![]() |
![]() |
[D3 04 4.2MPI/LPG ] Instalacja KME jakie komponenty najlep
[D3 04 4.2MPI/LPG ] Instalacja KME jakie komponenty najlep
Witam. Zaczyna po głowie chodzić mi instalacja LPG w mojej Niuni . sytuacja jest taka : kiedys mialem a4 2.8 V6 z gazem firmy BRC i wszystko msigalo ekstra ale gazowik ktory mi wtegy zakladal ta instalke niestety sie "zepuł" tzn coraz gorsze ma opinie. Natomiast bardzo chwala ludzie kolesia ktory akurat nie zaklada BRC ale KME . Wertowałem wcześniej forum i temat o instalce LPG ale tam sa posty max z 2013 i moze cos sie zmienilo jesli chodzi np o wtryski itd. Koles powiedzialmi ze zaklada albo hany albo barakudy . Ja zapytalem o zielona hane a on mowi ze teraz to juz niema znaiczenia ze sa uniwersalne itd . Generalnie za instalke powiedzial mi 4.300 z dwuma reduktorami .
Moja prośba do was po opninie na temat instalek KME ( slyszalem ostatnio ze nawet jest lepsza niz BRC) i ewentualnie jakie komponenty zastosować ?????
Moja prośba do was po opninie na temat instalek KME ( slyszalem ostatnio ze nawet jest lepsza niz BRC) i ewentualnie jakie komponenty zastosować ?????
Ostatnio zmieniony 15 kwie 2016, 06:11 przez Seba_audi, łącznie zmieniany 1 raz.
Czy lepsza ciężko powiedzieć, na pewno nie jest gorsza i ma znacznie więcej możliwości ustawień. KME zajmuje się już kilka lat (w sumie tylko KME), więc w razie technicznych pytań chętnie podpowiem.Seba_audi pisze:( slyszalem ostatnio ze nawet jest lepsza niz BRC)
Wtryski proponuje Baracuda, sam na nich śmigam już ponad rok (prawie 50000km) i chodzą nadal jak w dniu montażu, Hany też są dobre ale ostatnio jakość podupadła.
Zamiast dwóch reduktorów lepiej założyć jeden KME Twin, w sumie to też dwa reduktory ale skręcone w jeden i w pierdzącym truchcie wyrobi w Twoim aucie.
Co do sterownika to mam nadzieję że chodzi o KME Nevo Pro, tylko wersja Pro ma podłączenie do OBD i możliwość samoczynnej korekcji mieszanki

- Adrianplock
- Forum Audi A8
- Posty: 180
- Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
- Lokalizacja: Płock
- Adrianplock
- Forum Audi A8
- Posty: 180
- Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
- Lokalizacja: Płock
- Adrianplock
- Forum Audi A8
- Posty: 180
- Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
- Lokalizacja: Płock
Mój brat to szczypior na kase:) władował kupe kasy w to A8 a nadtlenek załozył za 4100 zł
czlowieku na jednym super hiper reduktorze co gazownik powiedział ze daje gwaracnje ze podoła , tylko mało który meches wie ze ten motor ma zmienne fazy rozrzadu i chwile spalanie powyzej 4.5 tys obrotów siega nawet 40 litrów i efekt jest tego taki ze smierdzi gazem za autem i w środku , wali spod maski tak ze daj spokój, autem telepie na woolnych obrotach, mało tego , na domiar tego wszystkiego pali sie check od złego składu mieszanki , poszła cewka jedna , padł sterownik silnika, fachowiec poprawinie sie podpioł 
stoi 3 dzien na wymontowaniu tego badziewia i zwrotu pieniedzy za kolektor , który mamy drugi z uzywki i montujemy gdzie indziej , ogolnie rozpacz


stoi 3 dzien na wymontowaniu tego badziewia i zwrotu pieniedzy za kolektor , który mamy drugi z uzywki i montujemy gdzie indziej , ogolnie rozpacz

