 6 przy 2tys. obrotów mam 110km/h licznikowe (105km/h wg GPS).

Fizyczne podejdzie każda skrzynia 6-biegów z rodziny 01E, czyli praktycznie ze wszystkich audi z roczników 95-02. Różnice są w przełożeniach, średnicy flansz przednich półosi i obecności pompy oleju.
Four rings to rule them all

Gość

Post autor: Gość » 02 kwie 2016, 16:38

U mnie to samo siedzi ale sprzegło mam z RS4 kompletne. Jak dla mnie 1 mogła by być ciut dłuższa ale nie ma lipy :)

Awatar użytkownika
pytlar
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 07 gru 2013, 23:38
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar » 02 kwie 2016, 21:44

to długą macie skrzynie od tego diesla... u mnie chyba pod 5tys obrotów na 6 biegu przy 180km/h...

Gość

Post autor: Gość » 03 kwie 2016, 00:21

Na skrzyni z diesla Vmax w teorii to ponad 360 :D

4tyś przy 180 masz

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl