[D3 05 4.2TDI ] Dźwięk po odpaleniu auta.
Po przeskoczeniu rozrządu to się robi mielonka pod pokrywami ;P
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
No wiem. Wtedy oddam na zlom albo wymienie silnik.
Chciaz koszt wymiany i zakupu pewnie przewyzszy wartosc samochodu.
Ja za sama wymiane oleju w skrzyni £600 placilem.
JAk bylem kiedys w polsce to mi wyciagneli skrzynie, wlozyli regenerowany konwerter, wlali olej, zrobili adaptacje i bylo coc kolo 3000PLN.
Chciaz koszt wymiany i zakupu pewnie przewyzszy wartosc samochodu.
Ja za sama wymiane oleju w skrzyni £600 placilem.
JAk bylem kiedys w polsce to mi wyciagneli skrzynie, wlozyli regenerowany konwerter, wlali olej, zrobili adaptacje i bylo coc kolo 3000PLN.
a ja za sama wymiane oleju w skrzyni dalem okolo 3000zlApophis pisze:3.0 z tego rocznika to koszt ok 5-6tys zł max
no zgadza sie.
Ale robocizna w UK droga.
Mi za wymiane rozrzadu zaspiewal cos kolo £3000 czyli 15 tys zl.
Mam dobry warsztat ale do niego sie czeka dlugo i nie jest tani.
No ale naglicy potrafia dac:)
Taki samochod tutaj to juz kupisz za £3000-4000 czyli 15-20tys zl.
Jak sie rozwali to go w Polsce nie bede naprawial, na lawecie zawozic go nie bede.
A kupno silnika w Polsce, przywoz tutaj i wlozenie to sie nie bedzie oplacac:)
No ja wiem i nie placze ze drogo:)rafalr93 pisze:gotman25, No dobra drogo ale jakie zarobki masz w UK a w polszy ...
Poprostu mowie ze tutaj ze wzgledu na ceny i wartosc samochodow zaczyna sie poprostu nie oplacac wymiana czy naprawa rozrzadu/ silnika
[ Dodano: 2016-04-09, 08:36 ]
Zgadzam sie i pewnie co niektrory bedzie sciagal.Apophis pisze:Jak tam sobie chcesz ja wiem że tu się takie cus ogarnie w kwocie 10tys zl chyba z transportem
Osobiscie uwazam ze jak bym musial wydac 10000zl na naprawe samochodu wartego 15000 to mi szkoda czasu. bo teraz szukaj zalatwiaj biegaj.
Pewnie lepiej wyjac pare malych gratow i sprzedac je
No dobra sprawdzilem ceny. No moze troszke wiecej warte sa. Ja operuje w funtach wiem ze naprawe mowiles w zlotowkach
Ceny diesla zaczynaja sie od £3500 wiec w zaleznosci od kursu powiedzmy 18-25 tys zlotych ale to ile chca a nie w rzeczywistosci dostana.
Benzyna czyna sie od £2500
Ja rok temu kupilem D4 3.0 TDI 2012 z przebiegiem 60tys km fakt lekko pukniete za £11000 po dzisiejszym kursie 58000 zlotych koszt naprawy byl £2000 czyli koncowa cena 68000zlotych
Bylo ostatnio D4 4.0 TDI Long 2012 za £11000 pojechalem obejrzec bo niby cos ze skrzynia sie dzialo. Bo nie chcial czasami biegow wrzucac. Ale kolor byl paskudny niebieski/granat i cos ktos grzebal bo nie mozna bylo sie polaczyc ze skrzynia. Oni niby wstawili do naprawy i ktos im powiedzial £2000 za naprawe i bedzie gotowe za pare godzin. Mysleli ze ktos chce ich oszukac ze w tak krotkim czasie naprawia za tyle i zabrali z warsztatu. Na koncu nie kupilem a facet chcial mi oddac nawet za £10000. Po tygodniu pojawil sie juz naprawiony ale za £15000:)
I tak co chwile cos znajdziesz.
Najtansze D4 w uk teraz znajdziesz za £13000-£14000 - sprawne
Ceny diesla zaczynaja sie od £3500 wiec w zaleznosci od kursu powiedzmy 18-25 tys zlotych ale to ile chca a nie w rzeczywistosci dostana.
Benzyna czyna sie od £2500
Ja rok temu kupilem D4 3.0 TDI 2012 z przebiegiem 60tys km fakt lekko pukniete za £11000 po dzisiejszym kursie 58000 zlotych koszt naprawy byl £2000 czyli koncowa cena 68000zlotych
Bylo ostatnio D4 4.0 TDI Long 2012 za £11000 pojechalem obejrzec bo niby cos ze skrzynia sie dzialo. Bo nie chcial czasami biegow wrzucac. Ale kolor byl paskudny niebieski/granat i cos ktos grzebal bo nie mozna bylo sie polaczyc ze skrzynia. Oni niby wstawili do naprawy i ktos im powiedzial £2000 za naprawe i bedzie gotowe za pare godzin. Mysleli ze ktos chce ich oszukac ze w tak krotkim czasie naprawia za tyle i zabrali z warsztatu. Na koncu nie kupilem a facet chcial mi oddac nawet za £10000. Po tygodniu pojawil sie juz naprawiony ale za £15000:)
I tak co chwile cos znajdziesz.
Najtansze D4 w uk teraz znajdziesz za £13000-£14000 - sprawne
Witam,
czy u Was ten grzechot słychać z tyłu silnika czy z przodu?
Mam podobny dźwięk ale wydobywa się z okolic napinacza paska wielorowkowego zaraz za chłodnicą. Na zimnym silniku nie słuchać nic dopiero po około 2 minutach zaczyna brzęczeć i ustaję po jakimś czasie. Rolkę napinacza zmieniłem druga była dobra. Myślę że rolki raczej odpadają ponieważ słychać to nie zawsze.
Poniżej wstawiam nagranie
nagranie
czy u Was ten grzechot słychać z tyłu silnika czy z przodu?
Mam podobny dźwięk ale wydobywa się z okolic napinacza paska wielorowkowego zaraz za chłodnicą. Na zimnym silniku nie słuchać nic dopiero po około 2 minutach zaczyna brzęczeć i ustaję po jakimś czasie. Rolkę napinacza zmieniłem druga była dobra. Myślę że rolki raczej odpadają ponieważ słychać to nie zawsze.
Poniżej wstawiam nagranie
nagranie