TYLKO V8
Ja Ci podam konfigurację, którą mało kto Ci poleci ale będzie ona działać na 1000% dobrze, bezawaryjnie i jesli bedziesz chcial uruchomić całośc po OBD to też to elegancko obsłuży.
1. Sterowanie ALEX56 (klon AEB - identyczny jak KING ale ma kilka zalet o ktorych ponizej)
2. Wtryskiwacze Barracuda
3. Reduktor KME TWIN
4. Całość do zrobienia na faro 8mm
5. Wielozawór extra (koniecznie, bo na małym braknie paliwa) - firma wszystko jedno jaka
Powiem Ci dlaczego akurat taki zestaw polecam. Elektronika która Ci proponuję jest na poziomie BRC jeśli chodzi o awaryjność i dokładność dawkowania. Robią ją włosi ale jest brandowana przez polskiego producenta komponentów LPG. Ten sam producent produkuje również rewelacyjne wtryskiwacze barracuda. Masz więc komplet - czyli bardzo porządną elektronikę włoską umozliwiającą i dostosowaną w pełni do pracy z wtryskami barracuda. Reduktor trzeba brać z KME bo to tak naprawde dwa sklejone ze sobą fabrycznie reduktory i spokojnie moc obrobią przy porządnym utrzymaniu termiki.
Ja taki zestaw mam u siebie i pomimo tego, że brata AGIS daje więcej funkcjonalności jeśli o regulacje i ustawienia chodzi (czyli reakcja na cutoffy czy pojedyncze kalibracje wtryskiwaczy, mapy korekcyjne dla pojedynczych wtryskiwaczy lub całych banków itp.) to przy zestawie który Ci zaproponowałem nie będziesz tego potrzebował a dostaniesz za to wyjątkowo bezawaryjne sterowanie na porządnym osprzęcie.
1. Sterowanie ALEX56 (klon AEB - identyczny jak KING ale ma kilka zalet o ktorych ponizej)
2. Wtryskiwacze Barracuda
3. Reduktor KME TWIN
4. Całość do zrobienia na faro 8mm
5. Wielozawór extra (koniecznie, bo na małym braknie paliwa) - firma wszystko jedno jaka
Powiem Ci dlaczego akurat taki zestaw polecam. Elektronika która Ci proponuję jest na poziomie BRC jeśli chodzi o awaryjność i dokładność dawkowania. Robią ją włosi ale jest brandowana przez polskiego producenta komponentów LPG. Ten sam producent produkuje również rewelacyjne wtryskiwacze barracuda. Masz więc komplet - czyli bardzo porządną elektronikę włoską umozliwiającą i dostosowaną w pełni do pracy z wtryskami barracuda. Reduktor trzeba brać z KME bo to tak naprawde dwa sklejone ze sobą fabrycznie reduktory i spokojnie moc obrobią przy porządnym utrzymaniu termiki.
Ja taki zestaw mam u siebie i pomimo tego, że brata AGIS daje więcej funkcjonalności jeśli o regulacje i ustawienia chodzi (czyli reakcja na cutoffy czy pojedyncze kalibracje wtryskiwaczy, mapy korekcyjne dla pojedynczych wtryskiwaczy lub całych banków itp.) to przy zestawie który Ci zaproponowałem nie będziesz tego potrzebował a dostaniesz za to wyjątkowo bezawaryjne sterowanie na porządnym osprzęcie.
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
na razie jeździ i nie ma na co zbytnio narzekać, chociaż jak tak patrzę to przydało by się tam trochę pozmieniać
reduktor jak patrzę w papiery to kme gold chociaż sporo osób tutaj na tym jeździ i nie narzeka, a spora część mówi ze to nie ma prawa na tym jeździć.
Wtryskiwaze barracuda ale to akurat każdy chwali (chociaż jedno dobrze zrobili
)
no i ta isa2 sterująca wszystkim w gazie od lutego 2013r
reduktor jak patrzę w papiery to kme gold chociaż sporo osób tutaj na tym jeździ i nie narzeka, a spora część mówi ze to nie ma prawa na tym jeździć.
Wtryskiwaze barracuda ale to akurat każdy chwali (chociaż jedno dobrze zrobili

no i ta isa2 sterująca wszystkim w gazie od lutego 2013r